ΕΡΤ, 2ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ


"Λάθε βιώσας, εἰ δή μή δύναιο, λάθε ἀποβιώσας".- Απολλώνιος ο Τυανεύς

ΤΑΙΝΙΕΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΕΔΩ www.youtube.com/user/TileorasisDagkilaswww.dailymotion.com/user/ArgyriosDagkilas

ΧΑΟΣ ΔΙΕΘΝΕΣ: Διεθνής Εφημερίδα Ελληνικών Εθνικών - Πατριωτικών Συμφερόντων - ΕΔΡΑ: Όαση Σεμπίκα - Βόρεια Σαχάρα, Νότια Τυνησία – ΤΥΝΗΣΙΑ

Επίσημη Ταυτότητα: Διαδικτυακή Διεθνής Εφημερίδα, Ελληνικών Πατριωτικών Συμφερόντων. (Ανεπίσημη: Εφημερίδα για όλα τα Σκυλιά, τα Αδέσποτα και τα Ορφανά, της Μέρας και της Νύχτας)

Η Εφημερίδα του Πολιτισμού - Της Ιστορικής - Της Καλλιτεχνικής - Της Επίκαιρης - Και της Ποικίλης, Ύλης.

"Θεός μας η Ελλάς, και Θρησκεία μας ο Ελληνικός Πολιτισμός - Ελλάς, Εσαεί". - "Χάος ήσουν και Χάος θα γίνεις" (Αργ. Δαγκ.)

ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ [ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΜΑΣΟΝΩΝ]

"Έστιν ουν Τραγωδία / Μίμησις πράξεως σπουδαίας και τελείας / Μέγεθος εχούσης, ηδυσμένω λόγω / Χωρίς εκάστου των ειδών εν τοις μορίοις / Δρώντων και ου δι απαγγελίας / Δι ελέου και φόβου περαίνουσα /Την των τοιούτων παθημάτων κάθαρσιν" - Αριστοτέλους "Ποιητική"

Ο ΥΜΝΟΣ ΤΟΥ ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΟΥ

Φαντάσου έναν καρεκλοκένταυρο με αποκολλημένα τα πισινά του, να έρπει προς το νέο του αξίωμα. Μοιάζει με αλλόκοτο μαλάκιο, αηδιαστικά απροστάτευτο και εμετικά θλιβερό. Την ώρα που πανικόσυρτο, σπεύδει να οχυρωθεί στο νέο του κέλυφος. Ίσως, γι' αυτό και κανένας από τους γυμνόποδες αδελφούς μου, δεν το πατάει. Τόσο πολύ το σιχαίνονται.- Κώστας Ι. Γιαλίνης

ΟΙ ΚΑΤΑΡΕΣ ΤΟΥ "ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ" ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΙΕΡΑΤΕΙΟΥ, ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΗΓΕΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!

ΠΡΩΤΟΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ:
«Τοις ευσεβείς μεν επαγγελλομένοις τα των Ελλήνων δε δυσσεβή δόγματα τη ορθοδόξω και καθολική εκκλησία περί τε ψυχών ανθρωπίνων, και ουρανού και γης, και των άλλων κτισμάτων αναιδώς ή μάλλον ασεβώς επεισάγουσιν ανάθεμα (γ')».

Μετάφραση:
Σε όσους παριστάνουν τους ευσεβείς, ενώ, την ίδια στιγμή, εισάγουν με θράσος ή πολύ περισσότερο με ασέβεια στην Ορθόδοξη και Καθολική Εκκλησία τις ασεβείς δοξασίες των ΕΛΛΗΝΩΝ και για τις ανθρώπινες ψυχές και για τον ουρανό και τη γη και για τα άλλα κτίσματα, ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ!..
Τρεις φορές Ανάθεμα δηλαδή στους:
Ορφέα, Θαλή, Αναξίμανδρο, Αναξιμένη, Πυθαγόρα, Ξενοφάνη, Παρμενίδη, Ζήνωνα, Εμπεδοκλή, Ηράκλειτο, Αναξαγόρα, Δημόκριτο, Σωκράτη, Πλάτωνα, Αριστοτελη, κ.α. ΟΛΟΙ οι Αναθεματισμοί: ΕΔΩ

"Οι καλύτερες τουρκικές εφημερίδες (και πληθώρα ιστοσελίδων), είναι οι Ελληνικές!.." Αργ. Δαγκ.

