ΕΡΤ, 2ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ


"Λάθε βιώσας, εἰ δή μή δύναιο, λάθε ἀποβιώσας".- Απολλώνιος ο Τυανεύς

ΤΑΙΝΙΕΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΕΔΩ www.youtube.com/user/TileorasisDagkilaswww.dailymotion.com/user/ArgyriosDagkilas

ΧΑΟΣ ΔΙΕΘΝΕΣ: Διεθνής Εφημερίδα Ελληνικών Εθνικών - Πατριωτικών Συμφερόντων - ΕΔΡΑ: Όαση Σεμπίκα - Βόρεια Σαχάρα, Νότια Τυνησία – ΤΥΝΗΣΙΑ

Επίσημη Ταυτότητα: Διαδικτυακή Διεθνής Εφημερίδα, Ελληνικών Πατριωτικών Συμφερόντων. (Ανεπίσημη: Εφημερίδα για όλα τα Σκυλιά, τα Αδέσποτα και τα Ορφανά, της Μέρας και της Νύχτας)

Η Εφημερίδα του Πολιτισμού - Της Ιστορικής - Της Καλλιτεχνικής - Της Επίκαιρης - Και της Ποικίλης, Ύλης.

"Θεός μας η Ελλάς, και Θρησκεία μας ο Ελληνικός Πολιτισμός - Ελλάς, Εσαεί". - "Χάος ήσουν και Χάος θα γίνεις" (Αργ. Δαγκ.)

ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ [ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΜΑΣΟΝΩΝ]

"Έστιν ουν Τραγωδία / Μίμησις πράξεως σπουδαίας και τελείας / Μέγεθος εχούσης, ηδυσμένω λόγω / Χωρίς εκάστου των ειδών εν τοις μορίοις / Δρώντων και ου δι απαγγελίας / Δι ελέου και φόβου περαίνουσα /Την των τοιούτων παθημάτων κάθαρσιν" - Αριστοτέλους "Ποιητική"

Ο ΥΜΝΟΣ ΤΟΥ ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΟΥ

Φαντάσου έναν καρεκλοκένταυρο με αποκολλημένα τα πισινά του, να έρπει προς το νέο του αξίωμα. Μοιάζει με αλλόκοτο μαλάκιο, αηδιαστικά απροστάτευτο και εμετικά θλιβερό. Την ώρα που πανικόσυρτο, σπεύδει να οχυρωθεί στο νέο του κέλυφος. Ίσως, γι' αυτό και κανένας από τους γυμνόποδες αδελφούς μου, δεν το πατάει. Τόσο πολύ το σιχαίνονται.- Κώστας Ι. Γιαλίνης

ΟΙ ΚΑΤΑΡΕΣ ΤΟΥ "ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ" ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΙΕΡΑΤΕΙΟΥ, ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΗΓΕΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!

ΠΡΩΤΟΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ:
«Τοις ευσεβείς μεν επαγγελλομένοις τα των Ελλήνων δε δυσσεβή δόγματα τη ορθοδόξω και καθολική εκκλησία περί τε ψυχών ανθρωπίνων, και ουρανού και γης, και των άλλων κτισμάτων αναιδώς ή μάλλον ασεβώς επεισάγουσιν ανάθεμα (γ')».

Μετάφραση:
Σε όσους παριστάνουν τους ευσεβείς, ενώ, την ίδια στιγμή, εισάγουν με θράσος ή πολύ περισσότερο με ασέβεια στην Ορθόδοξη και Καθολική Εκκλησία τις ασεβείς δοξασίες των ΕΛΛΗΝΩΝ και για τις ανθρώπινες ψυχές και για τον ουρανό και τη γη και για τα άλλα κτίσματα, ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ!..
Τρεις φορές Ανάθεμα δηλαδή στους:
Ορφέα, Θαλή, Αναξίμανδρο, Αναξιμένη, Πυθαγόρα, Ξενοφάνη, Παρμενίδη, Ζήνωνα, Εμπεδοκλή, Ηράκλειτο, Αναξαγόρα, Δημόκριτο, Σωκράτη, Πλάτωνα, Αριστοτελη, κ.α. ΟΛΟΙ οι Αναθεματισμοί: ΕΔΩ

"Οι καλύτερες τουρκικές εφημερίδες (και πληθώρα ιστοσελίδων), είναι οι Ελληνικές!.." Αργ. Δαγκ.

