Το κείμενο αυτό επαναφέρει στην επικαιρότητα το ερώτημα κατά πόσον είναι αναγκαίο ή σκόπιμο, να γίνονται γνωστά όλα τα γεγονότα και, μάλιστα, ακριβώς όπως έγιναν, ή, για ορισμένους λόγους (εθνικούς, κοινωνικούς κλπ, κατά την κρίση των κυβερνώντων), να αποσιωπώνται ή να υποβαθμίζονται.
Η ελληνική κυβέρνηση προσπαθεί να συγκαλύψει τα πραγματικά γεγονότα της αερομαχίας νοτίως της Καρπάθου.
Είναι απορίας άξιο γιατί όλες οι ελληνικές κυβερνήσεις αιφνιδιάζονται πάντα από την τουρκική προκλητικότητα όταν συμβαίνει ένα θερμό επεισόδιο, καθώς και η ελληνική υποχωρητικότητα στις τουρκικές απαιτήσεις όταν κλιμακώνεται η ένταση.
[Σ.Σ.<Χ.Δ.>: Γιατί αγαπητέ μου, η ελληνικές κυβερνήσεις απαρτίζονται από ανυπότακτους, λιποτάκτες, πουστράκια δεδηλωμένα, και από ανθρώπους που δεν υπηρέτησαν, με διάφορα τεχνάσματα, στον Ελληνικό στρατό…]
Προκαλεί επίσης το θράσος τους, να προσπαθούν κάθε φορά να μας πείσουν ότι η διαχείριση της κρίσεως εκ μέρους τους ήταν αυτή που απέτρεψε τα χειρότερα, χωρίς η πατρίδα μας να έχει απολέσει το ελάχιστο των κυριαρχικών της δικαιωμάτων (Βλ. Ίμια).
[Σ.Σ.<Χ.Δ.>: Ο πολιτικός που χειρίστηκε την υπόθεση των Ιμίων, σήμερα είναι Αντιπρόεδρος και ένα τσουβάλι από κόπρανα, ακαθαρσίες, όταν κινείται, χρειάζεται ο σωματικός μηχανισμός του, να διαθέτει και… τηλεσκοπικό γερανό!..]
Ας έλθουμε όμως στα πραγματικά δραματικά γεγονότα που συνέβησαν νοτίως της Καρπάθου, και όχι στα διαστρεβλωμένα που παρουσιάζουν όλα τα ΜΜΕ κατόπιν εντολών.
Την Τρίτη 23 Μαΐου 2010 το μεσημέρι, απογειώνονται από τουρκικό αεροδρόμιο απέναντι από την Ρόδο δύο F-16 και ένα RF-4, παράλληλα μία τουρκική φρεγάτα πλέει στα διεθνή ύδατα ανοιχτά της Κρήτης.
Τα ραντάρ της Κρήτης από την προηγούμενη μέρα έχουν εντοπίσει την μεταστάθμευση των τουρκικών πολεμικών στην βάση απέναντι από την Ρόδο, άρα γνώριζαν ότι οι Τούρκοι θα επιχειρούσαν έξοδο, για την συνηθισμένη κατασκοπευτική τους δράση.
Τα τουρκικά μαχητικά κινούνται προς την Κρήτη, και δύο ελληνικά F-16 απογειώνονται από τη βάση των Χανίων. Όταν αποκτούν οπτική επαφή, διαπιστώνουν ότι το ένα τουρκικό αεροσκάφος είναι αεροφωτογραφικό. Τα τρία τουρκικά πετούν σχεδόν παράλληλα, και τα δύο ελληνικά έρχονται από πίσω.
Ο σμηναγός Κ. Ηλιάκης μπαίνει ανάμεσα στο ένα τουρκικό F-16 και το RF-4, για να πάρει τα νούμερά του και να διαπιστώσει τα φωτογραφικά μηχανήματα και τα όπλα που φέρει.
Το άλλο τουρκικό F-16 (σμηναγός Xαλί Iμπραήμ), αφήνει τον σχηματισμό και έρχεται πίσω από τον Έλληνα πιλότο Κ. Ηλιάκη, ενώ ο άλλος Έλληνας πιλότος έχοντας μείνει πιο πίσω, έρχεται πίσω από τον Τούρκο και τον εγκλωβίζει.
Ο Τούρκος σμηναγός λέει στον Κ. Ηλιάκη να φύγει δίπλα από το RF-4 ενώ παράλληλα τον εγκλωβίζει.
