ΕΔΩ:
Από τον αντιπρύτανη στη Ναταλία δώρο iPhone, με λεφτά του ΑΠΘ Διαβάστε πως ένας κερχελές και γελοίος Αντιπρύτανης του "ΑΠΘ", σαν αυτούς τους 140 που θα βρείτε και παρακάτω, δωρίζει στο αμόρε του με λεφτά του Ελληνικού δημοσίου, δηλαδή δικά μας!..
ΕΔΩ: Σοκ!Τρίχρονο αγοράκι πυροβόλησε και σκότωσε τον πατέρα του Γιατί "σοκ"; Δεν ξέρουν αυτοί που σοκαρίστηκαν, ότι οι Αμερικανοί είναι από τα γενοφάσκια τους κακούργοι και εγκληματίες;
ΚΙ ΕΔΩ: Βέλγοι πρόσκοποι έκλεψαν την ελληνική σημαία! Κάτι Βελγικά τσογλάνια, πως ξευτέλισαν την Ελληνική σημαία, χωρίς να βρεθεί ούτε ένας αρχιδάτος Έλληνας, να τα σκοτώσει!..
Το εγκληματικό, ανθελληνικό, ξενόδουλο και ελληνόφωνο "ΚΚΕ", παρέα με τη χολέρα, τη χλέμπα, τα λαθρομετανστευτικά σκουλήκια. Και η Τστατσαρήγα όρθια στη θέση της!
Ένα κατάπτυστο, από
όλες τις απόψεις κείμενο, υπογεγραμμένο
από καθηγητάς της δεκάρας, ή ανυπάρκτους
καθηγητάς πανεπιστημίων, δόθηκε στη
δημοσιότητα από τους ίδιους, δήθεν για
να διορθωθούν τα κακώς κείμενα στην
“Γραμματική της Ελληνικής Γλώσσης”,
που διανεμήθηκε πέρυσι στα δημοτικά
μας Σχολεία για να διδαχθεί στα “πλιάκαρα”,
που έλεγε κ' η μάνα μου, στην ουσία όμως,
το κείμενο αυτό δεν είναι τίποτα άλλο,
από μια αλυχτίζουσα φωνή, για να
αναγνωρισθεί σ' αυτούς ο τίτλος ή το
δικαίωμα, να λέγονται “καθηγηταί”!
Κάποτε στα πανεπιστήμια
υπήρχαν οι καθηγηταί και οι “βοηθοί”
τους. Οι δεύτεροι δεν ήταν τίποτα άλλο,
από καλοί και επιμελείς φοιτηταί, τους
οποίους επέλεγε αυστηρά ο καθηγητής με
μια απλή λέξη, να τον “βοηθούν” στο
δύσκολο και καταπονητικό έργο του, μιας
και αυτός δεν δίδασκε σε μαθητούδια,
ούτε καν του εξαταξίου Γυμνασίου, αλλά
σε ακαδημαϊκούς πολίτες, των οποίων η
μόρφωση δεν ήταν “υποχρεωτική”, μα
αποτέλεσμα προσωπικού κόπου, δαπάνης,
και ορέξεως.
Αυτοί οι βοηθοί σήκωσαν
“ανάστημα” με την πάροδο των χρόνων,
και σήμερα σαν πόδια που ορθώθηκαν να
δείρουν το κεφάλι, διεκδικούν τους
ανυπάρκτους ή και κατασκευασμένους
τίτλους των “λεκτώρων”, των “επικούρων”,
ή και άλλων -“βοηθών”, δηλαδή- με
αποτέλεσμα εμείς να μην γνωρίζουμε,
πράγματι, ποιος είναι σήμερα ο καθηγητής
που μας συστήνεται, και ποιος ο απατεώνας
που καπηλεύεται αυτή τη λέξη, “καθηγητής”.
Τέτοιοι απατεώνες στη
σύγχρονη ζωή της Ελλάδος και πρόσφατοι,
είναι η Δραγώνα, η Ρεπούση, άλλοι
ελληνόφωνοι και ξενόφωνοι τενεκέδες
ανυπάρκτων ελληνικών και ξένων
πανεπιστημίων, που πήραν το “σλούκι”
τους ανά τον κόσμον (“σλούκι”, αγαπημένη
λέξη και πάλι της μάνας μου που σημαίνει
αυτόν που παίρνει τα “μπογαλάκια” του
και φεύγει στα πέρατα της οικουμένης
τυχοδιώκτης), αυτοχρίσθηκαν καθηγηταί,
και ξαναγύρισαν στην Ελλάδα, είτε για
να μας “αναμορφώσουν”, εμάς τους
παλιούς, είτε να μας “αλλάξουν”, να μας
κάνουν δηλαδή και πάλι, σαν τα... μούτρα
τους!
