ΕΡΤ, 2ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ


"Λάθε βιώσας, εἰ δή μή δύναιο, λάθε ἀποβιώσας".- Απολλώνιος ο Τυανεύς

ΤΑΙΝΙΕΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΕΔΩ www.youtube.com/user/TileorasisDagkilaswww.dailymotion.com/user/ArgyriosDagkilas

ΧΑΟΣ ΔΙΕΘΝΕΣ: Διεθνής Εφημερίδα Ελληνικών Εθνικών - Πατριωτικών Συμφερόντων - ΕΔΡΑ: Όαση Σεμπίκα - Βόρεια Σαχάρα, Νότια Τυνησία – ΤΥΝΗΣΙΑ

Επίσημη Ταυτότητα: Διαδικτυακή Διεθνής Εφημερίδα, Ελληνικών Πατριωτικών Συμφερόντων. (Ανεπίσημη: Εφημερίδα για όλα τα Σκυλιά, τα Αδέσποτα και τα Ορφανά, της Μέρας και της Νύχτας)

Η Εφημερίδα του Πολιτισμού - Της Ιστορικής - Της Καλλιτεχνικής - Της Επίκαιρης - Και της Ποικίλης, Ύλης.

"Θεός μας η Ελλάς, και Θρησκεία μας ο Ελληνικός Πολιτισμός - Ελλάς, Εσαεί". - "Χάος ήσουν και Χάος θα γίνεις" (Αργ. Δαγκ.)

ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ [ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΜΑΣΟΝΩΝ]

"Έστιν ουν Τραγωδία / Μίμησις πράξεως σπουδαίας και τελείας / Μέγεθος εχούσης, ηδυσμένω λόγω / Χωρίς εκάστου των ειδών εν τοις μορίοις / Δρώντων και ου δι απαγγελίας / Δι ελέου και φόβου περαίνουσα /Την των τοιούτων παθημάτων κάθαρσιν" - Αριστοτέλους "Ποιητική"

Ο ΥΜΝΟΣ ΤΟΥ ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΟΥ

Φαντάσου έναν καρεκλοκένταυρο με αποκολλημένα τα πισινά του, να έρπει προς το νέο του αξίωμα. Μοιάζει με αλλόκοτο μαλάκιο, αηδιαστικά απροστάτευτο και εμετικά θλιβερό. Την ώρα που πανικόσυρτο, σπεύδει να οχυρωθεί στο νέο του κέλυφος. Ίσως, γι' αυτό και κανένας από τους γυμνόποδες αδελφούς μου, δεν το πατάει. Τόσο πολύ το σιχαίνονται.- Κώστας Ι. Γιαλίνης

ΟΙ ΚΑΤΑΡΕΣ ΤΟΥ "ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ" ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΙΕΡΑΤΕΙΟΥ, ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΗΓΕΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!

ΠΡΩΤΟΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ:
«Τοις ευσεβείς μεν επαγγελλομένοις τα των Ελλήνων δε δυσσεβή δόγματα τη ορθοδόξω και καθολική εκκλησία περί τε ψυχών ανθρωπίνων, και ουρανού και γης, και των άλλων κτισμάτων αναιδώς ή μάλλον ασεβώς επεισάγουσιν ανάθεμα (γ')».

Μετάφραση:
Σε όσους παριστάνουν τους ευσεβείς, ενώ, την ίδια στιγμή, εισάγουν με θράσος ή πολύ περισσότερο με ασέβεια στην Ορθόδοξη και Καθολική Εκκλησία τις ασεβείς δοξασίες των ΕΛΛΗΝΩΝ και για τις ανθρώπινες ψυχές και για τον ουρανό και τη γη και για τα άλλα κτίσματα, ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ!..
Τρεις φορές Ανάθεμα δηλαδή στους:
Ορφέα, Θαλή, Αναξίμανδρο, Αναξιμένη, Πυθαγόρα, Ξενοφάνη, Παρμενίδη, Ζήνωνα, Εμπεδοκλή, Ηράκλειτο, Αναξαγόρα, Δημόκριτο, Σωκράτη, Πλάτωνα, Αριστοτελη, κ.α. ΟΛΟΙ οι Αναθεματισμοί: ΕΔΩ

"Οι καλύτερες τουρκικές εφημερίδες (και πληθώρα ιστοσελίδων), είναι οι Ελληνικές!.." Αργ. Δαγκ.

ΠΡΟΣΟΧΗ!.. ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΑΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ...

