"Λάθε βιώσας, εἰ δή μή δύναιο, λάθε ἀποβιώσας".- Απολλώνιος ο Τυανεύς

ΤΑΙΝΙΕΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΕΔΩ www.youtube.com/user/TileorasisDagkilaswww.dailymotion.com/user/ArgyriosDagkilas

ΧΑΟΣ ΔΙΕΘΝΕΣ: Διεθνής Εφημερίδα Ελληνικών Εθνικών - Πατριωτικών Συμφερόντων - ΕΔΡΑ: Όαση Σεμπίκα - Βόρεια Σαχάρα, Νότια Τυνησία – ΤΥΝΗΣΙΑ

Επίσημη Ταυτότητα: Διαδικτυακή Διεθνής Εφημερίδα, Ελληνικών Πατριωτικών Συμφερόντων. (Ανεπίσημη: Εφημερίδα για όλα τα Σκυλιά, τα Αδέσποτα και τα Ορφανά, της Μέρας και της Νύχτας)

Η Εφημερίδα του Πολιτισμού – Της Ιστορικής – Της Καλλιτεχνικής – Της Επίκαιρης – Και της Ποικίλης, Ύλης.

"Θεός μας η Ελλάς, και Θρησκεία μας ο Ελληνικός Πολιτισμός - Ελλάς, Εσαεί". - "Χάος ήσουν και Χάος θα γίνεις" (Αργ. Δαγκ.)

ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ [ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΜΑΣΟΝΩΝ]

"Έστιν ουν Τραγωδία / Μίμησης πράξεως σπουδαίας και τελείας / Μέγεθος εχούσης, ηδυσμένω λόγω / Χωρίς εκάστου των ειδών εν τοις μορίοις / Δρώντων και ου δι απαγγελίας / Δι ελέου και φόβου περαίνουσα /Την των τοιούτων παθημάτων κάθαρσιν" - Αριστοτέλους "Ποιητική"

Ο ΥΜΝΟΣ ΤΟΥ ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΟΥ

Φαντάσου έναν καρεκλοκένταυρο με αποκολλημένα τα πισινά του, να έρπει προς το νέο του αξίωμα. Μοιάζει με αλλόκοτο μαλάκιο, αηδιαστικά απροστάτευτο και εμετικά θλιβερό. Την ώρα που πανικόσυρτο, σπεύδει να οχυρωθεί στο νέο του κέλυφος. Ίσως, γι' αυτό και κανένας από τους γυμνόποδες αδελφούς μου, δεν το πατάει. Τόσο πολύ το σιχαίνονται.- Κώστας Ι. Γιαλίνης

ΟΙ ΚΑΤΑΡΕΣ ΤΟΥ "ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ" ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΙΕΡΑΤΕΙΟΥ, ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΗΓΕΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!

ΠΡΩΤΟΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ:
«Τοις ευσεβείς μεν επαγγελλομένοις τα των Ελλήνων δε δυσσεβή δόγματα τη ορθοδόξω και καθολική εκκλησία περί τε ψυχών ανθρωπίνων, και ουρανού και γης, και των άλλων κτισμάτων αναιδώς ή μάλλον ασεβώς επεισάγουσιν ανάθεμα (γ')».

Μετάφραση:
Σε όσους παριστάνουν τους ευσεβείς, ενώ, την ίδια στιγμή, εισάγουν με θράσος ή πολύ περισσότερο με ασέβεια στην Ορθόδοξη και Καθολική Εκκλησία τις ασεβείς δοξασίες των ΕΛΛΗΝΩΝ και για τις ανθρώπινες ψυχές και για τον ουρανό και τη γη και για τα άλλα κτίσματα, ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ!..
Τρεις φορές Ανάθεμα δηλαδή στους:
Ορφέα, Θαλή, Αναξίμανδρο, Αναξιμένη, Πυθαγόρα, Ξενοφάνη, Παρμενίδη, Ζήνωνα, Εμπεδοκλή, Ηράκλειτο, Αναξαγόρα, Δημόκριτο, Σωκράτη, Πλάτωνα, Αριστοτελη, κ.α. ΟΛΟΙ οι Αναθεματισμοί: ΕΔΩ

"Οι καλύτερες τουρκικές εφημερίδες (και πληθώρα ιστοσελίδων), είναι οι Ελληνικές!.." Αργ. Δαγκ.

ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΙΣ: Οι λογαριασμοί μας στο “Πανοράμιο” μηδενίστηκαν αυτοβούλως. ΜΗΝ τους ψάχνετε...

ΠΡΟΣΟΧΗ!.. ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΑΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ...

Οι ιστοσελίδες μας ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΝ Δ.Τ. γραμμένα δίγλωσσα, ήτοι: Ελληνικά ανακατεμένα με Αγγλικούρες, Γερμανικούρες, Γαλλικούρες, υποψιαζόμαστε σε λίγο θα μας στέλνουν και Κινεζικούρες! Συντάσσετε τα Δ.Τ. σας σε αμιγή Ελληνική γλώσσα, δεκτά γίνονται μόνον τα ακρωνύμια σε Λατινικό αλφάβητο, ή φράσεις γνήσιες, ατόφιες της Λατινικής γραφής και γλώσσης. Ακόμα, πετάτε απο τα δελτία σας τις "γκρίζες διαφημίσεις", ούτε αυτές δημοσιεύονται. Όποια δελτία δεν πληρούν αυτούς τους κανόνες, πετιούνται στα σκουπίδια.

Παρασκευή, 6 Μαρτίου 2015

ΈΤΣΙ ΠΡΟΒΆΛΛΟΥΝ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΊΑ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΜΏΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΛΑΣΤΟΓΡΆΦΟΥΣ ΚΑΤΣΙΚΟΚΛΈΦΤΕΣ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΊΟ ΤΟΥ “ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΎ ΑΓΏΝΑ”;

Χρόνια χρωστούσα στον εαυτό μου μια επίσκεψη στο μουσείο του “Μακεδονικού Αγώνα”, αυτό που είναι δίπλα στη Μητρόπολη της Θεσσαλονίκης, επιτέλους προχθές, μετά πολλών κόπων και βασάνων, αξιώθηκα να το κάνω.


Το μουσείο είναι καλούτσικο, καλή η προσπάθεια, αν και του λείπουν τα τρανταχτά ή φανταχτερά κειμήλια, στο υπόγειό του κάτι γίνεται, πολύ “χαρτούρα” όμως εκτίθεται στους τοίχους και τις προθήκες του -την οποία θα βρει κανείς περιοδεύοντας και σε άλλα μουσεία του είδους- δεν είναι, τέλος πάντων, αυτό που περιμένει να δει ο επισκέπτης, όσο για το φιλμάκι που παίζεται στην αίθουσα με τους “μακεδονομάχους ηθοποιούς”, σε κεντρικό ρόλο η ηρωική μορφή του Παύλου Μελά, θα το περιμέναμε πολύ καλύτερο από επαγγελματίες κινηματογραφιστές, όσοι από αυτούς διαθέτουν στοιχειώδη γνώση του θέματος, μάλλον σχολική εργασία θυμίζει περισσότερο, και πολύ λίγο επαγγελματική δουλειά, ικανή να μπει σε μουσείο και να αποτελέσει καλλιτεχνικό δημιούργημα άξιον θαυμασμού!

Την ψυχρολουσία όμως, στην κυριολεξία της λέξεως, την πήρα όταν ανοίγοντας το μικρό κατατοπιστικό φυλλάδιο στην είσοδο που μου έδωσαν, και διάβασα αυτολεξεί: “Κατά την αρχαιότητα Μακεδονία ήταν το ελληνικό βασίλειο των αρχαίων Μακεδόνων, του Φιλίππου και του Μεγάλου Αλεξάνδρου, οι οποίο διέδωσαν τον ελληνικό πολιτισμό στην Ανατολή...”.