Στο κείμενο που θα
διαβάσετε εδώ, στον σύνδεσμο, όσοι
θέλετε: ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ αυτοί οι 140 ανύπαρκτοι
φωνάζουν σ' εμάς πρώτα (αλυχτούν η σωστή
λέξη), να τους αναγνωρίσουμε το
“καθηγητιλίκι” τους, και μετά όλα τα
άλλα, τα οποία αν δει κανείς λέξη προς
λέξη, είναι άρες μάρες κουκουνάρες, έπεα
πτερόεντα, ή, σε μια λαϊκή έκφραση,
επιστημονικίζουσες φαντασίες, φοιτητικές
εργασίες οι οποίες κατά δεκάδες χιλιάδες
στα συρτάρια των καθηγητών, σαπίζουν
στα αζήτητα και τα άχρηστα.
Ξιφουλκούν καθηγητικά,
ξιφουλκούν ειδικά, ξιφουλκούν “σοφά”,
και επισείουν το δάκτυλο στη μούρη μιας
αθώας κοπελίτσας, δασκαλίτσας, μόνο και
μόνο επειδή τους έβαλε γυαλιά, αυτούς
τους εκπαιδευμένους αόμματους, αν δείτε
τις ηλικίες τους και τους χρόνους που
απεφοίτησαν από τα ελληνικά πανεπιστήμια
ή διδασκαλεία, οι πλείστοι είναι απόφοιτοι
φοιτηταί της διαχρονικής απεργίας, των
καταλήψεων, των βανδαλισμών, και των
διαιοπραγιών που λαμβάνουν χώρα στα
πεθαμένα και εξευτελισμένα ελληνικά
πενεπιστήμια-εκπαιδευτικά ιδρύματα,
των τελευταίων 40 χρόνων!
Ή, μόνο και μόνο γιατί,
μια δασκάλα της ελληνικής υπαίθρου -τι
ντροπή!- μπήκε στα γλωσσολογικά χωράφια
τα δικά τους, τα οποία αυτοί κατασκεύασαν
και αυτοί χρησιμοποιούν, αυτοί αναπαράγουν
μηρυκαστικά -ο απλός κόσμος δεν έχει
ιδέα περί αυτών- μεταξύ τους, έτσι για
να γίνεται τζερτζελές, και για να έχουν
λόγο υπάρξεως στην ακαδημαϊκή κοινότητα
στην οποία ξεχασμένοι και λησμονημένοι
οι πλείστοι, πορεύονται!
Σας υπενθυμίζουμε ότι
αυτός που έσπασε τη “Γραμμική Β”, δεν
ήταν ούτε γλωσσολόγος, ούτε φιλόλογος,
ούτε καν αρχαιολόγος, αλλά ένας απόφοιτος
αρχιτέκτωνας τεχνικής σχολής της “Ραφ”
στην Αγγλία.
Ο οποίος και κατά-λοιδορίθηκε,
κατά-εξευτελίστηκε, κατά-κατηγορήθηκε
από ΟΛΟΥΣ (γλωσσολόγους, φοιλολόγους,
αρχαιολόγους), μέχρι αυτοί να τον
αναγνωρίσουν, και να του βγάλουν τιμητικά
το καπέλο.
Εξαπολύουν μύδρους
τους λοιπόν, αυτοί οι κύριοι κατά της κοπέλας
η οποία όρθωσε ανάστημα και την κατηγορούν
αναλύοντας λέξη προς λέξη το κείμενό
της που διένειμε, έστω, και ως προσωπικό
καινοτόμο, επαναστατικό, ενώ είναι οι
ίδιοι που υπεραμύνονται της γραμματικής
του Τριανταφυλλίδη -αυτού του γελοίου
και ηλίθιου δημοτικιστή που κατέστρεψε
την καθομιλουμένη ελληνική σήμερα-
δεν κάνουν γρι για τις παλιότερες
Γραμματικές (καθαρευουσιάνικες που
μόρφωσαν και γαλούχησαν πραγματικές
διάνοιες γενεών και γενεών), όπως και
δεν έχουν ιδέα, το πιο πιθανόν, ότι ο
Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης στα ελληνικά Σχολεία αύριο (γιατί όχι και σήμερα), θα
διδάσκεται από... μετάφραση!