ΠΡΟΣΟΧΗ!.. ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΑΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ...

Οι ιστοσελίδες μας ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΝ Δ.Τ. γραμμένα δίγλωσσα, ήτοι: Ελληνικά ανακατεμένα με Αγγλικούρες, Γερμανικούρες, Γαλλικούρες, υποψιαζόμαστε σε λίγο θα μας στέλνουν και Κινεζικούρες! Συντάσσετε τα Δ.Τ. σας σε αμιγή Ελληνική γλώσσα, δεκτά γίνονται μόνον τα ακρωνύμια σε Λατινικό αλφάβητο, ή φράσεις γνήσιες, ατόφιες της Λατινικής γραφής και γλώσσης. Ακόμα, πετάτε απο τα δελτία σας τις "γκρίζες διαφημίσεις", ούτε αυτές δημοσιεύονται. Όποια δελτία δεν πληρούν αυτούς τους κανόνες, πετιούνται στα σκουπίδια.

ΟΙ ΠΛΕΊΣΤΟΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΏΝ ΤΗΣ ΕΛΛΆΔΟΣ ΑΠΌ “’74” ΚΑΙ ΜΕΤΆ ΕΊΝΑΙ ΛΙΠΟΤΆΚΤΕΣ, ΑΝΥΠΌΤΑΚΤΟΙ ΚΑΙ ΡΙΨΆΣΠΙΔΕΣ!

Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2022

ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΑΡΑΩΝΙΚΗ ΑΝΑΚΆΛΥΨΗ...

Με αγγλικό "δάκτυλο", ενδιαφέρον, διάβασα και πάλι σήμερα σε άρθρο της Γκουγκλ για τον περιβόητο "Τουταγχαμόν", έναν 19χρονο νεαρό βασιλιά, σύμφωνα πάντα με τις εγγλέζικες ανακοινώσεις, προβληματικό και, μάλλον, ολίγον ζόμπι, ανάπηρο ή δυσμορφικό - ιστορίες για σινεμά φρίκης, δηλαδή - το οποίο με παρέπεμψε στον Βλαντ Τζιέπες, τον ωραιότερο και μοναδικό Βασιλιά της Ρουμανίας (λέγε με, Βλαχίας), τον οποίο ένα ακόμα Βρετανικό κάθαρμα, με συγγραφικό ταλέντο όμως, μετέτρεψε στον γνωστό αιμοσταγή και ανθρωποφάγο, "Κόμη Δράκουλα"!


Και, είναι απορίας άξιον πως; αυτοί, οι Βρετανοί, όπου πήγαν, όχι σαν αποικιοκράτες, αλλά στυγνοί κατακτητές, Ισπανοί "κονκισταδόρες"  (αποικιοκράτες ήταν οι Έλληνες, αρχής γενομένης με την πρώτη αποικιοκρατική περίοδο του Ευξείνου πόντου, της Αργοναυτικής εκστρατείας), άφησαν πίσω τους, είτε αποκαΐδια, είτε ιστορίες άγριες, για αρκούδες που θα λέγαμε χαριτολογώντας, εστιάζοντας στα κακά των ντόπιων πολιτισμών, ή στην σκόπιμη στρέβλωση αυτών των πολιτισμών, αυτών των θρύλων.
Στην Ελλάδα, δεν μπόρεσαν να κάνουν τίποτα από αυτά, γι' αυτό και επιδόθηκαν με μανία στο ανελέητο πλιάτσικο, γνήσιοι κατσικοκλέφτες-κατσαπλιάδες όντας, και την καταστροφή των αρχαιολογικών μας χώρων, από όπου φόρτωναν και τις καραβιές των αρχαιολογικών κομματιών, ευρημάτων. "Πλιατσικολογικά Λάφυρα" του αρχαίου Ελληνικού πολιτισμού.

