ΕΡΤ, 2ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ


"Λάθε βιώσας, εἰ δή μή δύναιο, λάθε ἀποβιώσας".- Απολλώνιος ο Τυανεύς

ΤΑΙΝΙΕΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΕΔΩ www.youtube.com/user/TileorasisDagkilaswww.dailymotion.com/user/ArgyriosDagkilas

ΧΑΟΣ ΔΙΕΘΝΕΣ: Διεθνής Εφημερίδα Ελληνικών Εθνικών - Πατριωτικών Συμφερόντων - ΕΔΡΑ: Όαση Σεμπίκα - Βόρεια Σαχάρα, Νότια Τυνησία – ΤΥΝΗΣΙΑ

Επίσημη Ταυτότητα: Διαδικτυακή Διεθνής Εφημερίδα, Ελληνικών Πατριωτικών Συμφερόντων. (Ανεπίσημη: Εφημερίδα για όλα τα Σκυλιά, τα Αδέσποτα και τα Ορφανά, της Μέρας και της Νύχτας)

Η Εφημερίδα του Πολιτισμού - Της Ιστορικής - Της Καλλιτεχνικής - Της Επίκαιρης - Και της Ποικίλης, Ύλης.

"Θεός μας η Ελλάς, και Θρησκεία μας ο Ελληνικός Πολιτισμός - Ελλάς, Εσαεί". - "Χάος ήσουν και Χάος θα γίνεις" (Αργ. Δαγκ.)

ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ [ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΜΑΣΟΝΩΝ]

"Έστιν ουν Τραγωδία / Μίμησις πράξεως σπουδαίας και τελείας / Μέγεθος εχούσης, ηδυσμένω λόγω / Χωρίς εκάστου των ειδών εν τοις μορίοις / Δρώντων και ου δι απαγγελίας / Δι ελέου και φόβου περαίνουσα /Την των τοιούτων παθημάτων κάθαρσιν" - Αριστοτέλους "Ποιητική"

Ο ΥΜΝΟΣ ΤΟΥ ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΟΥ

Φαντάσου έναν καρεκλοκένταυρο με αποκολλημένα τα πισινά του, να έρπει προς το νέο του αξίωμα. Μοιάζει με αλλόκοτο μαλάκιο, αηδιαστικά απροστάτευτο και εμετικά θλιβερό. Την ώρα που πανικόσυρτο, σπεύδει να οχυρωθεί στο νέο του κέλυφος. Ίσως, γι' αυτό και κανένας από τους γυμνόποδες αδελφούς μου, δεν το πατάει. Τόσο πολύ το σιχαίνονται.- Κώστας Ι. Γιαλίνης

ΟΙ ΚΑΤΑΡΕΣ ΤΟΥ "ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ" ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΙΕΡΑΤΕΙΟΥ, ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΗΓΕΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!

ΠΡΩΤΟΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ:
«Τοις ευσεβείς μεν επαγγελλομένοις τα των Ελλήνων δε δυσσεβή δόγματα τη ορθοδόξω και καθολική εκκλησία περί τε ψυχών ανθρωπίνων, και ουρανού και γης, και των άλλων κτισμάτων αναιδώς ή μάλλον ασεβώς επεισάγουσιν ανάθεμα (γ')».

Μετάφραση:
Σε όσους παριστάνουν τους ευσεβείς, ενώ, την ίδια στιγμή, εισάγουν με θράσος ή πολύ περισσότερο με ασέβεια στην Ορθόδοξη και Καθολική Εκκλησία τις ασεβείς δοξασίες των ΕΛΛΗΝΩΝ και για τις ανθρώπινες ψυχές και για τον ουρανό και τη γη και για τα άλλα κτίσματα, ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ!..
Τρεις φορές Ανάθεμα δηλαδή στους:
Ορφέα, Θαλή, Αναξίμανδρο, Αναξιμένη, Πυθαγόρα, Ξενοφάνη, Παρμενίδη, Ζήνωνα, Εμπεδοκλή, Ηράκλειτο, Αναξαγόρα, Δημόκριτο, Σωκράτη, Πλάτωνα, Αριστοτελη, κ.α. ΟΛΟΙ οι Αναθεματισμοί: ΕΔΩ

"Οι καλύτερες τουρκικές εφημερίδες (και πληθώρα ιστοσελίδων), είναι οι Ελληνικές!.." Αργ. Δαγκ.

ΠΡΟΣΟΧΗ!.. ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΑΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ...