ΠΡΟΣΟΧΗ!.. ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΑΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ...

Οι ιστοσελίδες μας ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΝ Δ.Τ. γραμμένα δίγλωσσα, ήτοι: Ελληνικά ανακατεμένα με Αγγλικούρες, Γερμανικούρες, Γαλλικούρες, υποψιαζόμαστε σε λίγο θα μας στέλνουν και Κινεζικούρες! Συντάσσετε τα Δ.Τ. σας σε αμιγή Ελληνική γλώσσα, δεκτά γίνονται μόνον τα ακρωνύμια σε Λατινικό αλφάβητο, ή φράσεις γνήσιες, ατόφιες της Λατινικής γραφής και γλώσσης. Ακόμα, πετάτε απο τα δελτία σας τις "γκρίζες διαφημίσεις", ούτε αυτές δημοσιεύονται. Όποια δελτία δεν πληρούν αυτούς τους κανόνες, πετιούνται στα σκουπίδια.

ΟΙ ΠΛΕΊΣΤΟΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΏΝ ΤΗΣ ΕΛΛΆΔΟΣ ΑΠΌ “’74” ΚΑΙ ΜΕΤΆ ΕΊΝΑΙ ΛΙΠΟΤΆΚΤΕΣ, ΑΝΥΠΌΤΑΚΤΟΙ ΚΑΙ ΡΙΨΆΣΠΙΔΕΣ!

Τετάρτη 18 Αυγούστου 2010

ΜΕΤΑ ΤΑ «ΠΑΘΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ» ΣΤΟ ΚΑΤΑΚΑΛΟΚΑΙΡΟ, ΚΑΙ ΤΑ… «ΠΑΘΗ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΟΣ»!..

