ΤΑΙΝΙΕΣ ΕΔΩ (Συνεργαζόμενα Κανάλια):

www.youtube.com/user/TileorasisDagkilaswww.dailymotion.com/user/ArgyriosDagkilas

ΧΑΟΣ ΔΙΕΘΝΕΣ: Διεθνής Εφημερίδα Ελληνικών Εθνικών - Πατριωτικών Συμφερόντων - ΕΔΡΑ: Όαση Σεμπίκα - Βόρεια Σαχάρα, Νότια Τυνησία – ΤΥΝΗΣΙΑ

Επίσημη Ταυτότητα: Διαδικτυακή Διεθνής Εφημερίδα, Ελληνικών Πατριωτικών Συμφερόντων. (Ανεπίσημη: Εφημερίδα για όλα τα Σκυλιά, τα Αδέσποτα και τα Ορφανά, της Μέρας και της Νύχτας)

Η Εφημερίδα του Πολιτισμού – Της Ιστορικής – Της Καλλιτεχνικής – Της Επίκαιρης – Και της Ποικίλης, Ύλης.

"Θεός μας η Ελλάς, και Θρησκεία μας ο Ελληνικός Πολιτισμός - Ελλάς, Εσαεί". - "Χάος ήσουν και Χάος θα γίνεις" (Αργ. Δαγκ.)

ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ [ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΜΑΣΟΝΩΝ]

"Έστιν ουν Τραγωδία / Μίμησης πράξεως σπουδαίας και τελείας / Μέγεθος εχούσης, ηδυσμένω λόγω / Χωρίς εκάστου των ειδών εν τοις μορίοις / Δρώντων και ου δι απαγγελίας / Δι ελέου και φόβου περαίνουσα /Την των τοιούτων παθημάτων κάθαρσιν" - Αριστοτέλους "Ποιητική"

Ο ΥΜΝΟΣ ΤΟΥ ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΟΥ

Φαντάσου έναν καρεκλοκένταυρο με αποκολλημένα τα πισινά του, να έρπει προς το νέο του αξίωμα. Μοιάζει με αλλόκοτο μαλάκιο, αηδιαστικά απροστάτευτο και εμετικά θλιβερό. Την ώρα που πανικόσυρτο, σπεύδει να οχυρωθεί στο νέο του κέλυφος. Ίσως, γι' αυτό και κανένας από τους γυμνόποδες αδελφούς μου, δεν το πατάει. Τόσο πολύ το σιχαίνονται.- Κώστας Ι. Γιαλίνης

"Λάθε βιώσας, εἰ δή μή δύναιο, λάθε ἀποβιώσας".- Απολλώνιος ο Τυανεύς

ΟΙ ΚΑΤΑΡΕΣ ΤΟΥ "ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ" ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΙΕΡΑΤΕΙΟΥ, ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΗΓΕΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!

ΠΡΩΤΟΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ:
«Τοις ευσεβείς μεν επαγγελλομένοις τα των Ελλήνων δε δυσσεβή δόγματα τη ορθοδόξω και καθολική εκκλησία περί τε ψυχών ανθρωπίνων, και ουρανού και γης, και των άλλων κτισμάτων αναιδώς ή μάλλον ασεβώς επεισάγουσιν ανάθεμα (γ')».

Μετάφραση:
Σε όσους παριστάνουν τους ευσεβείς, ενώ, την ίδια στιγμή, εισάγουν με θράσος ή πολύ περισσότερο με ασέβεια στην Ορθόδοξη και Καθολική Εκκλησία τις ασεβείς δοξασίες των ΕΛΛΗΝΩΝ και για τις ανθρώπινες ψυχές και για τον ουρανό και τη γη και για τα άλλα κτίσματα, ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ!..
Τρεις φορές Ανάθεμα δηλαδή στους: Ορφέα, Θαλή, Αναξίμανδρο, Αναξιμένη, Πυθαγόρα, Ξενοφάνη, Παρμενίδη, Ζήνωνα, Εμπεδοκλή, Ηράκλειτο, Αναξαγόρα, Δημόκριτο, Σωκράτη, Πλάτωνα κ.α. ΟΛΟΙ οι Αναθεματισμοί: ΕΔΩ
"Οι καλύτερες τουρκικές εφημερίδες (και πληθώρα ιστοσελίδων), είναι οι Ελληνικές!.." Αργ. Δαγκ.

ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΙΣ: Οι λογαριασμοί μας στο “Πανοράμιο” μηδενίστηκαν αυτοβούλως. ΜΗΝ τους ψάχνετε...

Πέμπτη, 12 Νοεμβρίου 2015

ΑΛΗΤΕΙΑ ΑΝΕΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ “ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 2015” ΣΤΟ “ΧΑΟΣ ΔΙΕΘΝΕΣ”.