Οι ιστοσελίδες μας ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΝ Δ.Τ. γραμμένα δίγλωσσα, ήτοι: Ελληνικά ανακατεμένα με Αγγλικούρες, Γερμανικούρες, Γαλλικούρες, υποψιαζόμαστε σε λίγο θα μας στέλνουν και Κινεζικούρες! Συντάσσετε τα Δ.Τ. σας σε αμιγή Ελληνική γλώσσα, δεκτά γίνονται μόνον τα ακρωνύμια σε Λατινικό αλφάβητο, ή φράσεις γνήσιες, ατόφιες της Λατινικής γραφής και γλώσσης. Ακόμα, πετάτε απο τα δελτία σας τις "γκρίζες διαφημίσεις", ούτε αυτές δημοσιεύονται. Όποια δελτία δεν πληρούν αυτούς τους κανόνες, πετιούνται στα σκουπίδια.

ΟΙ ΠΛΕΊΣΤΟΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΏΝ ΤΗΣ ΕΛΛΆΔΟΣ ΑΠΌ “’74” ΚΑΙ ΜΕΤΆ ΕΊΝΑΙ ΛΙΠΟΤΆΚΤΕΣ, ΑΝΥΠΌΤΑΚΤΟΙ ΚΑΙ ΡΙΨΆΣΠΙΔΕΣ!

Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2020

ΕΛΛΆΣ: Ο ΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΌΣ ΚΑΙ Ο ΔΙΑΣΥΡΜΌΣ ΣΟΥ, ΒΑΣΊΛΕΜΑ ΔΕΝ ΈΧΕΙ!

“Των Ευρωπέων περίγελα, και των αρχαίων παλιάτσοι”!..

Μια εμετική αηδία το διαφημιστικό για το επετειακό έτος του 1821, κομμένη και ραμμένη στα τούρκικα… σεκλέτια, δόθηκε στη δημοσιότητα, κι εμείς απορούμε στ’ αλήθεια, ποιος σοφίστηκε αυτό το ξέρασμα, ποιος το εκτέλεσε, και πάνω απ’ όλα, ποιος έδωσε την άδεια να κυκλοφορήσει;
Ένα τσούρμο “πεταλουδίτσες” και αθώα παιδάκια που παραπέμπουν σε… ερμαφροδιτισμό -είναι της μόδας σε όλους τους ελληνικούς τηλεοπτικούς διαύλους και όχι κανάλια, και στην ΕΡΤ- με έναν τεράστιο γαλάζιο... αυτοκινητόδρομο στην αρχή να πλαισιώνει το νούμερο “1”, και να μας προϊδεάζει ότι ο δημιουργός του είναι ο “ανώτατος άρχων”, αυτός που διατάζει,  και κανείς άλλος!

Θα πρέπει να ντρέπεται, τόσο η ομάδα η οποία ανακηρύχθηκε υπεύθυνη για το γιορταστικό πρόγραμμα (αλήθεια; με ποια κριτήρια;), όσο και το υπεύθυνο Ελληνικό κράτος (αυτή η πολιτική μπανανία σουργέλων, που έχει καταντήσει ακολουθώντας πιστό σκυλάκι από πίσω όλες τις τουρκικές παραβιάσεις ξηράς, αέρος, ύδατος των συνόρων μας, με την λογική από την ντουλάπα του Πόντιου που παρακολουθούσε κλειδωμένος να δει “ντο θα φτάει ο κουμπάρον” -επισήμως, τούρκος-  στο κρεβάτι της συμβίας του), με… πρωτοεμφανιζόμενο καλλιτέχνη ένα εβδομηκονταπενταετές και βάλε, επίσης σούργελο της μουσικής, που έδωσε τα δικαιώματα απ' το σαχλοτράγουδό του, να χρησιμοποιηθούν! 

Βλέποντας αυτήν την αηδία μετά την εμφάνιση του… αυτοκινητοδρόμου πλάι στο “1”, δευτερόλεπτο προς δευτερόλεπτο, όλο και περισσότερο καταλαβαίνει κάποιος πως, άλλο πράγμα είναι το “21”, και άλλος ο… Μπλακ Τζακ”.