---
Γιὰ νὰ εἴμαστε εἰλικρινεῖς, καὶ μ’ ἐσᾶς καὶ μὲ τὸν ἑαυτό μας, ἂν δὲν ἦταν ἡ κ. Μαίρη Βιδάλη στὴν παρουσίαση, τὴν ὁποία ἐκτιμοῦμε βαθύτατα καὶ θαυμάζουμε ἀπὸ τὴν ἀρχὴ τῆς καλλιτεχνικῆς της καριέρας, δὲν θὰ πηγαίναμε σήμερα στὸ κινηματοθέατρο «Ἀλέξανδρος» τῆς Θεσσαλονίκης, ν’ ἀκούσουμε μία ἀπὸ τὰ ἴδια, μ’ αὐτὴ τὴ ζέστη καὶ στὸ κατακαλόκαιρο, νὰ ψυχοπλακωθοῦμε, στὴ Συνέντευξη Τύπου τῶν... «Παθῶν», καὶ χωρὶς νὰ εἶναι καν, μεγάλη Παρασκευή!..
Τὸ εἴπαμε καὶ στὴν παρέμβασή μας, ὅτι ἡ παράσταση κάνει πρεμιέρα σὲ λάθος ἐποχή, τὸ ἑλληνικὸ κοινὸ στὶς ζέστες τοῦ καλοκαιριοῦ -ὅπου καὶ οἱ μαυροφούστανοι Μητροπολιτάδες, κατὰ ὁμολογία καὶ τῶν συντελεστῶν τῆς παραστάσεως κάνουν τὰ μπάνια τους- δὲν εἶναι συνηθισμένο νὰ βλέπει «Πάθη» καὶ Ἀποκαλύψεις, τοῦ φτάνουν τὰ δικά του ποῦ τραβάει τελευταίως, θέλει ἄλλα, πιὸ εὔπεπτα, καὶ πιό… ὑγιεινά, καλοκαιρινὰ θεάματα… Πολὺ λιβανιστήρι καὶ πολὺ ἁγιαστούρα ἔπεσε στὴν παρουσίαση τοῦ ἔργου ἀπὸ τοὺς συντελεστὲς τῆς παραστάσεως… Σὲ μία στιγμὴ μάλιστα, φάνηκαν -σὲ μᾶς τουλάχιστον- ἐπαῖτες καὶ πρὸς τὸ ἐκκλησιαστικὸ κατεστημένο νά… ἐπιδοτήσει τὴν Παράσταση μὲ τὸ χριστεπώνυμο πλῆθος του… Τὰ χριστιανόπουλα θὰ πᾶμε μὲ φτερὰ / νὰ ποῦμε μήνυμα ποῦ φέρνει τὴ χαρά… Ὅλα τὰ βαρβάτα ἐν ζωὴ ὀνόματα τῶν ἐξ’ ὁρισμοῦ «Ἁγίων» καὶ «Πατέρων», ἀλλὰ καὶ αὐτοὶ οἱ τεθνεότες ποῦ βρίσκονται στὴν Κόλαση, ὀνομάστηκαν χορηγοὶ καὶ αἰγήτωρες… Αὐτοὶ ποῦ κατέστρεψαν πολλὲς μορφὲς Τέχνης, μὲ τὸν σκοταδιστικὸ καὶ δῆθεν πολιτιστικὸ Μεσαίωνά τους… Οὐδεὶς Μητροπολίτης ἢ Παπὰς ὅταν πεθαίνει πηγαίνει στὸν Παράδεισο, ὅλοι τραβοῦν ντουγροῦ, γιὰ τὰ καζάνια καὶ τὶς πίσσες τῶν κοκκινομάτηδων, μυτεροαυτιῶν καὶ φιδογλωσσῶν ἀρχόντων «τοῦ πυρός του ἐξωτέρου, καὶ τοῖς κολαζομένοις αὐτοῦ»!..Ὁ Νομάρχης Θεσσαλονίκης ξέρουμε ὅτι εἶναι τοῦ κατηχητικοῦ, δεξιὸς ψάλτης, καὶ λάτρης τοῦ Καζαντζίδη -Φανταστεῖτε τὸν τελευταῖο νὰ τραγουδάει τὸ «Αἳ γενεαὶ Πᾶσαι» σὲ ρυθμὸ καὶ καημό… Μαντουμπάλας… Ἐκτὸς ἀπὸ τὴν κ. Μαίρη Βιδάλη, στὸ ρόλο τῆς Παναγίας -εἰλικρινὰ σᾶς τὸ λέμε αὐτό, δὲν μπορούσαμε νὰ φανταστοῦμε κάποια καλύτερη Ἑλληνίδα ἠθοποιὸ-Παναγία ἀπὸ αὐτήν, τῆς τὸ εἴπαμε- παίζουν καὶ οἱ: Γιάννης Πανώριος, Ἀγγελικὴ Φουντούκη, Σταῦρος Παρχαρίδης, Ροδῆ Τσολερίδου, Νίκος Ζώκας, Κώστας Ἀβραμίδης, Γιῶργος Τούλης, Μαρία Ρωμανού, Κικὴ Σπύρου, Χριστίνα Νασιάδου, Νατάσα Σταύρακα, Κώστας Τσιομίδης, Κυριάκος Χρυσίδης, Φώτης Πυριτίδης, Περσεφόνη Κουτσομητροπούλου, καὶ Ἀχιλλέας Δημητριάδης.
Ὑπάρχει καὶ ἕνα ἠχητικὸ-συμμετοχὴ στὸ ἔργο ποῦ ἀκούγεται τοῦ Στράτου Τζώρτζογλου -ὀρθῶς φρονῶν ὁ Στράτος συμμετέχει μόνον μέ… ἤχους; Θὰ τὸ δοῦμε…
Τὸ Βυζαντινὸ Ὀρατόριο, «Πάθη τοῦ Σωτῆρος», διασκευάστηκε καὶ σκηνοθετήθηκε ἀπὸ τὸν Ἀλέξη Μίγκα, τὸν κρατήσαμε τελευταῖο γιατί, ἐνῶ στὸν κινηματογράφο, κυρίαρχος καὶ ἀπόλυτος ἄρχων τοῦ παιχνιδιοῦ εἶναι ὁ Σκηνοθέτης, στὸ θέατρο, αὐτὸς εἶναι Ἠθοποιός, ἀδυνατοῦντος μάλιστα καὶ τοῦ πρώτου, κατὰ τὴν ὁποιαδήποτε στραβὴ ἢ κουτσή τς παραστάσεως, νά… οὐρλιάξει «Στοοόπ!..», ἢ νὰ πετάξει τὸν κινηματογραφιστή, βόμβα μολότοφ στὸ κεφάλι τοῦ ἠθοποιοῦ!..
Θὰ ποῦμε ν κατακλείδι, αὐτὸ ποῦ εἴπαμε καὶ ἐκτὸς συνεντεύξεως σὲ πρωταγωνιστὴ τῆς Παραστάσεως, σύμφωνα μὲ αὐτὰ ποῦ ἀκούσαμε καὶ εἴδαμε στὴ Συνέντευξη Τύπου, ἔχουμε 99 λόγους νὰ μὴ πᾶμε νὰ δοῦμε τὴν παράσταση, καὶ ἕναν (1), νὰ πᾶμε νὰ τὴ δοῦμε. Αὐτὸς ὁ ἕνας, εἶναι ἡ περιέργεια!..
Αὐτὸ θὰ κάνουμε τὸ Σάββατο, ἀπὸ περιέργεια θὰ πᾶμε νὰ δοῦμε «Τὰ Πάθη τοῦ Σωτῆρος», νὰ ξεχάσουμε λίγο τὰ δικά μας… Καὶ τὴν Κυριακὴ ἢ τὴν Δευτέρα, ξανὰ πάλι ἐδῶ, γιὰ νὰ σᾶς ποῦμε… ἔξω ἀπὸ τὰ δόντια, τὰ ἀποτελέσματά της!..
«Χ.Δ.»