Ο Έλληνας πιλότος δεν φεύγει, ο Τούρκος μιλά συνθηματικά στους άλλους δύο Τούρκους πιλότους, και εξαπολύει έναν πύραυλο, ενώ ταυτόχρονα τα τρία τουρκικά αεροσκάφη, στρίβουν προς διάφορες κατευθύνσεις.
Ο πύραυλος πλήττει το αεροσκάφος του Κ. Ηλιάκη το οποίο εκρήγνυται.
Ο άλλος Έλληνας πιλότος εξαπολύει και αυτός έναν πύραυλο, αλλά λόγω του απότομου ελιγμού του Τούρκου, τον βρίσκει στο φτερό και τον καταρρίπτει.
Συνέβη λοιπόν αερομαχία, και όχι «σύγκρουση ή ατύχημα» όπως προσπαθούν να μας πείσουν.
Ας δούμε τώρα και μερικά στοιχεία καθώς και πληροφορίες που επιβεβαιώνουν τα παραπάνω, τα οποία σημειώνω, δεν αποτελούν σενάριο επιστημονικής φαντασίας.
Κατ' αρχάς, ο Αιγύπτιος πιλότος ενός παριπταμένου πολιτικού αεροσκάφους, δήλωσε ότι είδε δύο εκρήξεις (στα τηλεοπτικά δελτία ειδήσεων την πρώτη μέρα -οι εφημερίδες την επομένη- έγραψαν για μία έκρηξη). Αν όντως είχε γίνει σύγκρουση των δύο μαχητικών, με ταχύτητες άνω των 500 μιλίων που πετούσαν, θα έβλεπε μόνο μία έκρηξη, και δεν θα είχε σωθεί κανείς.
Έπειτα, άλλος αυτόπτης μάρτυς παραπλέοντος σκάφους, ένας Φιλιππινέζος καπετάνιος, δήλωσε και αυτός ότι άκουσε και είδε πρώτα μία μεγάλη έκρηξη, και μετά είδε και μία δεύτερη μικρότερη, με λιγότερο καπνό (τηλεοπτικός σταθμός Άλφα).
Τούτο, διότι ο άλλος Έλληνας πιλότος βρήκε το τουρκικό αεροσκάφος στο φτερό, και γι’ αυτό ο μάρτυς είδε λιγότερο καπνό. Επίσης, αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο ο Τούρκος πιλότος, πρόλαβε να ενεργοποιήσει το αυτόματο σύστημα εκτίναξης του καθίσματος, και να διασωθεί τελείως ανέπαφος. Να σημειωθεί ότι ο Φιλιππινέζος καπετάνιος, ενώ είχε προορισμό τον Πειραιά, τελικά πήγε στη Μάλτα. Γιατί;
Πως δικαιολογείται ο πανικός και το σοκ της ελληνικής κυβέρνησης, αν όντως ήταν «σύγκρουση-ατύχημα»;
Στη δεκαετία του 1990, είχαν πέσει δύο τουρκικά και ένα ελληνικό μαχητικό με νεκρούς πιλότους, και από τις δύο πλευρές, κατά την διάρκεια αναχαιτίσεων και εμπλοκών. Όμως δεν ακολούθησε, ούτε κλιμάκωση της κρίσης, ούτε θερμό επεισόδιο, όπως στην τελευταία περίπτωση, ενώ οι ελληνοτουρκικές σχέσεις τότε, δεν ήταν καθόλου «ειδυλλιακές», σε αντίθεση με τη σημερινή, συνεχώς, προβαλλόμενη «ελληνοτουρκική φιλία».
[Σ.Σ.<Χ.Δ.>: Και τη δήλωση επίσημα του προδότη Προέδρου της Κύπρου, ότι στο νησί έγιναν δύο εισβολές το 1974! Μία από την Τουρκία, και μία από… λατινοαμερικάνικη χώρα, η οποία συμπτωματικά ονομάζεται Ελλάδα…]
Γιατί βρέθηκαν, αμέσως μετά, στον αέρα, περί τα 120 μαχητικά και από τις δύο πλευρές, πράγμα που δεν συνέβη στις προηγούμενες περιπτώσεις; Στην Κρήτη ενεργοποιήθηκαν οι S-300, κάτι που δεν μεταδόθηκε από πουθενά.
Οι Τούρκοι έδειξαν διάθεση να τελειώσει γρήγορα αυτή η ένταση που δημιουργήθηκε, ακριβώς επειδή γνώριζαν ότι από υπαιτιότητα του πιλότου τους ξεκίνησε, γι’ αυτό και τα τουρκικά μέσα κράτησαν χαμηλούς τόνους, μετά από υποδείξεις της πολιτικο-στρατιωτικής ηγεσίας της Άγκυρας.
