Κατάρες βροντοφώναξε και εκστόμισε σήμερα απ' άκρη σ΄ άκρο της χώρας το "Καταραμένο Ιερατείο", το Εβραϊκό (το αίμα εφ΄ ημάς και επί τα τέκνα ημών), προς τους γηγενείς ΕΛΛΗΝΕΣ, τους αθανάτους προγόνους μας Μαραθωνομάχους, Σαλαμινομάχους, Πλαταιομάχους, αλλά και των πανσόφων μας, Αριστοτέλους, Πλάτωνος, Ορφέως, Αναξιμάνδρου, Αναξιμένη, Αναξαγόρα, Ξενοφάνους, Παρμενίδου, Ζήνωνος, Εμπεδοκλέους, Ηρακλείτου, Δημοκρίτου, Σωκράτους, Ισοκράτους, Ιπποκράτους, Γαληνού, Αισχύλου, Σοφοκλέους, Ευριπίδου, Καλλισθένους, Πρωταγόρα, Χείλωνος, Κλεοβούλου, Σόλωνος, Βία, Περιάνδρου, Θαλού, Πυθαγόρα, Θουκυδίδου, Αριστάρχου, Ιπατίας...
[Σ.σ.: Την κατακρεούργησαν οι αφιονισμένοι χριστιανοί στην Αλεξάνδρεια, πρώην μαθητές της, της φιλοσοφικής σχολής του πατρός της και δική της, ο σατανικός εκείνος Συνέσιος, και αργότερα Επίσκοπος Κύπρου(;), οι οποίοι ακόμα και νεκρή, χάραζαν το κορμί της με μυτερά όστρακα].
Λευκίππου, Αρχιμήδους, Αρχύτα, Επικούρου, Ξενοφώντος, Λουκιανού, Αρριανού, Πτολεμαίου, Στράβωνος, Σκύλακος, Μίλωνος, Αθηναίου Ναυκρατίτου, Διογένους, Διογένους Λαερτίου, Ομήρου, Ησιόδου, Απολλωνίου Τυανέως, Διοδώρου Σικελιώτου, Πλουτάρχου, Πολυβίου, Αριστοφάνους, Λυσία, Δημοσθένους, και πολλών-πολλών άλλων, των οποίων ουκ έστιν αριθμός!
Α' ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΌΣ:
«Τοις ευσεβείς μεν επαγγελλομένοις τα των Ελλήνων δε δυσσεβή δόγματα τη ορθοδόξω και καθολική εκκλησία περί τε ψυχών ανθρωπίνων, και ουρανού και γης, και των άλλων κτισμάτων αναιδώς ή μάλλον ασεβώς επεισάγουσιν ανάθεμα (γ')».
Με το απολωλόν πρόβατον από κάτω του εκκλησιάσματος να ουρλιάζει κι αυτό αφιονισμένο κατά... του εαυτού του (Έλληνες, γαρ), "ΑΝΆΘΕΜΑ! ΑΝΆΘΕΜΑ! ΑΝΆΘΕΜΑ"!
Μετάφραση:
Σε όσους παριστάνουν τους ευσεβείς, ενώ, την ίδια στιγμή, εισάγουν με θράσος ή πολύ περισσότερο με ασέβεια στην Ορθόδοξη και Καθολική Εκκλησία τις ασεβείς δοξασίες των ΕΛΛΉΝΩΝ και για τις ανθρώπινες ψυχές και για τον ουρανό και τη γη και για τα άλλα κτίσματα, ΑΝΆΘΕΜΑ! ΑΝΆΘΕΜΑ! ΑΝΆΘΕΜΑ!
Β' ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΌΣ:
«Tοις την μωράν των έξωθεν (=Ελλήνων) φιλοσόφων λεγομένην σοφίαν προτιμώσι, και τοις καθηγηταίς αυτών επομένοις, και τας τε μετεμψυχώσεις των ανθρωπίνων ψυχών, η και ομοίως τοις αλόγοις ζώοις ταύτας απόλλυσθαι, και εις το μηδέν χωρείν δεχομένοις και δια τούτο ανάστασιν, και κρίσιν, και την τελευταίαν των βεβιωμένων ανταπόδοσιν αθετούσιν (γ)!
