ΕΡΤ, 2ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ


"Λάθε βιώσας, εἰ δή μή δύναιο, λάθε ἀποβιώσας".- Απολλώνιος ο Τυανεύς

ΤΑΙΝΙΕΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΕΔΩ www.youtube.com/user/TileorasisDagkilaswww.dailymotion.com/user/ArgyriosDagkilas

ΧΑΟΣ ΔΙΕΘΝΕΣ: Διεθνής Εφημερίδα Ελληνικών Εθνικών - Πατριωτικών Συμφερόντων - ΕΔΡΑ: Όαση Σεμπίκα - Βόρεια Σαχάρα, Νότια Τυνησία – ΤΥΝΗΣΙΑ

Επίσημη Ταυτότητα: Διαδικτυακή Διεθνής Εφημερίδα, Ελληνικών Πατριωτικών Συμφερόντων. (Ανεπίσημη: Εφημερίδα για όλα τα Σκυλιά, τα Αδέσποτα και τα Ορφανά, της Μέρας και της Νύχτας)

Η Εφημερίδα του Πολιτισμού - Της Ιστορικής - Της Καλλιτεχνικής - Της Επίκαιρης - Και της Ποικίλης, Ύλης.

"Θεός μας η Ελλάς, και Θρησκεία μας ο Ελληνικός Πολιτισμός - Ελλάς, Εσαεί". - "Χάος ήσουν και Χάος θα γίνεις" (Αργ. Δαγκ.)

ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ [ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΜΑΣΟΝΩΝ]

"Έστιν ουν Τραγωδία / Μίμησις πράξεως σπουδαίας και τελείας / Μέγεθος εχούσης, ηδυσμένω λόγω / Χωρίς εκάστου των ειδών εν τοις μορίοις / Δρώντων και ου δι απαγγελίας / Δι ελέου και φόβου περαίνουσα /Την των τοιούτων παθημάτων κάθαρσιν" - Αριστοτέλους "Ποιητική"

Ο ΥΜΝΟΣ ΤΟΥ ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΟΥ

Φαντάσου έναν καρεκλοκένταυρο με αποκολλημένα τα πισινά του, να έρπει προς το νέο του αξίωμα. Μοιάζει με αλλόκοτο μαλάκιο, αηδιαστικά απροστάτευτο και εμετικά θλιβερό. Την ώρα που πανικόσυρτο, σπεύδει να οχυρωθεί στο νέο του κέλυφος. Ίσως, γι' αυτό και κανένας από τους γυμνόποδες αδελφούς μου, δεν το πατάει. Τόσο πολύ το σιχαίνονται.- Κώστας Ι. Γιαλίνης

ΟΙ ΚΑΤΑΡΕΣ ΤΟΥ "ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ" ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΙΕΡΑΤΕΙΟΥ, ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΗΓΕΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!

ΠΡΩΤΟΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ:
«Τοις ευσεβείς μεν επαγγελλομένοις τα των Ελλήνων δε δυσσεβή δόγματα τη ορθοδόξω και καθολική εκκλησία περί τε ψυχών ανθρωπίνων, και ουρανού και γης, και των άλλων κτισμάτων αναιδώς ή μάλλον ασεβώς επεισάγουσιν ανάθεμα (γ')».

Μετάφραση:
Σε όσους παριστάνουν τους ευσεβείς, ενώ, την ίδια στιγμή, εισάγουν με θράσος ή πολύ περισσότερο με ασέβεια στην Ορθόδοξη και Καθολική Εκκλησία τις ασεβείς δοξασίες των ΕΛΛΗΝΩΝ και για τις ανθρώπινες ψυχές και για τον ουρανό και τη γη και για τα άλλα κτίσματα, ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ!..
Τρεις φορές Ανάθεμα δηλαδή στους:
Ορφέα, Θαλή, Αναξίμανδρο, Αναξιμένη, Πυθαγόρα, Ξενοφάνη, Παρμενίδη, Ζήνωνα, Εμπεδοκλή, Ηράκλειτο, Αναξαγόρα, Δημόκριτο, Σωκράτη, Πλάτωνα, Αριστοτελη, κ.α. ΟΛΟΙ οι Αναθεματισμοί: ΕΔΩ

"Οι καλύτερες τουρκικές εφημερίδες (και πληθώρα ιστοσελίδων), είναι οι Ελληνικές!.." Αργ. Δαγκ.

ΠΡΟΣΟΧΗ!.. ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΑΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ...

Οι ιστοσελίδες μας ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΝ Δ.Τ. γραμμένα δίγλωσσα, ήτοι: Ελληνικά ανακατεμένα με Αγγλικούρες, Γερμανικούρες, Γαλλικούρες, υποψιαζόμαστε σε λίγο θα μας στέλνουν και Κινεζικούρες! Συντάσσετε τα Δ.Τ. σας σε αμιγή Ελληνική γλώσσα, δεκτά γίνονται μόνον τα ακρωνύμια σε Λατινικό αλφάβητο, ή φράσεις γνήσιες, ατόφιες της Λατινικής γραφής και γλώσσης. Ακόμα, πετάτε απο τα δελτία σας τις "γκρίζες διαφημίσεις", ούτε αυτές δημοσιεύονται. Όποια δελτία δεν πληρούν αυτούς τους κανόνες, πετιούνται στα σκουπίδια.

ΟΙ ΠΛΕΊΣΤΟΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΏΝ ΤΗΣ ΕΛΛΆΔΟΣ ΑΠΌ “’74” ΚΑΙ ΜΕΤΆ ΕΊΝΑΙ ΛΙΠΟΤΆΚΤΕΣ, ΑΝΥΠΌΤΑΚΤΟΙ ΚΑΙ ΡΙΨΆΣΠΙΔΕΣ!

Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2015

«Λιμάνι: Τόπος και Πύλη Πολιτισμού» Χειμερινό Ηλιοστάσιο

«Λιμάνι: Τόπος και Πύλη Πολιτισμού»
Χειμερινό Ηλιοστάσιο
Προβλήτα Α΄, Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2015

Η Προβλήτα Α’ στο Λιμάνι Θεσσαλονίκης συνεχίζει δυναμικά τις δράσεις «Λιμάνι: Τόπος και Πύλη Πολιτισμού» και προσκαλεί μικρούς και μεγάλους την Κυριακή 20 Δεκεμβρίου να γιορτάσουν δημιουργικά το «Χειμερινό Ηλιοστάσιο»!
Μετά τη Φθινοπωρινή Ισημερία (23-25/09/15) και την προβολή της ταινίας Ellis (22/11/15), αλλά και λίγες μέρες πριν τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά, ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με τους τρεις πολιτιστικούς φορείς που στεγάζονται στην Προβλήτα Α΄, το Μουσείο Κινηματογράφου – Ταινιοθήκη Θεσσαλονίκης του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, το Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης και το Κέντρο Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης του Κρατικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης, διοργανώνουν αυτή τη φορά, με αφορμή το «Χειμερινό Ηλιοστάσιο», τα ακόλουθα:
13.00-15.00: Δημιουργικό εργαστήρι για παιδιά ηλικίας 7 έως 14 ετών, κατά το οποίο θα κατασκευάσουν τις δικές τους εορταστικές μάσκες. Ακόμη, θα φωτογραφηθούν, δημιουργώντας στολίδια για το χριστουγεννιάτικο δέντρο με τα δικά τους πορτρέτα, με αφορμή και την έκθεση φωτογραφίας “Faces. Το πορτρέτο στην ευρωπαϊκή φωτογραφία μετά το 1990”, του ΜΦΘ.
Χώρος: Μουσείο Φωτογραφίας Θεσσαλονίκης, Αποθήκη Α’, 1ος όροφος, Α’ Προβλήτα, Λιμάνι.

15:30: Προβολή της ταινίας Ο βασιλιάς των μασκών του Τιαν Μιν Γου (Κίνα, 1996).
Χώρος: Ταινιοθήκη Θεσσαλονίκης, Αίθουσα Σταύρος Τορνές, Αποθήκη 1, Λιμάνι

Η είσοδος για το κοινό είναι ελεύθερη!

Η ΤΑΙΝΙΑ:

Ο βασιλιάς των μασκών, (Κίνα, 1996)
Σκηνοθεσία: Τιαν Μινγκ Γου. Έγχρωμη, 100΄.

Βραβείο καλύτερης ανδρικής ερμηνείας & σεναρίου Φεστιβάλ Καννών 1997, Βραβεία καλύτερης ταινίας & σκηνοθεσίας στα Φεστιβάλ Νέου Δελχί, Τεχεράνης, Βιέννης, Μόσχας, Τόκυο, Κωνσταντινούπολης, Ολυμπίας κ.ά.

Ο Βασιλιάς των μασκών είναι ένας ηλικιωμένος μοναχικός άνθρωπος, καλλιτέχνης του δρόμου, δεξιοτέχνης στην τέχνη της γρήγορης αλλαγής μασκών, τόσο ικανός που θαρρεί κανείς πως κάνει μάγια. Ο μοναδικός του γιος έχει πεθάνει και θέλει κάποιον συνεχιστή του έργου του. Η τρυφερή, συγκινητική και πολυβραβευμένη (14 βραβεία στα αντίστοιχα κινηματογραφικά φεστιβάλ στα οποία συμμετείχε), ταινία του κινέζου σκηνοθέτη Τιαν-Μινγκ Γου, αφορά στην παιδική ηλικία και ταυτόχρονα σε μια πανάρχαια παραδοσιακή τέχνη της Ανατολής. Η προσπάθεια του Βασιλιά να βρει τον διάδοχό του και να του κληροδοτήσει τα μυστικά της τέχνης του διασώζoντας την, θα μας αποκαλύψει μια σκληρή και απάνθρωπη κοινωνική πραγματικότητα: η ιστορία διαδραματίζεται στο Σε-Τσουάν στις αρχές του αιώνα, όπου η οικονομική εξαθλίωση υποχρεώνει πολλές οικογένειες να πουλήσουν τα παιδιά τους για να μπορέσουν να επιβιώσουν. Σε μια από αυτές της «θλιβερές» αγορές ο γερο-καλλιτέχνης ανακαλύπτει ένα χαριτωμένο και έξυπνο αγόρι, που έχει το παρατσούκλι Ντόγκι και το παίρνει μαζί του, χρίζοντάς το διάδοχό του. Ανάμεσά τους δημιουργείται μια σχέση στοργής και αγάπης και ο ηλικιωμένος άντρας μοιάζει να έχει βρει στο πρόσωπο του Ντόγκι, το γιο που έχει χάσει και έναν άξιο κληρονόμο της τέχνης του, όμως τα πράγματα παίρνουν μια απρόσμενη τροπή...