Της αμερικανικής ψευτο-διπλωματίας, τα σχόλια δίνουν και πέρνουν, συνεπικουρουμένου και του κτήνους, του ξυγκατοβουζαράτου Τουρκ Ογλού (Το παιδί του Τούρκου), τα παρακάτω από τους "Φαινάνσιαλ Τάιμς" για να λέμε τα πράγματα με... τ' όνομά τους!..
"...Δεν τίθεται θέμα
να έχει σχέση ο Μέγας Αλέξανδρος με τους Σκοπιανούς, γιατί ο Μεκεδόνας
βασιλιάς ηταν έλληνας στην καταγωγή. Σε άρθρο του στους "Φ.Τ.", ο Στέφεν Σβαρτς, αναφέρεται στο θέμα επισημαίνοντας πως έχοντας ζήσει επί σειρά
ετών στα Σκόπια και αναφέρεται στο ζήτημα της ονομασίας της ΠΓΔΜ
λέγοντας πως ο μεγάλος βασιλιάς Αλέξανδρος ήταν «Ελληνας Μακεδόνας. Η
κουλτούρα του ήταν ελληνική και τμήματα της εξαπλώθηκαν σε όσα μέρη
κατέκτησε ο Αλέξανδρος, ο οποίος δεν ήταν ”Μακεδόνας” με την δημογραφική
έννοια την οποία επικαλούνται οι κάτοικοι της ΠΓΔΜ».Αναφέρει επίσης πως ο Μακεδόνας βασιλιάς έζησε τον 4ο
αιώνα π.Χ., ενώ οι σλαβομακεδόνες, οι πρόγονοι των σημερινών Σκοπιανών
κατοίκησαν τα Βαλκάνια τον 6ο-7ο αιώνα μ.Χ.
Το κενό χιλίων χρόνων
ανάμεσα στις δύο ”Μακεδονικές” κουλτούρες, δεν μπορεί να κλείσει με τον
συμβολικό συσχετισμό της τωρινής ΠΓΔΜ με τον κατακτητή της Περσίας και
της Ανατολής. Ο Μέγας Αλέξανδρος δεν ήταν Σλάβος και η περίφημη
συνομιλία του με τον Διογένη δεν έγινε στα σλαβικά».
Κλείνοντας,
το δημοσίευμα των "Φ.Τ." επισημαίνει πως “η κυβέρνηση της ΠΓΔΜ
έχει ανταποκριθεί απερίσκεπτα στις κινήσεις των Ελλήνων όσον αφορά την
ονομασία του κράτους, με χειρονομίες που επιδεινώνουν την διαμάχη όπως
για παράδειγμα με τους ισχυρισμούς πως ο Μέγας Αλέξανδρος είναι δικός
τους. Οι κάτοικοι της ΠΓΔΜ μπορούν και πρέπει να κάνουν κάτι καλύτερο
γιατι ο μεγάλος βασιλιάς δεν ήταν ποτε δικός τους...".
Το ελβετικό
Σήμα Ποιότητας
για τον
Τουρισμό Q
αναγνωρισμένο
από το
ελληνικό
Υπουργείο
Τουρισμού και
το Υπουργείο
Ανάπτυξης. Πληροφορίες
στη διεύθυνση: http://www.helidoni.info/Q.htm Απευθύνεται
σε οποιαδήποτε
τουριστική
επιχείρηση
(ανεξάρτητα
από το μέγεθός
της και τα
υλικοτεχνικά
στάνταρ της), η
οποία
ενδιαφέρεται
για τη
βελτίωση της ποιότητας
εξυπηρέτησης
των πελατών
της στη
διάρκεια των
επόμενων
χρόνων, αφού
εκείνο που
είναι κρίσιμο
για τη σοβαρή
ανάπτυξη της
επιχείρησης
είναι «ο
πελάτης να
ξανάρθει» και
να γίνει ο
βασικός
διαφημιστής
της τουριστικής
επιχείρησης. Αναγνωρισμένο
από τους Tour Operators και τη HORTEC (http://www.hsyndicate.org/news/154000320/4032790.html)
που αντιπροσωπεύει
τον τομέα των
τουριστικών
επιχειρήσεων
σε ευρωπαϊκό
επίπεδο. Αυτός
ο τομέας
περιλαμβάνει 1,5
εκατομμύριο
επιχειρήσεις
στην Ευρωπαϊκή
Ένωση. Η HOTREC συνδέει
τις εθνικές
ενώσεις
εργοδοτών σε 24
ευρωπαϊκές
χώρες. Η
επόμενη
τουριστική
περίοδος μπορεί
και πρέπει να
είναι καλύτερη
από τη φετινή.
Αντιπρόσωπος
του Σήματος
στην Ελλάδα
είναι ο κ. Γιάννης
Άγγλος.