Με το απολωλόν πρόβατον και πάλι από κάτω του εκκλησιάσματος να ουρλιάζει κι αυτό αφιονισμένο κατά... του εαυτού του (Έλληνες, γαρ), "ΑΝΆΘΕΜΑ! ΑΝΆΘΕΜΑ! ΑΝΆΘΕΜΑ"!
Μετάφραση:
Σε όσους προτιμούν τη λεγόμενη σοφία των, εκτός χριστιανισμού, ΕΛΛΉΝΩΝ, την ανόητη και ακολουθούν τους δασκάλους τους και δέχονται ότι υπάρχει μετεμψύχωση ή ότι οι ανθρώπινες ψυχές χάνονται όπως τα άλογα ζώα και ξεπέφτουν στην ανυπαρξία και εξαιτίας αυτών των ιδεών τους αθετούν την ανάσταση, την κρίση [κατά τη δευτέρα παρουσία] και την τελική ανταπόδοση σύμφωνα με όσα έπραξε στη ζωή του ο καθένας, ΑΝΆΘΕΜΑ! ΑΝΆΘΕΜΑ! ΑΝΆΘΕΜΑ!
Γ' ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ:
«Τοις λέγουσιν ότι οι των Ελλήνων σοφοί και πρώτοι των αιρεσιαρχών, οι παρά των επτά αγίων και καθολικών συνόδων, και παρά πάντων των εν Ορθοδοξία λαμψάντων πατέρων αναθέματι καθυποβληθέντας, ως αλλότριοι της καθολικής εκκλησίας δια την εν λόγοις αυτών κίβδηλον και ρυπαράν περιουσίαν κρείττονες εισι κατά πολύ, και ενταύθα και εν τη μελλούση κρίσει, και των ευσεβών μεν και ορθοδόξων ανδρών, άλλως δε κατά πάθος ανθρώπινον ή αγνόημα πλημμελησάντων ανάθεμα (α')».
Με το απολωλόν πρόβατον και πάλι από κάτω του εκκλησιάσματος να ουρλιάζει κι αυτό αφιονισμένο κατά... του εαυτού του (Έλληνες, γαρ), "ΑΝΆΘΕΜΑ"!
Μετάφραση:
Σε όσους λένε ότι είναι καλύτεροι κατά πολύ οι σοφοί των ΕΛΛΉΝΩΝ και οι πρωτοστάτες στις αιρέσεις, στους οποίους οι επτά άγιες και Καθολικές Σύνοδοι και όλοι οι Πατέρες που έλαμψαν μέσα στην Ορθοδοξία τους επέβαλαν ανάθεμα, ως ξένους στην Καθολική Εκκλησία, καθώς πλεόνασαν τα ψεύτικα και βρόμικα λόγια τους και εδώ και στη μέλλουσα κρίση, και σε κείνους που είναι ευσεβείς και ορθόδοξοι αλλά αμάρτησαν από ανθρώπινο πάθος ή από άγνοια, ΑΝΆΘΕΜΑ!
Δ΄ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ:
«Τοις τα ελληνικά διεξιούσι μαθήματα, και μη δια παίδευσιν μόνον ταύτα παιδευομένοις, αλλά και ταις δόξαις αυτών ταις ματαίαις επομένοις, και ως αληθέσι πιστεύουσι και ούτως αυταίς ως το βέβαιον εχούσαις εγκειμένοις, ώστε έτερους ποτέ μεν λάθρα, ποτέ δε φανερώς ενάγειν αυταϊς και διδάσκειν ανενδοιάστως ανάθεμα (α')».
Μετάφραση:
Σε όσους αποδέχονται τις διδασκαλίες των Ελλήνων και δεν τις σπουδάζουν μόνο για μόρφωση, αλλά ακολουθούν και τις ιδέες τους τις μάταιες και τις πιστεύουν ως αληθινές, και μάλιστα ωσάν αυτές να περιέχουν τη βεβαιότητα, και επιμένουν να παρασύρουν σ' αυτές άλλοτε κρυφά και άλλοτε φανερά και να τις διδάσκουν χωρίς κανέναν ενδοιασμό, ΑΝΆΘΕΜΑ!