Δεν ξέρουμε ποιος αγράμματος ή ημιμαθής συνέταξε αυτήν την πρόταση, και ποιος, ακόμα πιο χειρότερος την ενέκρινε πριν το τυπογραφείο, αλλά, από τον Κάρανο στον Αλέξανδρο τον Α'. Κι από αυτόν στον Αρχέλαο. Κι από τον Αρχέλαο στον Αμύντα τον Δ', πατέρα του Φιλίππου Β', μ' αυτό το κείμενο, 300 και πλέον χρόνια ιστορίας της Μακεδονίας, διαγράφονται ή πετιούνται στον κάλαθο των αχρήστων! Ο Φίλιππος είναι αυτός που δημιούργησε την “Δυναστεία των Μακεδόνων” και ο γιος του Αλέξανδρος, αυτοί είναι που... πωλούν, φαίνεται, σήμερα για τους ευφυείς αυτούς συντάκτες, όλα τα άλλα ιστορικά και σοβαρά... γαία πυρί μιχθήτω! Ο Αλέξανδρος για δυο πράγματα ήταν υπερήφανος περί της καταγωγής του. Το πρώτον είλκε την καταγωγή του από τον Ηρακλή (Κάρανος, Αργειάδες), και το δεύτερον από τον Αχιλλέα (Ολυμπιάδα). 


ΠΑΤΑΤΕΣ ΚΑΙ ΓΚΑΦΕΣ 



Τέτοιες γκάφες ή “πατάτες”, δεν είναι η πρώτη φορά που συναντούμε σε επισήμους ιστορικούς και αρχαιολογικούς χώρους, μάλλον, τα ιστορικά και πολιτισμικά της χώρας μας ξέπεσαν σε χέρια ημιμαθών και ημι-επαγγελματιών, αν λάβουμε υπόψιν μας και τα τελευταία τραγελαφικά γεγονότα του Τύμβου της Αμφιπόλεως, όπου επίσημα “χείλη” του ΥΠΠΟ μας τρέλαναν στην μπούρδα και την ανοησία -είδαμε για πρώτη φορά τις ανασκαφές να τις κάνει η κάμερα του “ΜΕΓΑ” και η... Άννα Παναγιωταρέα- τότε καταλαβαίνετε αγαπητοί φίλοι, τι μας περιμένει να δούμε, και τι, κυρίως, ακόμα να διαβάσουμε!

“Σκρίπτα μάνεντ” έλεγαν οι Λατίνοι, τα γραπτά μένουν, και αν αυτά είναι τα γραπτά που θα αφήσουμε εμείς στους μεταγενεστέρους Έλληνες γιους και εγγονούς μας, τότε χαρά σε μας, και αλίμονο χίλιες φορές, για πάρτη τους! 



Κάτι τελευταίο για την ανασκαφή αυτή, της Αμφιπόλεως, η γνωστή... περιστέρα της αρχαιολογίας θεώρησε ανάξιο λόγου (η ημιμάθειά της;), ξαφνιάζοντας τους πάντες, επιστήμονες και μη, να λάβει μέρος στο φετινό αρχαιολογικό συνέδριο του “ΑΠΘ” που βρίσκεται σε εξέλιξη από χθες έως και το Σάββατο, τα χέρια της ξερά ήταν δηλαδή, να γράψει δυο κλούτσες γράμματα, έσκαψα, βρήκα πέντε κόκαλα, δυο παλιομάρμαρα και... δυο κεφάλια σφίγγες! Περισσότερα, στο επόμενο... Σφίγγα η κυρία, όσον αφορά το τι βρήκε!

Χαρά στα λεφτά που καρπώνεται στα σίγουρα και οκνηρότατα από το Ελληνικό δημόσιο, από την υπηρεσία στην οποία προΐσταται κιόλας, γιατί στον ιδιωτικό τομέα αν δούλευε, δεν θα έβγαζε ποτέ, ούτε μία δραχμή η κεφάλα της!