Οι Τούρκοι από τις τρεις η ώρα το μεσημέρι της Τρίτης, ανακοίνωσαν ότι ο Έλληνας πιλότος είναι νεκρός. Είναι επόμενο, αφού ο πιλότος τους, τους είχε αναφέρει τα πάντα, δεδομένου ότι αυτός είχε «εκτελέσει» τον Έλληνα πιλότο από πολύ κοντά.
Γιατί το «ΥΠΕΘΑ» δεν δίνει στη δημοσιότητα την αναφορά του άλλου Έλληνα πιλότου, καθώς και το βίντεο από το δεύτερο F-16 αφού ήταν «ατύχημα»;
[Σ.Σ.<Χ.Δ.>: Γιατί και στο «ΥΠΕΘΑ», στο κάθε «ΥΠΕΘΑ», αγαπητέ φίλε υπηρετούν ορντινάντσες τσανακογλείφτες και οσφυοκάμπτες, για ένα αστεράκι ή ένα σιριτάκι παραπάνω στους ώμους τους, οι οποίοι ουδόλως ομοιάζουν και με τους εαυτούς τους, στους χαμηλότερους βαθμούς που υπηρέτησαν στον Ελληνικό στρατό!..]
Είναι φανερό ότι επιχειρείται συγκάλυψη των αληθινών γεγονότων, όπως και στην περίπτωση των Ιμίων. [Σ.Σ.<Χ.Δ.>: Ως πότε;]
Οι παραπάνω διαπιστώσεις και τα ερωτήματα επιβεβαιώνουν κατηγορηματικά την περιγραφή της αερομαχίας και της κατάρριψης του ήρωα σμηναγού Κ. Ηλιάκη. Γι’ αυτούς τους λόγους οι Έλληνες πιλότοι μας είναι τόσο εξαγριωμένοι, και τρέχουν οι πολιτικοί να κατευνάσουν τα πνεύματα.
(Χθες μόλις (24-9-10) ανακοινώθηκε η υιοθεσία από τη Βουλή των παιδιών όλων των μέχρι τώρα φονευθέντων στην εκτέλεση του καθήκοντος πιλότων)
[Σ.Σ.<Χ.Δ.>: Κάτι που ξένισε, πράγματι, και όλους εμάς που τους παρακολουθούμε από κοντά, όλα αυτά τα χρόνια!..]
Δεν είναι δε καθόλου απίθανο, να επισκεφθούν οι πολιτικοί μας τον Τούρκο πιλότο για να δουν «πως είναι η υγεία του και να του ζητήσουν συγνώμη επειδή τον καταρρίψαμε».
[Σ.Σ.<Χ.Δ.>: Να δοκιμάσουν και το «Οθωμανικόν» εκ του συστάδην!..]
Είναι φανερό ότι οι πολιτικοί «μας», δυστυχώς, συνεχίζουν να εμπαίζουν τον ελληνικό λαό, και να συνεργούν στη συρρίκνωση των κυριαρχικών του δικαιωμάτων. Για τα οποία έχει καταβάλει βαρύ φόρο αίματος, προκειμένου να τα ελευθερώσει, αλλά και για να τα κρατά ελεύθερα.
Η υποχωρητικότητά τους έναντι των παραλόγων και ανιστόρητων διεκδικήσεων των γειτόνων μας, και όχι μόνο, δεν έχει όρια.
Έχει όμως όρια η ανοχή και η υπομονή των Ελλήνων.(;)
(Είναι όμως τραγικό, να μεταδίδονται μέσω ιμέιλ σε χρόνο «dt» βιντεάκια της Τζούλιας ή φωτογραφίες διασήμων, ή ανέκδοτα και κάθε λογής, σχόλια ή ερωτικά και μη κουίζ, και ό,τι άλλο μπορεί να προωθηθεί, ενώ για άρθρα με περιεχόμενο όπως το παραπάνω, όχι απλώς να μη γίνεται λόγος, αλλά να τα βρίσκουμε κι εντελώς τυχαία!)»
[Σ.Σ.<Χ.Δ.>: Όπως βλέπεις, αγαπητέ και φίλε ιπτάμενε, πιλότε, υπάρχουν και Έλληνες εκδότες οι οποίοι τα κάνουν πρωτοσέλιδα, εδώ στις ιστοσελίδες μας, θα το δεις και στα έντυπά μας…]
Γεώργιος Δ. Nικολούζος, Δ. Μπινιάρη 2-4, Πειραιάς - 185 39, Ελλάς
Τηλ: +30 210 4531371 - +30 697 4859245