Με το απολωλόν πρόβατον και πάλι από κάτω του εκκλησιάσματος να ουρλιάζει κι αυτό αφιονισμένο κατά... του εαυτού του (Έλληνες, γαρ), "ΑΝΆΘΕΜΑ"!
Ε' ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ:
«Τοις μετά των άλλων μυθικών πλασμάτων, αφ' εαυτών και την καθ' ημάς κλίσιν μεταπλάττουσι, και τάς πλατωνικάς ιδέας ως αληθείς δεχομένοις και ως αυθυπόστατο την ύλην παρά των ιδίων μορφούσθαι λέγουσι, και προφανώς διαβάλλουσι το αυτεξούσιον τον Δημιουργού, τον από του μη όντος εις το είναι παραγαγόντος τα πάντα, και ως ποιητού πάσιν αρχήν και τέλος επιτιθέντος εξ-ουσιαστικώς και δεσποτικώς ανάθεμα (α')».
Μετάφραση:
Σε όσους με δική τους πρωτοβουλία, μαζί με τα άλλα μυθικά πλάσματα, διαστρεβλώνουν τα της δημιουργίας του ανθρώπου και δέχονται ως αληθινές τις ΠΛΑΤΩΝΙΚΕΣ ιδέες και ισχυρίζονται ότι οι ίδιοι από μόνοι τους διαμορφώνουν άποψη και προφανώς αμφισβητούν την απόλυτη εξουσία του Δημιουργού, ο οποίος από την ανυπαρξία έφερε στην ύπαρξη τα πάντα και ως Ποιητής έθεσε σε όλα αρχή και τέλος με τη δύναμη του εξουσιαστή και δεσπότη, ΑΝΆΘΕΜΑ (α)!
Με το απολωλόν πρόβατον και πάλι από κάτω του εκκλησιάσματος να ουρλιάζει κι αυτό αφιονισμένο κατά του εαυτού του (Έλληνες, γαρ), "ΑΝΆΘΕΜΑ"!
ΣΤ' ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ:
«Τοις δεχομένοις, και παραδίδουσι τα μάταια και ελληνικά ρήματα., ότι τε προύπαρξις εστί των ψυχών, και ουκ εκ τον μη όντος τα πάντα εγένετο, και παρήχθησαν, οτι τέλος εστί της κολάσεως η αποκατάστασις αύθις της κτίσεως, και των ανθρωπίνων πραγμάτων, και διά των τοιούτων λόγων την βασιλείαν των ουρανών λυομένην πάντως, και παράγουσαν εισάγουσιν, ην αιωνίαν και ακατάλυτον αυτός τε ό Χριστός και Θεός ημών εδίδαξε, και παρέδοτο και διά πάσης της Παλαιάς και Νέας Γραφής ημείς παρελάβομεν οτι και η κόλασις ατελεύτητος και ή βασιλεία αΐδιος, διά δε των τοιούτων λόγων εαυτούς τε απολλύουσι, και ετέροις αιωνίας καταδίκης προξένοις γινομένοις ανάθεμα (γ')».
Μετάφραση:
Σε όσους δέχονται και διαδίδουν τις μάταιες αντιλήψεις των ΕΛΛΉΝΩΝ, και ότι οι ψυχές προϋπήρχαν και ότι δεν προήλθαν ούτε προέκυψαν από την ανυπαρξία τα πάντα και ότι ήρθε το τέλος της κολάσεως από τη στιγμή που δημιουργήθηκε και η κτίση και το ανθρώπινο είδος, και διαδίδουν με τέτοια λόγια ότι η Βασιλεία των Ουρανών έχει τελείως καταργηθεί και εκλείψει, την οποία και ο ίδιος ο Χριστός και Θεός, μας δίδαξε ως αιώνια και ακατάλυτη, παρέδωσε και εμείς από την Παλαιά και Καινή Διαθήκη παραλάβαμε ότι και η Κόλαση είναι ατέλειωτη και η Βασιλεία παντοτινή, καταστρέφουν με τέτοια λόγια και τους εαυτούς τους και προξενούν σε άλλους αιώνια καταδίκη, ΑΝΆΘΕΜΑ! ΑΝΆΘΕΜΑ! ΑΝΆΘΕΜΑ!