Τὸ παρακάτω ὅπως μᾶς ἦρθε, ἔτσι τὸ βάζουμε. Ὁ ἑλληνικὸς καὶ ἱστορικὸς Πόντος, δύο ἀνθρώπους ἔβγαλε. Τὸ Διογένη καὶ τὸν Βασίλη. Καὶ οἱ δύο στὸ ἴδιο καλούπι. Καυστικοί, σατυρικοί, σαγηνευτικοί.

«Ο Χάρρυ Κλυνν, ο δικός μας Χάρρυ Κλυνν, συνεχίζει να μας γοητεύει και να μας εκπλήσσει! Ο Χάρρυ Κλυνν παίρνει «ρίσκα», κάνει αυτό που θέλει ο ίδιος και ποτέ αυτό που θέλει το κοινό… Και το κοινό καμιά φορά «κλωτσάει» δε θέλει να το βγάζουν από τη «βολή» του, θέλει να βλέπει και ν’ ακούει αυτά έμαθε να βλέπει και ν’ ακούει. Ο Χάρρυ Κλυνν μας παίρνει από το χέρι και μας οδηγεί σε άλλα μονοπάτια… Μας πάει σε άλλες πολιτείες «αναρχικές» όπως λέει και το τραγούδι. Και σε μια εποχή παγκoσμιοποιημένης δημοκρατίας οι «αναρχικοί» δρόμοι του Χάρρυ Κλυνν είναι πολύτιμα αγαθά τόσο για την ατομικότητά μας, όσο και για την Δημοκρατία αυτήν καθεαυτή.

ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ - ΑΣΤΙΚΗ ΜΗ ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ • ΠΑΣΑΛΙΔΗ 90-92 • ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 55 132
Τηλ.: 2310 480.980 • FAX: 2310 480.986 • paremvasi.ep@gmail.com
________________________________________


ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ 2010. Η «ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ-ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΗ ΣΑΤΙΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΗ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗ «ΤΙ ΤΟΥΣ ΚΟΙΤΑΤΕ ΡΕ…». ΣΕ ΤΡΙΑΝΤΑ ΠΟΛΕΙΣ Σ’ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ, ΧΑΡΡΥ ΚΛΥΝΝ, ΜΑΡΚΟΣ ΛΕΖΕΣ &
Η ΣΑΤΙΡΙΚΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΟΜΑΔΑ «ΜΙΚΡΟΙ ΗΡΩΕΣ»

Ο Χάρρυ Κλυνν, Ο Μάρκος Λεζές και σατιρική θεατρική του ομάδα «ΜΙΚΡΟΙ ΗΡΩΕΣ» δίνουν μια καινούρια διάσταση στο σατιρικό θέαμα. Φευγάτα κείμενα, ασυγκράτητο γέλιο και προβληματισμός… Κι ένας Χάρρυ Κλυνν χείμαρρος που παρασέρνει τους πάντες και τα πάντα και δεν αφήνει τίποτα όρθιο…

