ΕΡΤ, 2ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ


"Λάθε βιώσας, εἰ δή μή δύναιο, λάθε ἀποβιώσας".- Απολλώνιος ο Τυανεύς

ΤΑΙΝΙΕΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΕΔΩ www.youtube.com/user/TileorasisDagkilaswww.dailymotion.com/user/ArgyriosDagkilas

ΧΑΟΣ ΔΙΕΘΝΕΣ: Διεθνής Εφημερίδα Ελληνικών Εθνικών - Πατριωτικών Συμφερόντων - ΕΔΡΑ: Όαση Σεμπίκα - Βόρεια Σαχάρα, Νότια Τυνησία – ΤΥΝΗΣΙΑ

Επίσημη Ταυτότητα: Διαδικτυακή Διεθνής Εφημερίδα, Ελληνικών Πατριωτικών Συμφερόντων. (Ανεπίσημη: Εφημερίδα για όλα τα Σκυλιά, τα Αδέσποτα και τα Ορφανά, της Μέρας και της Νύχτας)

Η Εφημερίδα του Πολιτισμού - Της Ιστορικής - Της Καλλιτεχνικής - Της Επίκαιρης - Και της Ποικίλης, Ύλης.

"Θεός μας η Ελλάς, και Θρησκεία μας ο Ελληνικός Πολιτισμός - Ελλάς, Εσαεί". - "Χάος ήσουν και Χάος θα γίνεις" (Αργ. Δαγκ.)

ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ [ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΜΑΣΟΝΩΝ]

"Έστιν ουν Τραγωδία / Μίμησις πράξεως σπουδαίας και τελείας / Μέγεθος εχούσης, ηδυσμένω λόγω / Χωρίς εκάστου των ειδών εν τοις μορίοις / Δρώντων και ου δι απαγγελίας / Δι ελέου και φόβου περαίνουσα /Την των τοιούτων παθημάτων κάθαρσιν" - Αριστοτέλους "Ποιητική"

Ο ΥΜΝΟΣ ΤΟΥ ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΟΥ

Φαντάσου έναν καρεκλοκένταυρο με αποκολλημένα τα πισινά του, να έρπει προς το νέο του αξίωμα. Μοιάζει με αλλόκοτο μαλάκιο, αηδιαστικά απροστάτευτο και εμετικά θλιβερό. Την ώρα που πανικόσυρτο, σπεύδει να οχυρωθεί στο νέο του κέλυφος. Ίσως, γι' αυτό και κανένας από τους γυμνόποδες αδελφούς μου, δεν το πατάει. Τόσο πολύ το σιχαίνονται.- Κώστας Ι. Γιαλίνης

ΟΙ ΚΑΤΑΡΕΣ ΤΟΥ "ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ" ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΙΕΡΑΤΕΙΟΥ, ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΗΓΕΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!

ΠΡΩΤΟΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ:
«Τοις ευσεβείς μεν επαγγελλομένοις τα των Ελλήνων δε δυσσεβή δόγματα τη ορθοδόξω και καθολική εκκλησία περί τε ψυχών ανθρωπίνων, και ουρανού και γης, και των άλλων κτισμάτων αναιδώς ή μάλλον ασεβώς επεισάγουσιν ανάθεμα (γ')».

Μετάφραση:
Σε όσους παριστάνουν τους ευσεβείς, ενώ, την ίδια στιγμή, εισάγουν με θράσος ή πολύ περισσότερο με ασέβεια στην Ορθόδοξη και Καθολική Εκκλησία τις ασεβείς δοξασίες των ΕΛΛΗΝΩΝ και για τις ανθρώπινες ψυχές και για τον ουρανό και τη γη και για τα άλλα κτίσματα, ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ!..
Τρεις φορές Ανάθεμα δηλαδή στους:
Ορφέα, Θαλή, Αναξίμανδρο, Αναξιμένη, Πυθαγόρα, Ξενοφάνη, Παρμενίδη, Ζήνωνα, Εμπεδοκλή, Ηράκλειτο, Αναξαγόρα, Δημόκριτο, Σωκράτη, Πλάτωνα, Αριστοτελη, κ.α. ΟΛΟΙ οι Αναθεματισμοί: ΕΔΩ

"Οι καλύτερες τουρκικές εφημερίδες (και πληθώρα ιστοσελίδων), είναι οι Ελληνικές!.." Αργ. Δαγκ.

ΠΡΟΣΟΧΗ!.. ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΑΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ...

Οι ιστοσελίδες μας ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΝ Δ.Τ. γραμμένα δίγλωσσα, ήτοι: Ελληνικά ανακατεμένα με Αγγλικούρες, Γερμανικούρες, Γαλλικούρες, υποψιαζόμαστε σε λίγο θα μας στέλνουν και Κινεζικούρες! Συντάσσετε τα Δ.Τ. σας σε αμιγή Ελληνική γλώσσα, δεκτά γίνονται μόνον τα ακρωνύμια σε Λατινικό αλφάβητο, ή φράσεις γνήσιες, ατόφιες της Λατινικής γραφής και γλώσσης. Ακόμα, πετάτε απο τα δελτία σας τις "γκρίζες διαφημίσεις", ούτε αυτές δημοσιεύονται. Όποια δελτία δεν πληρούν αυτούς τους κανόνες, πετιούνται στα σκουπίδια.

ΟΙ ΠΛΕΊΣΤΟΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΏΝ ΤΗΣ ΕΛΛΆΔΟΣ ΑΠΌ “’74” ΚΑΙ ΜΕΤΆ ΕΊΝΑΙ ΛΙΠΟΤΆΚΤΕΣ, ΑΝΥΠΌΤΑΚΤΟΙ ΚΑΙ ΡΙΨΆΣΠΙΔΕΣ!

Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2011

ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ: ΟΜΟΓΕΝΗΣ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΨΗΧΑΓΩΓΙΑΣ ΤΗΣ

21 Φεβρουαρίου 2011

Ο ομογενής Πολ Καψής έχει χαρακτηριστεί η "μεγαλύτερη ντίβα της Αυστραλίας". Στην πραγματικότητα είναι από τους κορυφαίους στον χώρο της αυστραλιανής ψυχαγωγίας. Τον χαρακτηρισμό της "ντίβας" τον πήρε όταν στα πρώτα χρόνια της καριέρας του ενσάρκωνε μια "Drag queen". Σύντομα όμως εγκατέλειψε εκείνο το ρόλο και ασχολήθηκε με όλα τα είδη του θεάτρου, της μουσικής και του κινηματογράφου. Σήμερα μπορεί να καυχηθεί πως ελάχιστοι έχουν κερδίσει τόσο κολακευτικές κριτικές από τα αυστραλιανά και τα διεθνή μέσα ενημέρωσης τόσο για τις φωνητικές του δυνατότητες όσο και για τις υποκριτικές. "Μοναδικός, μαγικός, ανυπέρβλητος, πληθωρικός, συγκινητικός" είναι μερικά από τα σχόλια των κριτικών των πιο έγκυρων εντύπων. Ηθοποιός, τραγουδιστής, χορευτής και σεναριογράφος έχει ξεχωρίσει ως ο κορυφαίος καλλιτέχνης των καμπαρέ αλλά δεν περιορίστηκε μόνο εκεί. Πέρσι, για παράδειγμα, πρωταγωνίστησε στην Όπερα της Πεντάρας (παρουσιάστηκε στην Όπερα της Βικτώριας στη Μελβούρνη), συμμετείχε στο Διεθνές φεστιβάλ Τζαζ που έγινε στη Μελβούρνη, στο Διεθνές φεστιβάλ Αδελαΐδας, πρωταγωνίστησε στην παράσταση "Η Μάνα μου", η οποία έκανε και ρεκόρ εισπράξεων και κυκλοφόρησε το νέο του CD "Make me a King''. Φέτος θα επαναληφθούν οι παραστάσεις της Όπερας της Πεντάρας στο Σίδνεϊ, θα παρουσιάσει την παράσταση"Make me a King" στο Victorian Arts Centre και έχει προγραμματίσει πολλές εμφανίσεις σε όλη την αυστραλιανή επικράτεια. Ο Καψής, που έχει κερδίσει σημαντικά βραβεία κατά την διάρκεια της καριέρας του, εργάστηκε για μεγάλο διάστημα και στη Βιέννη όπου η παράστασή του Boulevard Delirium είχε σημειώσει μεγάλη επιτυχία. Εμφανίστηκε, επίσης, και σε άλλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες. Κέρδισε διακρίσεις τόσο ως τραγουδιστής όσο και ως ηθοποιός. Μεταξύ άλλων είχε πρωταγωνιστήσει και στο φιλμ "Κατά Μέτωπο" (Head On) της Άννας Κόκκινος όπου ενσάρκωσε τον ρόλο ενός τραβεστί. Ο ίδιος αποδίδει την επιτυχία του και στην ελληνική καταγωγή του.
"Η καταγωγή μου με βοήθησε να γίνω μοναδικός" λέει και θυμάται: "Η πρώτη αναφορά σε μένα έγινε στο "Νέο Κόσμο", την ελληνική εφημερίδα, το 1984. Ακόμα κρατώ εκείνο το φύλλο". Ο Πολ Καψής θυμάται πως η πρώτη πράκτορας που τον ανέλαβε του είπε: "Είσαι μετανάστης (γουόγκ). Πρέπει να αλλάξεις πολλά". Του έδωσε, λοιπόν, ένα κατάλογο με τις αλλαγές που έπρεπε να κάνει για να γίνει "αποδεκτός". "Τον πέταξα", μας λέει και προσθέτει: "Έμεινα αυτός που είμαι. Ε… δεν χάθηκα". Όχι μόνο δεν χάθηκε αλλά θεωρείται και κορυφαίος του είδους του.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