Με το απολωλόν πρόβατον και πάλι από κάτω του εκκλησιάσματος να ουρλιάζει κι αυτό αφιονισμένο κατά του εαυτού του (Έλληνες, γαρ), "ΑΝΆΘΕΜΑ, ΑΝΆΘΕΜΑ, ΑΝΆΘΕΜΑ"!
Ζ" ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ:
«Έτι, τοις φρονούσι και λέγουσι κτιστήν είναι πάσαν φυσικήν δύναμιν και ενέργειαν της τρισυπόστατου θεότητος, ως κτιστήν εκ τούτου πάντως και αυτήν την θείαν ονσίαν αναγκαξομένοις δοξάζειν. Κτιστή γαρ κατά τους Αγίους ενέργεια, κτιστήν δηλώσει και φύσιν άκτιστον δέ, άκτιστον χαρακτηρίζει ουσίαν. Καντεύθεν ήδη κινδυνεύουσι εις θείαν παντελή περιπίπτειν, και την ελληνικήν μυθολογίαν και την των κτισμάτων λατρείαν, τη καθαρά και αμώμω των χριστιανών πίστει προστριβομένοις, μη ομολογοϋσι δε κατά τας αγίας θεοπνεύστους θεολογίας, και το της Εκκλησίας ευσεβές φρόνημα, άκτιστον είναι πάσαν φυσικήν δύναμιν και ενέργειαν της τρισυπόστατου θεότητος ανάθεμα (γ')».
Μετάφραση:
Σε όσους ακόμη φρονούν και λένε ότι κάθε φυσική δύναμη και ενέργεια της τρισυπόστατης Θεότητας είναι εκ των υστέρων δημιουργημένη, αναγκάζονται ως εκ τούτου να δεχτούν ότι θεία ουσία είναι χωρίς άλλο εκ των υστέρων δημιουργημένη· γιατί αν εκ των υστέρων δημιουργημένη ενέργεια κατά τους Αγίους, θα φανερώσει ότι είναι εκ των υστέρων δημιουργημένη και η φύση. Αυτή όμως είναι άκτιστη, θα τη χαρακτηρίσει κανείς άκτιστη ουσία και εξ αυτού του λόγου και όσοι ζουν με την καθαρή και αμόλυντη χριστιανική πίστη κινδυνεύουν να περιπέσουν σε πλήρη αθεΐα και να δεχτούν την ελληνική μυθολογία και τη λατρεία των δημιουργημάτων.
Σε όσους άρα δεν ομολογούν, σύμφωνα με τις θεόπνευστες θεολογικές ερμηνείες των Αγίων και το ευσεβές φρόνημα της Εκκλησίας, ότι είναι άκτιστη κάθε φυσική δύναμη και ενέργεια της τρισυπόστατης Θεότητας, ΑΝΆΘΕΜΑ! ΑΝΆΘΕΜΑ! ΑΝΆΘΕΜΑ!
Με το απολωλός πρόβατον και πάλι από κάτω του εκκλησιάσματος να ουρλιάζει κι αυτό αφιονισμένο κατά... του εαυτού του (Έλληνες, γαρ), "ΑΝΆΘΕΜΑ, ΑΝΆΘΕΜΑ, ΑΝΆΘΕΜΑ"!
ΚΑΙ
Από στην «ΠΑΡΑΚΛΗΤΙΚΉ» έχουμε επίσης ένα ανθελληνικό τροπάριο και έναν μακαρισμό.
Το τροπάριο:
«Ναούς ειδώλων (=ελληνικούς) καθείλετε αθλούντες, και εαυτούς της Τριάδος θείους ναούς εδομήσασθε, αθλοφόροι κυρίου αγγέλων συνόμιλοι».