Ο Χάρρυ Κλυνν είναι θεατρίνος με σπάνια ακτινοβολία, με μια ήρεμα πληθωρική θεατρικότητα που ξέρει να φλερτάρει με το κοινό του και να το κερδίζει άνευ όρων. Μια πολύ δύσκολη υπόθεση στη βλοσυρή, επιφυλακτική εποχή μας. Ο Κλυνν ανήκει στην κατηγορία των ερμηνευτών των οποίων η χαρισματικότητα είναι τέτοιων διαστάσεων, που να μην έχει πια σημασία τι λέγεται, αλλά πως λέγεται.

________________________________________
ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΤΟΥ ΧΑΡΡΥ ΚΛΥΝΝ

Όνομα: Βασίλης Ν. Τριανταφυλλίδης
Καλλιτεχνικό ψευδώνυμο: Χάρρυ Κλυνν
Τόπος γεννήσεως: Καλαμαριά
Οικογένεια: Νίκος (πατέρας), Κυριακή (μητέρα), Στέλλα (αδερφή), Χαρίκλεια (σύζυγος), Νίκος & Απόστολος (γιοι), Κυριακή (κόρη), Χαρικλάκι (εγγονή)
Ο Χάρρυ Κλυνν εκδηλώνει το συγγραφικό και υποκριτικό του ταλέντο από μικρή ηλικία. Το 1958, ξεκινώντας από μια βραδιά ταλέντων του Γ. Οικονομίδη, μετακομίζει στην Αθήνα απ' όπου ξεκινά την καλλιτεχνική του σταδιοδρομία.
Μέσα σε οχτώ χρόνια κατορθώνει να διακριθεί και να έχει σημαντική πορεία στο χώρο των νυχτερινών κέντρων κυρίως και των καμπαρέ. Στις αρχές της δεκαετίας του 60 γυρίζει τις πρώτες του κινηματογραφικές ταινίες και κάνει τις πρώτες του θεατρικές εμφανίσεις στα θέατρα «ΑΚΡΟΠΟΛ» και «ΧΑΤΖΗΧΡΗΣΤΟΥ».

Από το 1964 έως το 1974 ζει και εργάζεται στη Β. Αμερική και διαπρέπει ως συγγραφέας και standup comedian. Επιστρέφει στην Ελλάδα το 1974 και αλλάζει τη μορφή της νυχτερινής διασκέδασης παρουσιάζοντας για πρώτη φορά ευρηματικά και ποιοτικά προγράμματα στο χώρο των νυχτερινών κέντρων και των μπουάτ. Οι δίσκοι του που κυκλοφορούν την ίδια εποχή κρατάνε για χρόνια τις πρώτες θέσεις στα δισκογραφικά charts και οι ταινίες του σπάνε όλα τα ρεκόρ των εισιτηρίων.
Οι επιλεκτικές εμφανίσεις του στην τηλεόραση του χαρίζουν τον τίτλο του εμπορικότερου καλλιτέχνη της χιλιετίας (AGB) και οι παραστάσεις του στα θέατρα «ΟΡΦΕΑΣ», «ΑΛΣΟΣ», «ΔΕΛΦΙΝΑΡΙΟ» και «ΜΙΝΩΑ» καταρρίπτουν κάθε προηγούμενο εισπρακτικό ρεκόρ. Το 1998 παρουσιάζει την πρώτη του ζωγραφική έκθεση στον «ΕΙΚΑΣΤΙΚΟ ΚΥΚΛΟ» και τον Οκτώβριο του 2004 κυκλοφορεί το δέκατο κατά σειρά βιβλίο του από τις «ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗΣ». Τον Νοέμβριο του 2008 παρουσιάζει τη δεύτερη ατομική του έκθεση ζωγραφικής στον ΙΑΝΟ της Θεσσαλονίκης «ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΧΑΡΡΥ» την οποία σύντομα θα παρουσιάσει στο Πλωμάρι Μυτιλήνης , στη Βέροια, στην Αλεξανδρούπολη, στη Λευκωσία, στη Λεμεσό, την Πάφο και στην Αθήνα .
Τον Οκτώβριο του 2006 κατεβαίνει με το συνδυασμό του «ΟΛΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ» για να διεκδικήσει το Δήμο Καλαμαριάς. Παρά το γεγονός ότι συγκεντρώνει ποσοστό που εγγίζει το 40% των ψηφοφόρων της Καλαμαριάς δεν κατορθώνει να εκλεγεί.
«Εγώ δεν αποτυγχάνω ποτέ» μας είπε σχολιάζοντας με το γνωστό του χιούμορ το αποτέλεσμα την επομένη των εκλογών, «απλώς αναβάλλω την επιτυχία μου…»
Ο Χάρρυ Κλυνν από τις αρχές του 2006 μένει μονίμως στην Καλαμαριά και προετοιμάζεται από τώρα για τις Δημοτικές εκλογές του 2010. Εκδίδει τη μηνιαία εφημερίδα «ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ», αρθρογραφεί στις εφημερίδες της Θεσσαλονίκης «ΤΟ ΚΕΝΤΡΙ» και «FREE DAY», είναι ο ιδρυτής της μη κερδοσκοπικής εταιρίας «ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ – ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΥ» και δημιουργός στο διαδίκτυο των ιστολόγιων: oloigiatinkalamaria.blogspot.com/el-pontos.blogspot.com/klynnart.blogspot.com/harryklynn.blogspot.com
Το 2007 ιδρύει το «ΠΟΝΤΙΑΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΕΛΛΑΔΟΣ» που μέσα σε τρία χρόνια κατορθώνει να δημιουργήσει έναν ισχυρό πυρήνα εγγεγραμμένων μελών που ξεπερνά τα 20.000 άτομα! (el-pontos.blogspot.com)
________________________________________