Δεν με ξενίζει το γεγονός ότι η Αγγλική λογοτεχνία ήταν πρώτη, αυτή που εισήγαγε στο είδος "Ιστορίες τρόμου", αφηγήσεις γεμάτες αίμα και ιεροτελεστίες βουντού, είτε δια χειρός Αγκάθα Κρίστι, είτε με τα πάμπολλα βιβλία του "Τζακ του Αντεροβγάλτη", είτε και με τον "Κόμη Δράκουλα", Μπραμ Στόκερ ο συγγραφεύς, Ιρλανδικής καταγωγής, όμως.

Όταν το 2013, βρέθηκα προσκεκλημένος σε μια εκδρομή αθηναϊκού πρακτορείου ταξιδίων με το οποίο από το 2004-5, έως το 2010, έκανα κάποιες δουλειές, τουριστικές, με αυτό στα Βαλκάνια, για μια εκδρομή στο Μπρασόφ και τα Καρπάθια, την έκανα αμέσως αποδεκτή γιατί, αν και κάποιες φορές που ταξίδεψα στη Ρουμανία με τον κολλητό μου, τον Άγγελό μου, προς τα κει δεν πήγαμε καθόλου, είναι ένα άλλο ταξίδι στην Ρουμανία, εμείς αρκούμασταν να πηγαίνουμε στο Βουκουρέστι, και σε ό,τι βλέπαμε ή περνούσαμε γύρω από αυτό.

Η Ρουμανία, η παλιά, χωρίζονταν σε τρία μέρη. Την Μολδαβία ανατολικά η οποία αποσχίστηκε πρόσφατα με κυρίαρχο πληθυσμιακό στοιχείο το σλαβικό, την Βλαχία η οποία είναι το Βουκουρέστι και η ευρύτερη περιοχή του, η οποία Ελληνοκρατούνταν από γνησίους Έλληνες Βλάχους και Ρουμανόβλαχους, και την Τρανσυλβανία στα δυτικά, κοντά στα γερμανικά σύνορα, στην οποία τον λόγο είχαν Γερμανοί και άλλα γερμανοσλαβικά φύλλα ως κάτοικοι.

Ο Πύργος του "Βλαντ Τζιέπες" (αηδιαστική ονομασία Κόμης Δράκουλας), βρίσκεται στο χωριό Μπραν της Βλαχίας, στα σύνορα ακριβώς με την Τρανσυλβανία. Μάλιστα, την περίοδο της Βασιλείας του Βλαντ Τζιέπες, ήταν και ο "Φόρος", κάτω ακριβώς από αυτόν στην μοναδική οδική αρτηρία, τον οποίο έπρεπε να πληρώσει σε χρήμα, αυτός που ταξίδευε από την Βλαχία στην Τρανσυλβανία.

