ΕΡΤ, 2ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ


"Λάθε βιώσας, εἰ δή μή δύναιο, λάθε ἀποβιώσας".- Απολλώνιος ο Τυανεύς

ΤΑΙΝΙΕΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΕΔΩ www.youtube.com/user/TileorasisDagkilaswww.dailymotion.com/user/ArgyriosDagkilas

ΧΑΟΣ ΔΙΕΘΝΕΣ: Διεθνής Εφημερίδα Ελληνικών Εθνικών - Πατριωτικών Συμφερόντων - ΕΔΡΑ: Όαση Σεμπίκα - Βόρεια Σαχάρα, Νότια Τυνησία – ΤΥΝΗΣΙΑ

Επίσημη Ταυτότητα: Διαδικτυακή Διεθνής Εφημερίδα, Ελληνικών Πατριωτικών Συμφερόντων. (Ανεπίσημη: Εφημερίδα για όλα τα Σκυλιά, τα Αδέσποτα και τα Ορφανά, της Μέρας και της Νύχτας)

Η Εφημερίδα του Πολιτισμού - Της Ιστορικής - Της Καλλιτεχνικής - Της Επίκαιρης - Και της Ποικίλης, Ύλης.

"Θεός μας η Ελλάς, και Θρησκεία μας ο Ελληνικός Πολιτισμός - Ελλάς, Εσαεί". - "Χάος ήσουν και Χάος θα γίνεις" (Αργ. Δαγκ.)

ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ [ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΜΑΣΟΝΩΝ]

"Έστιν ουν Τραγωδία / Μίμησις πράξεως σπουδαίας και τελείας / Μέγεθος εχούσης, ηδυσμένω λόγω / Χωρίς εκάστου των ειδών εν τοις μορίοις / Δρώντων και ου δι απαγγελίας / Δι ελέου και φόβου περαίνουσα /Την των τοιούτων παθημάτων κάθαρσιν" - Αριστοτέλους "Ποιητική"

Ο ΥΜΝΟΣ ΤΟΥ ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΟΥ

Φαντάσου έναν καρεκλοκένταυρο με αποκολλημένα τα πισινά του, να έρπει προς το νέο του αξίωμα. Μοιάζει με αλλόκοτο μαλάκιο, αηδιαστικά απροστάτευτο και εμετικά θλιβερό. Την ώρα που πανικόσυρτο, σπεύδει να οχυρωθεί στο νέο του κέλυφος. Ίσως, γι' αυτό και κανένας από τους γυμνόποδες αδελφούς μου, δεν το πατάει. Τόσο πολύ το σιχαίνονται.- Κώστας Ι. Γιαλίνης

ΟΙ ΚΑΤΑΡΕΣ ΤΟΥ "ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ" ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΙΕΡΑΤΕΙΟΥ, ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΗΓΕΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!

ΠΡΩΤΟΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ:
«Τοις ευσεβείς μεν επαγγελλομένοις τα των Ελλήνων δε δυσσεβή δόγματα τη ορθοδόξω και καθολική εκκλησία περί τε ψυχών ανθρωπίνων, και ουρανού και γης, και των άλλων κτισμάτων αναιδώς ή μάλλον ασεβώς επεισάγουσιν ανάθεμα (γ')».

Μετάφραση:
Σε όσους παριστάνουν τους ευσεβείς, ενώ, την ίδια στιγμή, εισάγουν με θράσος ή πολύ περισσότερο με ασέβεια στην Ορθόδοξη και Καθολική Εκκλησία τις ασεβείς δοξασίες των ΕΛΛΗΝΩΝ και για τις ανθρώπινες ψυχές και για τον ουρανό και τη γη και για τα άλλα κτίσματα, ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ!..
Τρεις φορές Ανάθεμα δηλαδή στους:
Ορφέα, Θαλή, Αναξίμανδρο, Αναξιμένη, Πυθαγόρα, Ξενοφάνη, Παρμενίδη, Ζήνωνα, Εμπεδοκλή, Ηράκλειτο, Αναξαγόρα, Δημόκριτο, Σωκράτη, Πλάτωνα, Αριστοτελη, κ.α. ΟΛΟΙ οι Αναθεματισμοί: ΕΔΩ

"Οι καλύτερες τουρκικές εφημερίδες (και πληθώρα ιστοσελίδων), είναι οι Ελληνικές!.." Αργ. Δαγκ.

ΠΡΟΣΟΧΗ!.. ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΑΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ...

Οι ιστοσελίδες μας ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΝ Δ.Τ. γραμμένα δίγλωσσα, ήτοι: Ελληνικά ανακατεμένα με Αγγλικούρες, Γερμανικούρες, Γαλλικούρες, υποψιαζόμαστε σε λίγο θα μας στέλνουν και Κινεζικούρες! Συντάσσετε τα Δ.Τ. σας σε αμιγή Ελληνική γλώσσα, δεκτά γίνονται μόνον τα ακρωνύμια σε Λατινικό αλφάβητο, ή φράσεις γνήσιες, ατόφιες της Λατινικής γραφής και γλώσσης. Ακόμα, πετάτε απο τα δελτία σας τις "γκρίζες διαφημίσεις", ούτε αυτές δημοσιεύονται. Όποια δελτία δεν πληρούν αυτούς τους κανόνες, πετιούνται στα σκουπίδια.

ΟΙ ΠΛΕΊΣΤΟΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΏΝ ΤΗΣ ΕΛΛΆΔΟΣ ΑΠΌ “’74” ΚΑΙ ΜΕΤΆ ΕΊΝΑΙ ΛΙΠΟΤΆΚΤΕΣ, ΑΝΥΠΌΤΑΚΤΟΙ ΚΑΙ ΡΙΨΆΣΠΙΔΕΣ!

Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2010

ΥΠΕΓΡΑΦΗ Η ΣΥΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ...

Πειραιάς - Υπεγράφη η σύμβαση για την κρουαζιέρα από τους υπουργούς θαλασσίων Υποθέσεων Νήσων και Αλιείας Γ. Διαμαντίδη και Πολιτισμού και Τουρισμού Π. Γερουλάνο

«Ο θαλάσσιος τουρισμός πρέπει να αποκτήσει τη δυναμική που όλοι θέλουμε. Η άρση του καμποτάζ είναι μία θαρραλέα και απολύτως αναγκαία πολιτική κίνηση της κυβέρνησης» δήλωσε ο υπουργός θαλασσίων Υποθέσεων Νήσων και Αλιείας Γιάννης Διαμαντίδης, ο οποίος το μεσημέρι, μαζί με τον υπουργό Πολιτισμού και Τουρισμού Παύλο Γερουλάνο, υπέγραψαν στο ΥΘΥΝΑΛ την κοινή υπουργική απόφαση, βάσης της οποίας καθορίζεται το περιεχόμενο της σύμβασης για την εκτέλεση κρουαζιέρας με αφετηρία τα ελληνικά λιμάνια. «Σήμερα με τον κ. Γερουλάνο προχωρήσαμε στο βήμα εκείνο, ώστε πλέον η κρουαζιέρα στον ελληνικό χώρο να αποκτήσει τις αναπτυξιακές και επενδυτικές διαστάσεις που όλοι επιθυμούμε με νόμιμο και συμφέροντα τρόπο για τη χώρα μας» δήλωσε ο κ. Διαμαντίδης. «Η σύμβαση διασφαλίζει απολύτως τα συμφέροντα του δημοσίου χωρίς να περιορίζει τη δραστηριοποίηση των εταιρειών με περιττές γραφειοκρατικές διαδικασίες» τόνισε ο υπουργός και πρόσθεσε ότι «θα προσφέρει κίνητρα για την προσέλκυση της κρουαζιέρας στην Ελλάδα στοχεύοντας στη μεγιστοποίηση των αναμενόμενων ωφελειών». Σύμφωνα με την υπουργική απόφαση, η εισφορά ανά επιβάτη και ανά κυκλικό περιηγητικό ταξίδι για πλοία με μη κοινοτική σημαία ορίζεται στο ποσό των 3 ευρώ και 95 λεπτών. Επίσης, το ποσό της εισφοράς μειώνεται κατά 20% υπό τη ρητή προϋπόθεση η εταιρεία να απασχολεί Έλληνες ναυτικούς σε αριθμό που αντιστοιχεί τουλάχιστον στο 1% του συνολικού αριθμού των μελών του πληρώματος. Το ποσό της εισφοράς επίσης μειώνεται κατά 7% για κάθε επιπλέον ελληνικό λιμάνι που προσεγγίζει το πλοίο, σύμφωνα με το δηλούμενο πρόγραμμα ταξιδιών της εταιρείας. Σύμφωνα με στοιχεία του ευρωπαϊκού συμβουλίου κρουαζιέρας, το 2008 περίπου 4,3 εκατ. επιβάτες ταξίδεψαν στην Ελλάδα καταλαμβάνοντας τη δεύτερη θέση σε επισκεψιμότητα μετά την Ιταλία. Από τα ελληνικά λιμάνια 472.000 επιβάτες ξεκίνησαν την κρουαζιέρα τους, φέρνοντας την χώρα μας στην 4 θέση μετά την Ιταλία, την Ισπανία και την Αγγλία. Οι άμεσες δαπάνες που πραγματοποιήθηκαν άγγιξαν τα 470 εκατ. ευρώ απασχολώντας περίπου 10.000 άτομα από τον κλάδο, δημιουργώντας εισοδήματα 273 εκατ. ευρώ. Από μελέτες που έγιναν από Έλληνες ερευνητές έχει διαπιστωθεί ότι ο επιβάτης ξοδεύει 105 ευρώ στο λιμάνι αφετηρίας και 40 με 50 ευρώ στα ενδιάμεσα λιμάνια. Μόνο στον Πειραιά έχει εκτιμηθεί ότι οι άμεσες δαπάνες των επιβατών το 2008 έφτασαν τα 122 εκατ. ευρώ. Σύμφωνα με τον κ. Διαμαντίδη από την άρση του καμποτάζ αναμένεται να αυξηθούν θεαματικά οι επιβάτες που θα ξεκινούν την κρουαζιέρα τους από κάποιο ελληνικό λιμάνι, θα ενισχυθούν οι