Αν και το ξανάγραψα, θα
το ξαναγράψω, όταν το 1972 στη Σουηδία η
καθηγήτριά μου των Σουηδικών, μου δώρισε
ένα Ελληνο-Σουηδικό λεξικό για να με
διευκολύνει στη γλώσσα, το διάβασα και
της είπα: “Μαργαρίτα, αυτό το “ελληνικό”
λεξικό που μου έδωσες, δεν καταλαβαίνω
καθόλου την μετάφραση των σουηδικών
λέξεων στα ελληνικά που έχει μέσα!..”,
ή Μαργαρίτα έμεινε μ' ανοιχτό το στόμα!
Το λεξικό αυτό συνέταξε
ένας Έλληνας “καθηγητής” της έδρας,
παρακαλώ, της Ελληνικής Γλώσσας στο
πανεπιστήμιο της Κοπεγχάγης εκ...
Τασκένδης! Και ο άνθρωπος ερμήνευε τις
σουηδικές λέξεις στα Ελληνικά, όπως του
τις υπαγόρευε η... γιαγιά του στην Τασκένδη,
γιατί ο ίδιος την εποχή εκείνη, δεν ήξερε
ούτε κατά που πέφτει η Ελλάδα!
Αν δείτε τα πανεπιστήμια
ή τους καθηγητές που υπογράφουν αυτό
το κατάπτυστο κείμενο στην πλειοψηφία
τους, δεν ξέρουν -και αυτοί σήμερα- ούτε
κατά που πέφτει η Ελλάδα!.. Αυτοτιτλοφορούνται
όμως, σαν “Ελληνες καθηγηταί” και
γλωσσολόγοι”.
Αλλά και όλοι μας
γνωρίζουμε από τα μαθητικά μας χρόνια,
ότι είχαμε δασκάλους-καθηγητές, και
δασκαλάκια-καθηγητάκια.
Δασκάλους
σοφούς, πραγματικά, των οποίων τα μαθήματα
δεν χάναμε ούτε ένα, και δασκάλους
τενεκέδες, στων οποίων στο μάθημα έπρεπε
να μας μαζέψει αυτός από τα σκασιαρχεία
που κάναμε, ή από την άρνηση -με τιμωρία-
να παρακολουθήσουμε το μάθημά του.
Έτσι, εγώ προσωπικά, έχω να θυμηθώ μια
καθηγήτρια “Μπαρή(να)” στο Γυμνάσιο
του Πολυγύρου, πίσσα στα κόκαλά της, η
οποία μ' έκανε να μισήσω τα Λατινικά,
και έναν καθηγητή “Κουρτίδη” στο Γ'
Γυμνάσιο Αρρένων Θεσσαλονίκης, ο οποίος
μ' έκανε να λατρέψω τον αρχαίο ελληνικό
Λόγο!
Όταν με απορία κάποτε, ρώτησα τον καθηγητή ανθρωπολόγο Άρι Πουλιανό: "Μα, κύριε Άρι... Πως εσύ ένας κομμουνιστής παλιός και αντάρτης, μιλάς και χειρίζεσαι αυτή την ωραία γλώσσα (απλή καθαρεύουσα)...¨, μου απάντησε: "Είχα καλούς δασκάλους!..".
Πολλές φορές, επικαλούμαστε
σήμερα την αξία των ξένων πανεπιστημίων,
και των αποφοίτων ή των διδασκόντων σ'
αυτά, προκειμένου να δώσουμε βαρύτητα
στην άποψή τους, ή στις θέσεις τους, και
μας διαφεύγει το γεγονός ότι αυτά τα
ξένα πανεπιστήμια (αμερικάνικα),
κατήργησαν τις έδρες των αρχαίων ή νέων
ελληνικών που είχαν, και τις αντικατέστησαν
με έδρες “βουντού”, με έδρες “μαύρης
μαγείας”, με έδρες “σατανιστών”...