Μετάφραση: "Τους αρχαίους ναούς γκρεμίσετε, και επ΄ αυτών οικοδομείστε νέους χριστιανικούς, άξιοι συνώνυμοι των αγγέλων.
[Σ.σ.: Το φιλμάκι του Γαβρά στον Παρθενώνα, το οποίο εξαγρίωσε ακόμα περισσότερο αυτούς τους αγρίους και αμορφώτους].
Ο μακαρισμός:
«Οι καλάμω του Σταυρού, εκ του βυθού της αγνωσίας τους λαούς αναγαγόντες Απόστολοι, την των Ελλήνων πλάνην απεμειώσατε από της γης, απλανείς σωτήρες γενόμενοι των πιστών, αληθώς όθεν μακαρίζεσθε».
Το ελληνικό έθνος προϋπήρξε ιστορικά και πολιτιστικά του Χριστιανισμού, για χιλιάδες χρόνια πριν! Και ούτε είχε ανάγκη κάποιον ξενόφερτο μεσσία να το καθοδηγήσει! Ή σημερινή κρίση της ελληνικής ταυτότητας αντικατοπτρίζεται στην πάλη μεταξύ του Έλληνα και του Χριστιανού.
Οι εξ Ανατολών ψευτο-ηθικολόγοι είναι αυτοί που επέβαλαν δια ροπάλου στους Έλληνες τον πνευματικό ακρωτηριασμό με την εξουσιαστική τους μανία. Το φάρμακο αντιστροφής της πορείας είναι ή γνώση της ιστορίας.
Ο Ελληνισμός βογγάει κάτω από την ταφόπλακα των 1.697 χρόνων, από το 325 μεταφορά της πρωτεύουσας του Ρωμαϊκού κράτους στην Κωνσταντινούπολη από τον Κωνσταντίνο. Εκείνου που έπνιξε την γυναίκα του Φαύστα στην μπανιέρα του παλατιού, ξεκλήρισε την οικογένεια του Λικινίου και τον ίδιο -στρατηγού και δεξιού χεριού του- και έκλεισε την αλαφροΐσκιωτη μάνα του Ελένη σε “Ησυχαστήριο”, γιατί δεν την άντεχε και την ντρέπονταν στο παλάτι. Αλαφροΐσκιωτη και καθυστερημένη όντας.
Η Ορθοδοξία, όπως και οι άλλες Ιουδαϊκής προελεύσεως θρησκείες, μιλούν για την μετά θάνατον ζωή, αλλά αφήνουν την παρούσα σε πανάθλια χέρια, εδραιώνοντας έτσι και την πλήρη υποδούλωσή της.
Μετά από αυτήν την ένδοξη και πολυδιαφημιζομένη "Κυριακή της Ορθοδοξίας", τι άλλο να πούμε; Για την ισοπέδωση της ιστορίας μας και της φιλοσοφίας μας, του Ντι-εν-έι μας, από κάποιους επιτηδείους αχρείους κατσιασμένους και μαυροντυμένους!
Αυτά τα ολίγα συνέβησαν σήμερα στις Ορθόδοξες εκκλησίες μας, και οι “Έλληνες”, προσέτρεξαν με περισσή ευλάβεια και ταπείνωση, να καταραστούν ακόμα μια φορά, την 1.697η στην ιστορία της Ορθοδοξίας, την Ελλάδα, τους Έλληνες, τους Εαυτούς τους!
Ευοί ευάν αδέρφια...
Ο Ελληνισμός είναι εδώ, ΔΕΝ απόθανε όπως διακαώς το θέλουν μερικοί, τα "Ανθεστήρια" ήταν η μεγάλη γιορτή της Ανοίξεως και γιορτάζονταν απ΄ άκρη σ΄ άκρο της Ελλάδος με μικροδιαφορές...
Έρρωσθαι και ευδαιμονείτε, ακόμα και με τις κατάρες του καταραμένου Εβραϊκού Ιερατείου, το οποίο ουδόλως φυσικά μας αγγίζει,, και ουδόλως μας ενδιαφέρει!