αεροπορικές μεταφορές και ο ξενοδοχειακός κλάδος, ενώ αναμένεται σημαντική αύξηση της επισκεψιμότητας σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους. Επίσης θα τονωθεί η εγχώρια ζήτηση και θα προωθηθούν παραδοσιακά ελληνικά προϊόντα ενώ θα υπάρχει διαρκής προβολή της χώρας μας σαν τουριστικού προορισμού. Ο υπουργός τόνισε επίσης «ότι το λιμάνι του Πειραιά εξακολουθεί να παραμένει, κατά 40% μέσο όρο, το φθηνότερο λιμάνι από όλα τα ευρωπαϊκά λιμάνια της Μεσογείου». Σύμφωνα με πληροφορίες τη νέα σύμβαση για την κρουαζιέρα θα μπορούν οι εταιρείες να την πάρουν στα χέρια τους έως τις 20 του μήνα ενώ μέσα σε αυτήν θα τίθενται οι όροι που θα πρέπει να εφαρμοστούν από τις εταιρείες για την πραγματοποίηση κρουαζιέρας στον ελλαδικό χώρο. Αμέσως μετά το λόγο πήρε ο υπουργός Τουρισμού και Πολιτισμού Παύλος Γερουλάνος ο οποίος τόνισε ότι «η πρωτοβουλία αυτή είναι εξαιρετικά σημαντική για τον τουρισμό» και πρόσθεσε ότι «η άρση του καμποτάζ ήταν ένα αίτημα του κλάδου εδώ και πολλά χρόνια και ήταν μία από τις πρώτες δεσμεύσεις της κυβέρνησης». Ο κ. Γερουλάνος ανέφερε ότι με τη νέα σύμβαση για την κρουαζιέρα δίνεται η δυνατότητα σε πολλές εταιρίες να επενδύσουν στη χώρα μας στους χώρους που θέλουν να δραστηριοποιηθούν. Αναφέρθηκε επίσης στις τεράστιες αναπτυξιακές δυνατότητες που προσφέρει η άρση του καμποτάζ και τις οποίες όπως δήλωσε ο κ. Γερουλανος: «θα προσπαθήσουμε να εκμεταλλευτούμε το 2011 ώστε το 2012 να μπορέσει να αναπτυχθεί πλήρως η άρση του καμποτάζ». Από την πλευρά του, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΠ Γ. Ανωμερίτης τόνισε ότι «η κρουαζιέρα είναι τουρισμός και εν μέρη ναυτιλία». Πρόσθεσε ότι «ο ΟΛΠ δεν επιβάλει τέλη αλλά κοστολογεί υπηρεσίες συγκεκριμένες». Ανέφερε ότι για το home portink το σύνολο των υπηρεσιών μπορεί να φτάσει στα 15 ευρώ αλλά τα 12 είναι μόνο για εκείνους που έχουν βαλίτσες το υπόλοιπο κόστος είναι μόνο 3 ευρώ. Ο κ. Ανωμερίτης τόνισε ότι επισκέφθηκαν τον Πειραιά μέχρι χθες 920 κρουαζιερόπλοια, το 34,9% με μη κοινοτική σημαία και το 65,1% με κοινοτική σημαία. Ο πρόεδρος του ΟΛΠ επικαλούμενος έγγραφα ταξιδιωτικών πρακτορείων για τις αφίξεις πλοίων το 2011 ανέφερε ότι θα υπάρξει αύξηση της επιβατικής κίνησης κατά 15% με 18% και των πλοίων 25% με 28%. Πρόσθεσε ότι τη χειμερινή περίοδο επισκέφτηκαν τη χώρα μας 250 κρουαζιερόπλοια, ενώ τον Ιανουάριο του 2009 και του 2010 είχαμε αφίξεις πλοίων της τάξης του 125% με 160%. «Η άρση του καμποτάζ στην κρουαζιέρα αποτελεί μια μεγάλη αναπτυξιακή ευκαιρία για τη χώρα μας, ιδιαίτερα σε αυτές τις δύσκολες ώρες. Πρέπει, όμως, να γίνει με ορθό τρόπο και να μην εκφυλίζεται σε μια μορφή αδειοδότησης αμφίβολης αποτελεσματικότητας, όπως συμβαίνει σήμερα, και μάλιστα με απίστευτη γραφειοκρατία», τονίζουν σε ανακοίνωσή τους ο υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Εμπορικής Ναυτιλίας της Νέας Δημοκρατίας κ. Γιάννης Πλακιωτάκης, καθώς και η Υπεύθυνη του τομέα πολιτικής ευθύνης Τουριστικής Ανάπτυξης κα Όλγα Κεφαλογιάννη. Πάρης Τσιριγώτης