ΤΑΙΝΙΕΣ ΕΔΩ (Συνεργαζόμενα Κανάλια):

www.youtube.com/user/TileorasisDagkilaswww.dailymotion.com/user/ArgyriosDagkilas

ΧΑΟΣ ΔΙΕΘΝΕΣ: Διεθνής Εφημερίδα Ελληνικών Εθνικών - Πατριωτικών Συμφερόντων - ΕΔΡΑ: Όαση Σεμπίκα - Βόρεια Σαχάρα, Νότια Τυνησία – ΤΥΝΗΣΙΑ

Επίσημη Ταυτότητα: Διαδικτυακή Διεθνής Εφημερίδα, Ελληνικών Πατριωτικών Συμφερόντων. (Ανεπίσημη: Εφημερίδα για όλα τα Σκυλιά, τα Αδέσποτα και τα Ορφανά, της Μέρας και της Νύχτας)

Η Εφημερίδα του Πολιτισμού – Της Ιστορικής – Της Καλλιτεχνικής – Της Επίκαιρης – Και της Ποικίλης, Ύλης.

"Θεός μας η Ελλάς, και Θρησκεία μας ο Ελληνικός Πολιτισμός - Ελλάς, Εσαεί". - "Χάος ήσουν και Χάος θα γίνεις" (Αργ. Δαγκ.)

ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ [ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΜΑΣΟΝΩΝ]

"Έστιν ουν Τραγωδία / Μίμησης πράξεως σπουδαίας και τελείας / Μέγεθος εχούσης, ηδυσμένω λόγω / Χωρίς εκάστου των ειδών εν τοις μορίοις / Δρώντων και ου δι απαγγελίας / Δι ελέου και φόβου περαίνουσα /Την των τοιούτων παθημάτων κάθαρσιν" - Αριστοτέλους "Ποιητική"

Ο ΥΜΝΟΣ ΤΟΥ ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΟΥ

Φαντάσου έναν καρεκλοκένταυρο με αποκολλημένα τα πισινά του, να έρπει προς το νέο του αξίωμα. Μοιάζει με αλλόκοτο μαλάκιο, αηδιαστικά απροστάτευτο και εμετικά θλιβερό. Την ώρα που πανικόσυρτο, σπεύδει να οχυρωθεί στο νέο του κέλυφος. Ίσως, γι' αυτό και κανένας από τους γυμνόποδες αδελφούς μου, δεν το πατάει. Τόσο πολύ το σιχαίνονται.- Κώστας Ι. Γιαλίνης

"Λάθε βιώσας, εἰ δή μή δύναιο, λάθε ἀποβιώσας".- Απολλώνιος ο Τυανεύς

ΟΙ ΚΑΤΑΡΕΣ ΤΟΥ "ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ" ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΙΕΡΑΤΕΙΟΥ, ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΗΓΕΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!

ΠΡΩΤΟΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ:
«Τοις ευσεβείς μεν επαγγελλομένοις τα των Ελλήνων δε δυσσεβή δόγματα τη ορθοδόξω και καθολική εκκλησία περί τε ψυχών ανθρωπίνων, και ουρανού και γης, και των άλλων κτισμάτων αναιδώς ή μάλλον ασεβώς επεισάγουσιν ανάθεμα (γ')».

Μετάφραση:
Σε όσους παριστάνουν τους ευσεβείς, ενώ, την ίδια στιγμή, εισάγουν με θράσος ή πολύ περισσότερο με ασέβεια στην Ορθόδοξη και Καθολική Εκκλησία τις ασεβείς δοξασίες των ΕΛΛΗΝΩΝ και για τις ανθρώπινες ψυχές και για τον ουρανό και τη γη και για τα άλλα κτίσματα, ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ!..
Τρεις φορές Ανάθεμα δηλαδή στους: Ορφέα, Θαλή, Αναξίμανδρο, Αναξιμένη, Πυθαγόρα, Ξενοφάνη, Παρμενίδη, Ζήνωνα, Εμπεδοκλή, Ηράκλειτο, Αναξαγόρα, Δημόκριτο, Σωκράτη, Πλάτωνα κ.α. ΟΛΟΙ οι Αναθεματισμοί: ΕΔΩ
"Οι καλύτερες τουρκικές εφημερίδες (και πληθώρα ιστοσελίδων), είναι οι Ελληνικές!.." Αργ. Δαγκ.

ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΙΣ: Οι λογαριασμοί μας στο “Πανοράμιο” μηδενίστηκαν αυτοβούλως. ΜΗΝ τους ψάχνετε...

Σάββατο, 9 Ιανουαρίου 2016

Η ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΝΟΣ ΤΙΠΟΤΙΤΑ... ΛΟΥΚΟΥΜΑ!