Μια ομάδα παιδιών (το πιο αηδιαστικό), και νεαρών ερμαφροδίτων, θηλυκών νυμφιδίων (εκκολαπτομένων “πορνοστάρ” αγγλιστί, δηλαδή),  που αντί να κλείνει “ευλαβικά το γόνυ” στη μνήμη ηρώων και ημιθέων που τους έδωσαν το δικαίωμα σήμερα να λέγονται Ελληνίδες και Έλληνες πολίτες, χαριεντίζονται, τσιλιμπουρδίζονται, καραγκιοζοπέζονται μπροστά στο φακό (μπερντέ), και όλο αυτό το περίγελο, το επαναλαμβάνουμε στη μνήμη ηρώων και ημιθέων, το ονόμασαν “Διαφημιστικό μήνυμα”, σωστά, για το τι; έχουν να δουν ακόμα τα μάτια μας στη συνέχεια, και όταν αρχίσουν οι γιορτές!
Δεν ξέρουμε αν στο πρόγραμμα ενέταξαν (ίσως μας το φυλάγουν έκπληξη), κι εκείνα τα “Παλλόμενα Πέη (Πούτσες)”, μεγαλειώδη θεατρική παράσταση, που κάποτε μόλυνε και το Ηρώδειο” στη σκιά της Ακροπόλεως της Ελλάδος (δεν υπάρχει αρχαιολογικός χώρος στην Ελλάδα που να μην έχει την Ακρόπολή του), και όχι αποκλειστικά των Αθηνών, απόλαυσαν όλοι οι ΑΘΗΝΑΙΟΙ (κοσμο)πολίτες, έγιναν κι αυτοί την άλλη μέρα "ευρωπέη", όπως της "ΕΕ"!
Αυτό όμως που βασανίζει πραγματικά το μυαλό μας, και προσπαθούμε να βάλουμε σε τάξη, από τότε που είδαμε αυτό το εμετικό “μεγαλούργημα’, είναι:
Τι σκατά, σχέσει μπορεί να έχει η μνεία του “1821”, με το οποιοδήποτε μήνυμα απορρέει από αυτό, με αυτό της “Εθνική Ελλάδος,  γεια σου”;
Να δανειστούμε το βιβλικό εκείνο “Μωραίνει Κύριος, Ον Βούλεται Απωλέσαι”, και να σας πούμε ότι :
1ον. Η Ελλάδα “γέρασε” πραγματικά, ρε παιδιά!.. Δεν έχει τίποτα από μια σφριγηλή, ακμάζουσα νεότητα, και
2ον. Με μαθηματική ακρίβεια, σύμφωνα και με την βιβλική ρήση, όπως πάει, πολύ σύντομα θα χαθεί, θα εξαφανιστεί από προσώπου γης.

Ε, άει στο διάολο!.. Στο διάολο, και τοις κολαζομένοις αυτού... Η πίσσα και το κατράμι της κολάσεως σας αρμόζει, σ’ αυτή τη χωματερή να καταλήξετε ΌΛΟΙ!

ΔΕΙΤΕ την αηδία ΕΔΩ: https://youtu.be/W2KUxkA9JFw – Εμείς, δεν την φιλοξενούμε με τίποτα! 

*/*

Και θα σας διηγηθώ μια μικρή ιστοριούλα, η οποία μπορεί να έχει σχέση και με το σποτάκι:

Μια φορά κι έναν καιρό, ήταν μια πουτανίτσα, “κοκόνα πολυτελείας”, η οποία εκδίδονταν έναντι παχυλής αμοιβής που είχε καθορίσει η ίδια (περνούσε η μπογιά της), σε ξενοδοχεία της Αθήνας και της Γλυφάδας.
Κάτι μάγκες όμως την είχαν βάλει στο μάτι, είπαν να της κάνουν μία μεγάλη κασκαρίκα!  
Συνεννοούνται τρεις, και την καλούν σ’ ένα πολυτελές ξενοδοχείο της παραλίας για να περάσουν μαζί της κάποιες ώρες ή και την νύχτα, με όργια και τρελές ιδέες.
Η πουτανίτσα, μετά από κοπιαστική εργασία που έβγαλε με τον ιδρώτα της, πράγματι, τα λεφτά που πήρε (πίπες, “οθωμανικόν”, “σάντουιτς” κλπ), έμεινε με τον έναν τελευταία φορά, να αποδείξει πόσο άξια είναι.
Έλα όμως, που αυτός είχε άλλα σχέδια κατά νου;
Της έσχισε και της πέταξε τα ρούχα, με μια κλωτσιά την έβγαλε κι απ’ το δωμάτιο του ξενοδοχείου που είχε κλείσει ο ίδιος, την άφησε τσίτσιδη, όπως την γέννησε η μάνα της να τρέχει στους δρόμους να βρει ταξί ή άλλο μέσον, για να την πάει σπίτι της!  

ΕΡΩΤΗΣΗ: Ποια μπορεί να είναι αυτή η πουτανίτσα;