ΦΥΛΑΧΤΕΙΤΕ… ΕΡΧΕΤΑΙ Ο ΧΑΡΡΥ ΚΛΥΝΝ
Ο σεσημασμένος «Γελωτοποιός της Ρωμιοσύνης» που είναι γνωστός για τη συμβολή του στη διάπλαση των παίδων πεδίου Άρεως, Ιλισίων πεδίων, πεδιάδος των Άλπεων, της Λαρίσης το ποτάμι που το λένε Αξιό, ΚΤΕΛ Νομού Τρικάλων, τυρί, ρύζι, καφέ, γάλα, Καμπά κλπ… κλπ… επιχειρεί αυτό το καλοκαίρι προγραμματισμένες εφόδους σε όλες τις πόλεις της Ελλάδος με σκοπό την προώθηση των βιβλίων του: «Η ΓΑΛΛΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΜΠΑΚΛΑΝΤΕΣ» (1671), «ΜΠΑΡΜΠΑΓΙΑΝΝΗ ΚΑΝΑΤΑ, ΒΑΛΕ ΣΤΟΝ ΚΩΛΟ ΤΑ ΛΕΦΤΑ» (1863) και «ΤΙ ΤΟ ΘΕΣ ΤΟ ΚΟΥΤΑΛΑΚΙ, ΔΩΣΕ ΜΟΥ ΤΟ ΚΙΛΟΤΑΚΙ» (1881)
Αν ξαφνικά τον δείτε μπροστά σας μην πανικοβληθείτε. Προσποιηθείτε, απλώς, πως δεν τον είδατε… Εννιά φορές στις δέκα φορές αφού σας γαυγίσει για δυο ώρες και δεκαπέντε λεπτά, θα σας μυρίσει και θα φύγει.
Τον ακολουθούν κατά πόδας, κατά κεφαλήν, κατά μάνα, κατά κύρη και τον συνοδεύουν οι επικηρυγμένοι ανά την επικράτεια διάσημοι καλλιτέχνες του καλλιτεχνικού πατινάζ «ΜΙΚΡΟΙ ΗΡΩΕΣ» και δέκα ακόμα καλλιτέχνες του βουνού και του κάμπου υπό τη διεύθυνση του αρχιμουσικού Τότη Καραλίβανου.