Υπάρχουν δηλαδή, καθηγηταί σήμερα στην
Αμερική (ΗΠΑ), οι οποίοι είναι καθαροί
σατανιστές, εγκληματικές παράνοιες,
πλην όμως, καθηγηταί!
Κι εμείς, σ' αυτά τα
ανθρώπινα κατακάθια, πρέπει να τους
αναγνωρίσουμε το δικαίωμα ή τον τίτλο,
να λέγονται ή να μας μοστράρονται,
“καθηγηταί”! Έτσι απλά, όπως θα λέγαμε
ο καθηγητής “Τζακ Αντεροβγάλτης”, ο
οποίος τεμάχιζε τα θύματά του επιστημονικά,
και ανατομικά!
Διαβάζουμε
λοιπόν, στο εμπαθές και γεμάτο ξιπασμό
αυτό αναθεματισμένο κείμενο,
“με τον τίτλο
“Η ελληνική γλώσσα πρέπει να μείνει
ανέπαφη”, η κ. Χρυσού κατηγορεί τους
συγγραφείς του εγχειριδίου ότι καταργούν
από την ελληνική γλώσσα τα φωνήεντα
ήτα, ύψιλον και ωμέγα, καθώς και τα
σύμφωνα “ξι” και “ψι”, ενώ προσθέτουν
τον (κατά τη γνώμη της) “δίφθογγο” “ου”
καθώς και τα δίψηφα “μπ”, “ντ” και
“γκ”. Υποστηρίζει επίσης ότι η επιλογή
αυτή αποτελεί απόκλιση από την προγενέστερη
γραμματική του Μαν. Τριανταφυλλίδη,
καθώς συνιστά “αλλαγή της κλασσικής
γραμματικής σε φωνητική γραμματική”.
Βλέπουμε
στο κείμενο αυτό ότι ακόμα και η κ. Χρυσού
είναι “παιδί” δικό τους, αφού και αυτή
φαίνεται να αγνοεί τις άλλες γραμματικές
πέραν της θλιβερής δημοτικιάς του
Τριανταφυλλίδη (η οποία μπροστά στα
σημερινά εκτρώματα φαντάζει...
καθαρευουσιάνικη!), η δίφθογγος “ου”
που μάθαμε γενεές και γενεές Ελλήνων,
δεν είναι δίφθογγος σε εισαγωγικά, αλλά
κανονική δίφθογγος -και δεν χρειάζονταν
κανείς από αυτούς τους τενεκέδες
γλωσσολόγους της σήμερον, να έρθει να
μας το πει ότι δεν είναι- τα φωνήεντα
ήταν επτά (και είναι), ότι τα “δίψηφα”
(αποτελούμενα από δύο... ψήφους δηλαδή,
κατ' αυτούς, το επαναλαμβάνουμε,
τενεκέδες), “μπ”, “ντ”, και “γκ” δεν
είναι δίψηφα, αλλά διψήφια (αποτελούμενα
από δύο ψηφία και όχι ψήφους -αυτήν την
αλαμπουρνέζικη ελληνική πάνε να μας
καθιερώσουν αυτά τα παρτάλια), ενώ
εφευρίσκονται αριστοτεχνικώς και
τεχνηέντως, και δύο γραμματικές, η
“φωνητική”(!) και η “κλασική”! Δηλαδή,
καμία Γιατί η γραμματική είναι μία, απλά
“Γραμματική” και τίποτ' άλλο.
Όσον
αφορα τα “μπ”, “ντ”, και “γκ” διψήφια,
να μην εκπλαγείτε αν αυτοί οι γλοιώδεις
τύποι, οι νέοι καθηγηταί και γλωσσολόγοι,
κάποια στιγμή μας τα καπελώσουν για
“b”,
“d”
και
“g”, Λατινικά,
για να φαίνονται τα κείμενά μας και να
φαντάζουν... ευρωπαϊκά!
Στη
συνέχεια του κατάπτυστου κειμένου,
διαβάζουμε:
“Αρχικά,
ως επιστημονική κοινότητα αποφασίσαμε
να μην αντιδράσουμε, καθώς εκλάβαμε το
παραπάνω κείμενο ως ένα από τα συνήθη
διαδικτυακά ευτράπελα. Δεν μπορούσαμε
να φανταστούμε ότι το άρθρο ήταν γνήσιο
και ότι μια δασκάλα σε ελληνικό σχολείο
θα παρανοούσε βασικούς κανόνες της
γραμματικής της Νέας Ελληνικής. Πολύ
δε περισσότερο, δεν μπορούσαμε να
φανταστούμε ότι η παρανόηση αυτή θα
κατέληγε σε τέτοια σφοδρή επίθεση”.