Ο Βλαντ Τζιέπες, όπως είπα και παραπάνω, ήταν ο πιο ωραίος και μοναδικός Βασιλιάς της πενιχρής έως ασήμαντης ιστορίας της Ρουμανίας, με κρυπτοελληνικές καταβολές στην καταγωγή που τον θέλει ο θρύλος, ο οποίος πήρε εκδίκηση και για την Πτώση της Κωνσταντινουπόλεως λίγα χρόνια μετά, γύρω στο 1460, όταν ο Μεμέτης ο Πορθητής, εξεστράτευσε και εναντίον της Ρουμανίας. Να σημειώσουμε εδώ και πάλι, πως η Ρουμανία, Βλαχία δηλαδή, ήταν πολύ πριν φέουδο των Παλαιολόγων και των Καντακουζηνών -από τους οποίους πιθανότατα, έλκει την ελληνική καταγωγή του ο Βλαντ, αλλιώς δεν θα γίνονταν βασιλιάς της Ρουμανίας. Αυτά μας τα είπε, περί Καντακουζηνών και Παλαιολόγων, και η Ρουμάνα ξεναγός που είχαμε στην εκδρομή μας, είπε συγκεκριμένα πως, μία εποχή στη Ρουμανία, ηγεμόνες και δεσπόζουσες μορφές ήταν αυτοί! Και, μάλλον, γι' αυτό ο Μεμέτης αποτόλμησε μετά την "Πτώση", και την πολεμική εκστρατεία στην περιοχή. Το φέουδο των Καντακουζηνών και Παλαιολόγων. Έλα όμως που ατύχησε, γιατί αντίπαλο δεν είχε τον προδομένο και μάρτυρα-Αυτοκράτορα Κωνσταντίνο ΙΑ' από τους βρωμο-καλόγερους της μονής του Στουδίου, το άτριχο εκείνο πατσί, και κενό φαιάς ουσίας, Γεώργιο Σχολάριο, το υπόλοιπο άγριο χριστιανικό παπαδαριώ της Κωνσταντινουπόλεως, τον ζάπλουτο Δούκα Νοταρά, τους οποίους εκλιπαρούσε να βάλλουν κάποια χρήματα για να θωρακιστεί η Πόλη από ξένες επιβουλές προ των πυλών, αλλά τον Βλαντ Τζιέπες!

Ο οποίος, λάθρα και νυκτός, μπήκε μέσα στο τουρκικό στρατόπεδο χωρίς να γίνει αντιληπτός, και παλούκωσε (ανασκολόπισε, προσφιλής και αγαπητή τουρκική μέθοδος βασανισμού και εκτελέσεως ανθρώπων), 6.000 τούρκους στρατιώτες, τους οποίους ο Μεμέτης όταν ξύπνησε το πρωί και είδε, πέραν του ότι κόντεψε να πάθει το εγκεφαλικό που έπαθε ο Βούλγαρος Σαμουήλ "Τον Καιρό του Βουλγαροκτόνου", έντρομος, τα μάζεψε και όπου φύγει-φύγει! Α-μα-χη-τί! Αφήνοντας και τον επίζηλο τίτλο στον Βλαντ  Τζιέπες, "Ο Ανασκολοπιστής"!
Σ' αυτό το ιστορικό πάτησε ο Στόκερ, και έφτιαξε τον δικό του φανταστικό "Κόμη Δράκουλα".

Να σας πω δυο λόγια ακόμα για τον Πύργο και το χωριό Μπραν που βρίσκεται της Ρουμανίας, ο Πύργος είναι τεχνοτροπίας καθαρά εποχής παλαιολόγειας με μεταγενέστερες παρεμβάσεις, και οι ανόητοι κάτοικοι του Μπραν κάτω από αυτόν, έχουν όλοι στα σπίτια τους ανηρτημένους σταυρούς, είτε στους ορθοστάτες των στεγών, είτε ακροκεράμια, όπως ακριβώς στα παρεκκλήσια και τους ναούς της χριστιανοσύνης. Να τους "φυλάγουν" την νύχτα, από το "Ξύπνημα του Δράκουλα"!
Μιλούμε για τέτοια λαμπρά κατορθώματα, και τέτοια χριστιανικά επιτεύγματα, πιστεύω οι Ρουμάνοι!
Αν είσαι Ρουμάνος, και μάλιστα χριστιανός Ορθόδοξος, δεν παίζεσαι με τίποτα!

Ευοί ευάν αδέρφια,
Στις Βακχικές-Διονυσιακές γιορτές που μπήκαμε μετά τα "Ηλιούγεννα", και άλλα χριστιανικά χαϊβάνια σαν αυτά, τα ρουμάνικα, να μην βγάλει ο Ελληνικός λαός και η Ελληνική επικράτεια!