Έκτακτη εμφάνιση πραγματοποιούν η μπάντα πνευστών της Ιεριχούς, ο Τάσος Μαντέλης, ο Γιώργος Βουλγαράκης, το οικολογικό πάρκο Αμφιθέας, ο Πολιτιστικός Όμιλος Άνω Ραχούλας, τα διόδια Μαλγάρων, το ρέμα της Χελιδονούς, ο σύλλογος αποφυλακισθέντων φοροφυγάδων Κορυδαλλού και η Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής!
Ο θίασος που θα παρελάσει μπροστά στα έκπληκτα μάτια σας με παραδοσιακές ελληνικές φορεσιές της Ανδαλουσίας ραμμένες από τα χεράκια του Βασίλη Κωστέτσου, θα αρχίσει τις παραστάσεις του από το χειμερινό θέατρο Επιδαύρου με το έργο «ΤΑΔΕ ΝΤΕΦΙ ΖΑΡΑΤΟΥΣΤΡΑ» και θα κλείσει τη μαραθώνια του περιοδεία στην πλατεία Σλόουν του Λονδίνου με το αριστούργημα του Γεωργίου Παπακωνσταντίνου «ΒΡΟΜΥΛΟΣ ΚΑΙ ΧΡΥΣΙΗΔΑ»
Την οργάνωση και προβολή της περιοδείας επιμελήθηκε ο κ. κ. Γ. Παπανδρέου και Α. Σαμαράς που πολέμησαν το 1348 στη μάχη του Δράμαλη του νεότερου και κατόρθωσαν να νικήσουν στην κατηγορία ΠΟΡΤΕΣ τον στρατηγό CHRISTOFORAKO με τρία ένα σετ στο ζετέ, 108-67 στο αρασέ και 5-0 στο βερεσέ…
Σ’ αυτούς ανήκει και το πασίγνωστο σλόγκαν: «Κάθε πόλη και Χάρρυ Κλυνν κάθε χωριό και Τραμπάκουλας».
Και όπως έλεγε και ο μέγας ποιητής… «Σαν πας στον πηγαιμό για Ανδραβίδα να εύχεσαι να έχει κόσμο στο ταμείο…»
________________________________________

ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ… ΚΑΙ ΤΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ Η ΩΡΑ

Όταν του Μπρεχτ του κατέβηκε η ιδέα να ανεβάσει την «Όπερα της Πεντάρας» δεν είχε, ασφαλώς, υπόψη του ότι το καλοκαίρι του 2010 ο Ποντιακής καταγωγής συνάδελφός του σκηνοθέτης, συγγραφεύς, δοκιμιογράφος, αριστερός ψάλτης, δεξιός εξτρέμ και συλλέκτης παλαιών σταχτοδοχείων, θα ανέβαζε την «Όπερα της Βουλής» με τον λίαν πρωτότυπο τίτλο «ΤΙ ΤΟΥΣ ΚΟΙΤΑΤΕ ΡΕ…» που στα Ελληνικά σημαίνει, «ΤΙ ΤΟΥΣ ΚΟΙΤΑΤΕ ΡΕ…»

Φυσικό είναι να μην γνώριζε ακόμα την Ευρωπαϊκή Ένωση, πόσο μάλλον τους κ. κ. Γιωργάκη Παπανδρέου, Θόδωρο Πάγκαλο, την κυρία Μπριρμπίλη, τον κύριο Ξυνίδη καθώς επίσης και τον κ. Ευάγγελο Βενιζέλο, τον οποίον γνωρίζουν αρίστως οι πάντες από τα Βλάχικα της Βάρης έως τα οβελιστήρια της Λαμίας και τα μεζοδοπωλεία των Λαδαδίκων Θεσσαλονίκης.
Μπορούμε να πούμε, επομένως, με σιγουριά ότι ο κύριος Μρεχτ συνέλαβε την ιδέα και την υλοποίηση της παραστάσεώς του εν πλήρει συγχύσει, πράγμα που επεσήμαναν οι Κρητικοί και οι Μανιάτες της εποχής του, οι οποίοι χαρακτήρισαν το έργο ως «ανοσιούργημα», εν αντιθέσει με το « «ΤΙ ΤΟΥΣ ΚΟΙΤΑΤΕ ΡΕ… το οποίο εισέπραξε τον «Οργασμό του μπράβο», τον «Οργασμό της αγελάδας» και τον «Οργασμό Εργατικής Κατοικίας»…