Άλλη μια...τεράστια ελληνόφωνη θεατρίνα, σύγχρονη “Θεία Γκρέτα” -αλήθεια; την ξέρει η μάνα της;- προσδέθηκε στο “συμπαθητικό άρμα” αυτού του Λουκουμά, ενός μοσχαναθρεμένου αριστερού ψευτο-καλλιτέχνη αέργου, διορισμένου επί δεξιάς ΝΔ, και προσωπικά από τον Κώστα Καραμανλή, τον Τατούλη, τότε -σήμερα ακόμα ψάχνεται αυτό το άθλιο κόμμα, γιατί από 47% πήγε στο 17; και με το μισό εκλογικό σώμα στις κάλπες, δηλαδή, δεν έχει, ούτε 9% στην πραγματικότητα του Ελληνικού λαού στις τάξεις της- και, λέει, λέει, λέει!.. Και τι δεν λέει; 
Για τον εν λόγω “Λουκουμά”, δίνουμε παρακάτω κείμενο που μας έστειλε ο καταξιωμένος και βραβευμένος Έλληνας σκηνοθέτης Θόδωρος Μαραγκός, το 2012:
Οι κυβερνήσεις πέφτουνε, αλλά ο διευθυντής του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, Γιώργος Λούκος, μένει στην θέση του για να συνεχίσει το ανθελληνικό έργο του. Το εν λόγω «μπουμπούκι» διορίστηκε από την κυβέρνηση του Καραμανλή το 2005, και έκτοτε κανείς δεν τολμά να τον κουνήσει, γιατί τον γουστάρει τρελά η Αριστερά.
Στα 7 χρόνια που διαφεντεύει την Επίδαυρο και το Ηρώδειο ο Γ. Λούκος,
έχουν παρελάσει από τις σκηνές τους Τούρκοι, Σκοπιανοί, καραμπινάτοι Κίναιδοι, πάσης φύσεως Ανθέλληνες, ενώ έχουν κοπεί όσοι προσπαθούν να παράγουν Ελληνικό Πολιτισμό, όπως το Κρατικό Θέατρο της Κύπρου, το Λύκειο των Ελληνίδων και οι Χοροί της Δώρας Στράτου.
Αυτή την φορά, ο Γιώργος Λούκος ξεπέρασε τον εαυτό του: Ενέκρινε μετά πολλών επαίνων το βρωμερό θεατρικό έργο της αναρχοαριστερής ηθοποιού και συγγραφέως Λένας Κιτσοπούλου , «Αθανάσιος Διάκος, η Επιστροφή», το οποίο παίχτηκε πριν λίγες ημέρες (14 και 16 Ιουλίου) στο Φεστιβάλ Αθηνών, στο θέατρο της οδού Πειραιώς. Ακόμη και η «Αυγή» της περασμένης Κυριακής βγήκε και έκραξε αγρίως το ανοσιούργημα της Κιτσοπούλου!..
Ούτε μία κριτική υπέρ δεν εισέπραξε το εν λόγω Ανθελληνικό κατασκεύασμα από τους δεκάδες αριστεροκουλτουριάρηδες γραφιάδες που λυμαίνονται (ΚΑΙ) την Θεατρική Κριτική.
Απολαύστε την υπόθεση του Έργου που είναι γραμμένο σε Δεκαπεντασύλλαβο, για να ειρωνευτεί τον στίχο των Δημοτικών μας Τραγουδιών:
Ο Ήρωας της Ελληνικής Επαναστάσεως, Αθανάσιος Διάκος, ξανάρχεται θαυματουργικά στην ζωή και ζει στην Αθήνα του 2012 μαζί με την γυναίκα του την Κρουστάλλω. Δουλεύει σε μια ψησταριά (ντροπή, ρε βρωμιάρηδες!) στου Ψυρρή, σουβλίζει όλη μέρα αρνιά και κοτόπουλα και έχει ως υπαλλήλους ντελιβεράδες... Κούρδους Λαθρομετανάστες. Επειδή η Κρουστάλλω είναι όμορφη, ο Αθανάσιος Διάκος την ζηλεύει και με κάθε ευκαιρία την ξυλοφορτώνει όταν γυρίζει σπίτι. Η Κρουστάλλω για να τον εκδικηθεί, τον απατά στην συζυγική κλίνη με τον Κούρδο λαθρομετανάστη παραγιό του, ο κερατάς ο Διάκος κάποτε το μαθαίνει και την σφάζει με τα ίδια του τα χέρια!
Περιττό να πούμε ότι η Λένα Κιτσοπούλου (που προ τριετίας είχε ζητήσει σε συνέντευξή της να πηδιώνται οι Ελληνίδες με μελαμψούς Λάθρο για να... ομορφύνει η Ελληνική Φυλή!) σκιαγραφεί τον Αθανάσιο Διάκο ως έναν άθλιο Ελληνάρα, σάν έναν homo-malakas που βρίζει χυδαία, ξυλοφορτώνει και τελικά σφαγιάζει την έγκυο (από τον Κούρδο, φυσικά!) σύζυγό του, την Κρουστάλλω!..
Λεφτά δεν υπάρχουν για τον Ελληνικό Στρατό, αλλά υπάρχουν για να καταπολεμάται ο Ελληνικός Ρατσισμός με τέτοια χυδαιότατα Ανθελληνικά έργα που ανεβαίνουν σε πανάκριβες παραγωγές του Φεστιβάλ Αθηνών...”.