Αυτό
που σας λέγαμε, αυτοί οι, ξιπασμένα,
αυτόκλητοι “σοφοί”, ξιφουλκούν ως
σωτήρες του έθνους και της γλώσσης μας
-αυτοί που ως σήμερα κατέστρεψαν και τα
δυο, και τη γλώσσα και το έθνος- αποκαλούν
και προσβάλουν τη μικρή δασκαλίτσα η
οποία τόλμησε να καταθέσει την άποψή
της, ακόμα και εσφαλμένα, “ευτράπελη”!..
Ω, τι εγωισμός, και τι υπεροψία, αλήθεια;
Ποιοι; Οι ευτράπελοι των ευτραπέλων!
Συντάσσουν
το κείμενο και στον πληθυντικό αριθμό,
σε πρώτο πληθυντικό πρόσωπο δηλαδή, ο
πληθυντικός τους πάει, τους βολεύει,
επικαλύπτει την αγραμματοσύνη τους και
τα κενά τους, ο ένας του άλλου!
Κι
εδώ:
“Για
τους παραπάνω λόγους, ως ειδικοί
επιστήμονες στον τομέα της γλωσσολογίας
και πανεπιστημιακοί δάσκαλοι. Αναρωτιόμαστε
πώς είναι δυνατόν μια εκπαιδευτικός
που δεν παραδέχεται στοιχειώδεις αρχές
της γλωσσικής επιστήμης, όπως είναι η
διαφορά μεταξύ ήχων και γραμμάτων,
βασιζόμενη σε παρανοήσεις και αβάσιμα
συμπεράσματα να αμφισβητεί την εγκυρότητα
ενός διδακτικού εγχειριδίου, που έχει
εγκριθεί από τους αρμόδιους φορείς της
Πολιτείας
και
αποτελεί έργο ειδικών επιστημόνων και
το οποίο, ως δασκάλα, καλείται να διδάξει.
Θεωρούμε
θλιβερό το γεγονός ότι ένα άρθρο με τόσο
φτωχά, εσφαλμένα και αντιεπιστημονικά
επιχειρήματα αναπαράγεται και να
διαδίδεται άκριτα στο διαδίκτυο και
στα Μ.Μ.Ε. και αναγορεύεται σε μείζον
θέμα συζήτησης.
Επιβεβαιώνουμε
την πέραν πάσης αμφιβολίας επιστημονικά
ορθή παρουσίαση των φωνηέντων της Νέας
Ελληνικής στο νέο εγχειρίδιο. Ναι,
κανένας γλωσσολόγος δεν αμφιβάλλει ότι
η Νέα Ελληνική έχει 5 φωνήεντα, τους
φθόγγους [α], [ε], [ι], [ο], [ου], οι οποίοι
στον γραπτό λόγο αναπαρίστανται με τα
επτά γράμματα της αλφαβήτου άλφα, έψιλον,
ήτα, γιώτα, ύψιλον, όμικρον, ωμέγα και
τους συνδυασμούς των γραμμάτων αυτών
ως διψήφων”.
Αφού
κατακρημνίζουν στον καιάδα, ακόμα μια
φορά την δασκάλα, μας επισείουν το
δάχτυλο στη μούρη ΟΛΩΝ μας, ότι αυτοί
είναι οι “ειδικοί” και οι “σοφοί” της
γλωσσολογίας μας, ΚΑΝΕΝΑΣ άλλος δεν
έχει ΟΥΔΕΝ, δικαίωμα επ' αυτής, και ότι
ΟΛΟΙ εμείς που μάθαμε κάποτε ότι τα
φωνήεντα είναι επτά (7) τα σύμφωνα 17,
πρέπει να το χωνέψουμε ότι είναι πέντε
(5), και τα σύμφωνα... 35!..
Το
λεν ΟΛΟΙ οι Ελληνίσκοι γλωσσολόγοι εν
ζωή σήμερα, ίσως και γιατί κανείς από
τους πραγματικούς παλαιότερους Έλληνες
και γλωσσολόγους δεν ζει, να τους το τρίψει στη μούρη!
“Χ.Δ.”