Ανατρέχοντας στην σημειολογική ανάλυση του Ουμπέρτο Έκο (βάλε κι άλλο έκο…) θα διαπιστώσετε ότι η παράσταση που θα παρακολουθήσετε είναι ζυμωμένη με αγνά υλικά βιολογικής καλλιέργειας, ψημένη σε κάρβουνα μικροκυμάτων και σε θερμοκρασία 38 βαθμών Κελσίου.
Το ημιαγροτικό κωμειδύλλιο «ΤΙ ΤΟΥΣ ΚΟΙΤΑΤΕ ΡΕ… θα μπορούσα να το εντάξω, χωρίς κανένα φόβο, στο είδος της μεταμοντέρνας εικονοκλαστικής δραματουργίας η οποία ξεκίνησε από τον Σαλβατόρ Νταλί, μετεξελίχθηκε από τον Κώστα Γκουσκούνη και ολοκληρώθηκε από τον Άγγελο Χαριστέα με 245 γκολ και άλλα τόσα οφσάϊντ στο ενεργητικό του.
Ως Πόντιος, ως σκηνοθέτης και ως άνθρωπος, υπεύθυνος για το φαντασμαγορικό έκτρωμα που θα απολαύσετε, αφού ευχαριστήσω όλους εν γένει τους συντελεστές της παράστασης για την πολύτιμη βοήθειά τους, θα ήθελα να καταγγείλω δημοσία τον κύριο Χάρρυ Κλυνν, αυτό το ελεεινό υποκείμενο, ο οποίος όχι μόνο δεν πειθάρχησε στις σκηνοθετικές μου οδηγίες, αλλά φρόντισε να σαμποτάρει σε τέτοιο βαθμό το σκηνοθετικό μου έργο που κι εγώ ακόμα αδυνατώ να κατανοήσω πως είναι δυνατόν ένας «θεατρικός αχταρμάς» να μετατραπεί εν ριπή οφθαλμού σε θέαμα αξιώσεων αρίστης ποιότητος και αντοχής, με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, «ΑΒΣ», ιμομπιλάιζερ και ζάντες αλουμινίου…

Τελειώνοντας και πριν σας ευχηθώ καλό ύπνο, θα ήθελα να σας προσκαλέσω στην καινούρια μου πρωτοποριακή παράσταση με τον τίτλο
«Ο Ελ Σιντ και ο Ελ Βενιζέλος» η οποία θα δοθεί υπό την αιγίδα του Ελληνοϊσπανικού Συνδέσμου και θα ανεβεί την 31η του μηνός Φεβρουαρίου τρέχοντος έτους στην πίστα του υπό κατασκευή αεροδιαδρόμου του αεροδρομίου «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» … ξακουστή του Αλεξάνδρου η χώρα…
Το θέμα της παράστασης αυτής είναι το «Ελληνοελληνικό», το οποίο κατά την ταπεινή μου άποψη είναι σοβαρότερου του «Ελληνοτουρκικού» και του «Ελληνοβαλκανικού».

Καλή σας διασκέδαση... και το κρίμα στο λαιμό σας!
N.ΜΑΡΜΑΡΑΣ ΣΑΒΒΑΤΟ 28 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Ν.ΜΑΡΜΑΡΑ

Σε συνεργασία με τον πολιτιστικό σύλλογο Προικόννησος θα χαρούμε πολύ να γίνετε χορηγοί επικοινωνίας της παράστασης. ΙΣΧΥΟΥΝ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ ΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΕΣΤΙΑΣ & ΟΓΑ

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: ΤΑΣΟΣ ΤΣΑΓΚΑΛΙΔΗΣ
Κιν.: 6932 65.06.59, Τηλ.: 2310 480.980, ΦΑΞ: 2310 480.986
e-mail: paremvasi.ep@gmail.com

[Σ.Σ.»Χ.Δ.»: Η χορηγία μας εδώ, όπως διαπιστώνετε και ιδίοις όμμασι, εξετελέσθη! Μένει το χαρτί («Χάος»), και να το δούμε γραμμένο, στα διαφημιστικά σας φυλλάδια… Θα είμαστε εκεί…]
"Χ.Δ."