Συγκεκριμένα, κυρία η οποία εργάζεται και ως εθελόντρια σ' αυτό, πήρε τηλέφωνο τον υπεύθυνο των ιστοσελίδων του “Χάους διεθνούς”, για να τον επιπλήξει ή να τον κατηγορήσει λέτε, για τι;
“Δεν της άρεσε η μέχρι τώρα κάλυψη του ρεπορτάζ που κάνουμε για το φεστιβάλ, την βρήκε “χυδαία”, και δεν θέλει πλέον (αυτή) να έχει καμιά σχέση με τέτοιους “συνεργάτες” -έτσι μας αποκάλεσε- και τέτοιους (βρωμο) δημοσιογράφους!
Τώρα, από που κι ως που συνεργάτριες οι εφημερίδες και συνεργάτες οι δημοσιογράφοι με το Φεστιβάλ, μόνον ένα μέντιουμ ή μια καλή χαρτορίχτρα σαν την... Ρένα Βλαχοπούλου, θα μπορούσε να μας το εξηγήσει!.. Εκτός, και αν το ΦΚΘ δημιούργησε μία κλίκα ημετέρων εφημερίδων και δημοσιογράφων, εξασφάλισε έτσι εσαεί την επιτυχία του, των διθυραμβικών άρθρων, τι ωραία τι καλά, όλα στο Φεστιβάλ κάθε χρόνο είναι εξόχως έξοχα, και επιτυχώς ανεπανάληπτα.
Φέτος το Φεστιβάλ είναι σίγουρο πως δεν είναι το περσινό, κάτι συμβαίνει, κάτι υποβόσκει, δεν είναι όμως και του πεταμού, ένα Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης είναι πάντοτε ένα αδιαφιλονίκητο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης, αλλά από αυτό, μέχρι τις φασιστικές αντιλήψεις και ορέξεις αυτής της κυρίας, να θέλει σώνει και καλά τα ρεπορτάζ του φεστιβάλ να είναι από όλους μας ύμνοι ατέρμονοι  και κολακείες αμέτρητες, απέχει φυσικά σταδίους εβδομήκοντα, που μας μάθαιναν οι καθηγητές μας κάποτε στα γυμνάσια, σε σχέση με τα σημερινά που στα παιδιά οι καινούργιοι, δεν τους μαθαίνουν, απολύτως, τίποτα.
Η Διεύθυνση του Φεστιβάλ πρέπει να ασχοληθεί σοβαρά με αυτό το πολύ σοβαρό θέμα αυτής της “λογοκρισίας” της κυρίας, και να συντάξει εφόσον το επιθυμεί έναν κατάλογο, με ποιους, τέλος πάντων, θέλει να κάνει “παιχνίδι” (δημοσιογράφους, εφημερίδες, ιστοσελίδες) και με ποιους όχι.
Να σημειώσουμε με έμφαση ότι εμείς καλύπτουμε το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης για πάνω από 12 συναπτά χρόνια με ωραιότατη αρθρογραφία και κινηματογραφία, την οποία προκαλούμε ακόμα και μεγάλες εφημερίδες, τραστ του Ελληνικού τύπου, να μας δείξουν ότι έκαναν καλύτερα. Χωρίς ποτέ να πάρουμε από το Φεστιβάλ ούτε μία δραχμή, την στιγμή που ξέρουμε ότι το Φεστιβάλ πληρώνει και αμοίβει κάποιους, κάτω ή πάνω από το τραπέζι, αδρά! Φαίνεται ότι σε μας, έτυχε όμως ο κλήρος να εισπράξουμε το “σιχτίρ πιλάφ”, και μάλιστα όχι από το ίδιο το Φεστιβάλ, αλλά από κάποια η οποία δουλεύει τσόντα σ' αυτό, και τα μυαλά της, μάλλον, πήραν αέρα.
Ο ικανότατος και ευφυέστατος κ. Εϊπίδης και οι συνεργάτες του, η διεύθυνση του Φεστιβάλ θα πρέπει να ασχοληθεί σοβαρά μ' αυτό το θέμα και μετά το φεστιβάλ, το προσωπικό γενικώς που εργάζεται φέτος, το εθελοντικό, δεν είναι το παλιό, κάποια παιδιά είναι αξιέπαινα και ευγενικότατα, κάποια άλλα όμως είναι ανάγωγα και υπεροπτικά, ίσως επειδή νομίζουν ότι... πάλιωσαν, καβάλησαν το καλάμι, κανείς δεν αρνείται ότι το Φεστιβάλ έχει οικονομικά προβλήματα, αλλά κάποια πράγματα, δεν έχουν σίγουρα, να κάνουν μ' αυτό. Με το οικονομικό.