Οι ιστοσελίδες μας ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΝ Δ.Τ. γραμμένα δίγλωσσα, ήτοι: Ελληνικά ανακατεμένα με Αγγλικούρες, Γερμανικούρες, Γαλλικούρες, υποψιαζόμαστε σε λίγο θα μας στέλνουν και Κινεζικούρες! Συντάσσετε τα Δ.Τ. σας σε αμιγή Ελληνική γλώσσα, δεκτά γίνονται μόνον τα ακρωνύμια σε Λατινικό αλφάβητο, ή φράσεις γνήσιες, ατόφιες της Λατινικής γραφής και γλώσσης. Ακόμα, πετάτε απο τα δελτία σας τις "γκρίζες διαφημίσεις", ούτε αυτές δημοσιεύονται. Όποια δελτία δεν πληρούν αυτούς τους κανόνες, πετιούνται στα σκουπίδια.

ΟΙ ΠΛΕΊΣΤΟΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΏΝ ΤΗΣ ΕΛΛΆΔΟΣ ΑΠΌ “’74” ΚΑΙ ΜΕΤΆ ΕΊΝΑΙ ΛΙΠΟΤΆΚΤΕΣ, ΑΝΥΠΌΤΑΚΤΟΙ ΚΑΙ ΡΙΨΆΣΠΙΔΕΣ!

Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2018

ΟΤΙ ΣΑΣ ΓΡΑΨΑΜΕ...


Ότι σας γράψαμε... Αυτοί, "ή από πέσιμο θα παν, ή από... χέσιμο”!..
Μετά το φιάσκο της εμφανίσεως των Μαυρουδή – Βενετσάνου στην αρχαία Δωδώνη, έρχεται το πέσιμο του Πλέσσα στη σκηνή του Ηρωδείου, παρακαλώ, να επιβεβαιώσει περίτρανα αυτά που γράφουμε, και δεν χαρίζουμε κάστανα σε κανέναν.
Ο Πλέσσας υπήρξε αναμφισβήτητα ένας από τους μεγαλύτερους Μουσικούς μας της σύγχρονης Ελληνικής μουσικής σκηνής. Δεν έχει ανάγκη λοιπόν, ούτε από εμφανίσεις, ούτε από προβολή για να τον αποδεχθεί το ελληνικό κοινό.
Επειδή όμως ο Πλέσσας, σε όλη του τη ζωή υπήρξε και ο μεγαλύτερος “δραχμοφονιάς” του είδους -κάρφωνε την δεκάρα στον τοίχο... Μπορεί να διασύρεται και να ξευτελίζεται, όπως του αρέσει!
Δεν μας εκπλήσσει, λοιπόν, το γεγονός της πτώσεώς του (σ.σ.: 94 χρονών είναι σήμερα ο Πλέσσας), το επαναλαμβάνουμε, αυτοί που έχασαν την έννοια του χώρου και του χρόνου, “ή από πέσιμο θα παν, ή από χέσιμο”. 


Ο Πλέσσας... Θου Κύριε... Χωρίς ίχνος αυτοκριτικής, αλλά και τόπου, χρόνου, που είπαμε παραπάνω, το τονίζουμε ξανά, ανέβηκε στο Ηρώδειο στα 94 του, να παραστήσει τον σολίστ! Τον πιανίστα! Όταν ο ίδιος, πριν από δύο-τρία χρόνια στα μικρόφωνα του “Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Χαλκίδος”, ομολόγησε πως, “δάγκωσε το δάχτυλό του” (που είχε στραβώσει προφανώς στην αγκύλωση ή την κράμπα), κάπου που τον καλέσανε να παίξει πιάνο σε μια εκδήλωση, για να παίξει το κομμάτι! Το τι έπαιξε τώρα, μπορείτε να το φανταστείτε εσείς.
Ο Πλέσσας, ο οποίος στο σπιτάκι του μπορεί, ακόμα, να γράψει όσα χίλια-μύρια τραγούδια θέλει από αυτά τα ωραία που ξέρει, το παίζει τζόβενο και γκρεμοτσακίζεται στη σκηνή! Ενώ θα έπρεπε να κάθεται σε θρόνο στα πρώτα έδρανα του Ηρωδείου, και να χειροκροτεί τους νέους καλλιτέχνες.
Μου έκανε φοβερή εντύπωση πριν καιρό, παρακολουθώντας μια συνέντευξη του Λεωνίδα Καβάκου στην τηλεόραση, τον άκουσα σε ερώτηση του δημοσιογράφου “γιατί τόσο νέος, στραφήκατε στην διδαχή της τέχνης σας (ο Καβάκος είναι
πλέον καθηγητής), και δεν συνεχίζεται σολίστ;”
Η απάντησή του ήταν: “Μα γιατί σύντομα, θα πάψω να είμαι σολίστ”!