ΕΡΤ, 2ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ


"Λάθε βιώσας, εἰ δή μή δύναιο, λάθε ἀποβιώσας".- Απολλώνιος ο Τυανεύς

ΤΑΙΝΙΕΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΕΔΩ www.youtube.com/user/TileorasisDagkilaswww.dailymotion.com/user/ArgyriosDagkilas

ΧΑΟΣ ΔΙΕΘΝΕΣ: Διεθνής Εφημερίδα Ελληνικών Εθνικών - Πατριωτικών Συμφερόντων - ΕΔΡΑ: Όαση Σεμπίκα - Βόρεια Σαχάρα, Νότια Τυνησία – ΤΥΝΗΣΙΑ

Επίσημη Ταυτότητα: Διαδικτυακή Διεθνής Εφημερίδα, Ελληνικών Πατριωτικών Συμφερόντων. (Ανεπίσημη: Εφημερίδα για όλα τα Σκυλιά, τα Αδέσποτα και τα Ορφανά, της Μέρας και της Νύχτας)

Η Εφημερίδα του Πολιτισμού - Της Ιστορικής - Της Καλλιτεχνικής - Της Επίκαιρης - Και της Ποικίλης, Ύλης.

"Θεός μας η Ελλάς, και Θρησκεία μας ο Ελληνικός Πολιτισμός - Ελλάς, Εσαεί". - "Χάος ήσουν και Χάος θα γίνεις" (Αργ. Δαγκ.)

ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ [ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΜΑΣΟΝΩΝ]

"Έστιν ουν Τραγωδία / Μίμησις πράξεως σπουδαίας και τελείας / Μέγεθος εχούσης, ηδυσμένω λόγω / Χωρίς εκάστου των ειδών εν τοις μορίοις / Δρώντων και ου δι απαγγελίας / Δι ελέου και φόβου περαίνουσα /Την των τοιούτων παθημάτων κάθαρσιν" - Αριστοτέλους "Ποιητική"

Ο ΥΜΝΟΣ ΤΟΥ ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΟΥ

Φαντάσου έναν καρεκλοκένταυρο με αποκολλημένα τα πισινά του, να έρπει προς το νέο του αξίωμα. Μοιάζει με αλλόκοτο μαλάκιο, αηδιαστικά απροστάτευτο και εμετικά θλιβερό. Την ώρα που πανικόσυρτο, σπεύδει να οχυρωθεί στο νέο του κέλυφος. Ίσως, γι' αυτό και κανένας από τους γυμνόποδες αδελφούς μου, δεν το πατάει. Τόσο πολύ το σιχαίνονται.- Κώστας Ι. Γιαλίνης

ΟΙ ΚΑΤΑΡΕΣ ΤΟΥ "ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ" ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΙΕΡΑΤΕΙΟΥ, ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΗΓΕΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!

ΠΡΩΤΟΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ:
«Τοις ευσεβείς μεν επαγγελλομένοις τα των Ελλήνων δε δυσσεβή δόγματα τη ορθοδόξω και καθολική εκκλησία περί τε ψυχών ανθρωπίνων, και ουρανού και γης, και των άλλων κτισμάτων αναιδώς ή μάλλον ασεβώς επεισάγουσιν ανάθεμα (γ')».

Μετάφραση:
Σε όσους παριστάνουν τους ευσεβείς, ενώ, την ίδια στιγμή, εισάγουν με θράσος ή πολύ περισσότερο με ασέβεια στην Ορθόδοξη και Καθολική Εκκλησία τις ασεβείς δοξασίες των ΕΛΛΗΝΩΝ και για τις ανθρώπινες ψυχές και για τον ουρανό και τη γη και για τα άλλα κτίσματα, ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ!..
Τρεις φορές Ανάθεμα δηλαδή στους:
Ορφέα, Θαλή, Αναξίμανδρο, Αναξιμένη, Πυθαγόρα, Ξενοφάνη, Παρμενίδη, Ζήνωνα, Εμπεδοκλή, Ηράκλειτο, Αναξαγόρα, Δημόκριτο, Σωκράτη, Πλάτωνα, Αριστοτελη, κ.α. ΟΛΟΙ οι Αναθεματισμοί: ΕΔΩ

"Οι καλύτερες τουρκικές εφημερίδες (και πληθώρα ιστοσελίδων), είναι οι Ελληνικές!.." Αργ. Δαγκ.

ΠΡΟΣΟΧΗ!.. ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΑΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ...

Οι ιστοσελίδες μας ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΝ Δ.Τ. γραμμένα δίγλωσσα, ήτοι: Ελληνικά ανακατεμένα με Αγγλικούρες, Γερμανικούρες, Γαλλικούρες, υποψιαζόμαστε σε λίγο θα μας στέλνουν και Κινεζικούρες! Συντάσσετε τα Δ.Τ. σας σε αμιγή Ελληνική γλώσσα, δεκτά γίνονται μόνον τα ακρωνύμια σε Λατινικό αλφάβητο, ή φράσεις γνήσιες, ατόφιες της Λατινικής γραφής και γλώσσης. Ακόμα, πετάτε απο τα δελτία σας τις "γκρίζες διαφημίσεις", ούτε αυτές δημοσιεύονται. Όποια δελτία δεν πληρούν αυτούς τους κανόνες, πετιούνται στα σκουπίδια.

ΟΙ ΠΛΕΊΣΤΟΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΏΝ ΤΗΣ ΕΛΛΆΔΟΣ ΑΠΌ “’74” ΚΑΙ ΜΕΤΆ ΕΊΝΑΙ ΛΙΠΟΤΆΚΤΕΣ, ΑΝΥΠΌΤΑΚΤΟΙ ΚΑΙ ΡΙΨΆΣΠΙΔΕΣ!

Σάββατο 5 Σεπτεμβρίου 2020

ΜΉΠΩΣ ΘΑ ΠΡΈΠΕΙ Η ΚΥΒΈΡΝΗΣΗ ΝΑ ΔΙΑΛΎΣΕΙ ΌΛΟΥΣ ΑΥΤΟΎΣ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΎΣ ΣΥΛΛΌΓΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ “ΚΑΣ”;

Μακεδονικός τάφος στην Απολλωνία
Μυγδονική. Σήμερα ουδείς γνωρίζει να
μας πει αν είναι στη θέση του, ή έχει πεταχθεί
μπάζα στον Ολύνθιο ποταμό με τον οποίο
γειτνιάζει. Η θέση του είναι χωράφι, και
μάλιστα περιφραγμένο άγρια από τον νοικοκύρη.
Υπεύθυνη η ΙΣΤ' Εφορία Κλασικών Αρχαιοτήτων.
Να τους φτιάξει από την αρχή! Μπας και δει, επιτέλους, αυτή η χώρα μιαν άσπρη μέρα!

Οι “επιστημονικές” και αρχαιολογικές αλητείες για τον σταθμό της Βενιζέλου και του Γολγοθά του μετρό της Θεσσαλονίκης, τελειωμό δεν έχουν. Και μια ολόκληρη χώρα, ασχολείται με πέντε καλοβολεμένους κρατικοδίαιτους αρχικηφήνες, οι οποίοι κάνουν γνωστοί την παρουσία τους μόνο για το κακό.

Το τι είδους ανοησία και βλακεία έχουμε διαβάσει κατά καιρούς από αυτούς τους περισπούδαστους, την τύφλα τους τη μαύρη, αργόμισθους ανθρώπινους κρατικούς παρασιτοργανισμούς, δεν περιγράφεται.

Είναι αυτοί οι ίδιοι που ενώ κάνουν ανασκαφές και αναδεικνύουν, δήθεν, αρχαιολογικούς θησαυρούς, στη συνέχεια τους εγκαταλείπουν όπως οι μάνες τα ξώγαμα παιδιά τους, ή και τους καταστρέφουν σκόπιμα(;)!

Τα Καλίνδοια ήταν αρχαιολογικός χώρος
επισκέψιμος. Σήμερα είναι ένας εγκαταλελειμμένος
και παρατημένος κατάκλειστος, πνιγμένος στην
άγρια βλάστηση και τη φθορά του χρόνου. 
Υπαιτιότητα της ΙΣΤ' Εφορίας Κλασικών
 Αρχαιοτήτων. Από τότε που έφυγε (συνταξιοδοτήθηκε)
 ο ανασκαφέας και δημιουργός των Καλινδοίων,
 η "υπερεσία" που έλεγε κι ένας φίλος με καμάρι,
 τον πέταξε στα αζήτητα και τα ορφανά. Άχρηστο
 και ευτελούς αξίας. 
Πάμπολα τα παραδείγματα αυτά, με κραυγαλέα στη γειτονιά μας την καταστροφή εκ νέου του τείχους της Απολλωνίας Μυγδονικής (Μακεδονικής), του αρχαιολογικού χώρου των Καλινδοίων και του Μακεδονικού τάφου δίπλα τους, από τότε που συνταξιοδοτήθηκε ο άοκνος και φιλότιμος εκείνος ανασκαφέας Κώστας Σισμανίδης, ρημάζουν και διαλύονται πνιγμένα στη βλάστηση, την εγκατάλειψη και την περιφρόνηση, τα Καλίνδοια ήταν επισκέψιμος αρχαιολογικός χώρος πριν χρόνια, και τώρα για μία τελευταία δεκαετία(;), παραμένουν κατάκλειστα, “διασύροντας διεθνώς την χώρα”, όπως θα διαβάστε παρακάτω, ισχυρίζονται αυτοί οι μυξιάρηδες και άπλυτοι!  

Η χώρα διασύρεται διεθνώς” και στις κατάκλειστες πόρτες του παγκοσμίως γνωστού αρχαιολογικού χώρου των Πετραλώνων Χαλκιδικής, τον οποίο λειτουργούσε 365 μέρες το χρόνο με ωράριο “ανατολή-δύση ηλίου”, ενόσω είχε υπό την εποπτεία του εκείνοςο ιδιώτης”, που ανέβαζαν και κατέβαζαν κάποιοι άλλοι μυξιάρηδες και βλαμμένοι, άχρηστοι νομάρχες της Χαλκιδικής, δήμαρχοι, από την ημέρα που τον πήρε το κράτος για να τον… αναδείξει, παραμένει ερμητικά κλειστός για πάνω από τρία χρόνια, με κάτι εμετικές πινακίδες στην τεράστια σιδερόπορτα “ιδιόκτητης περιουσίας” να κοροϊδεύουν τον επισκέπτη, ότι μέσα (στην ερημιά του τοπίου και την εγκατάλειψη), γίνονται εργασίες ανασκαφικές και συντηρητικές! Όπως ακριβώς για χρόνια προσπαθούσε να καταφέρει ο διεθνισμός (να τον κλείσει) και οι διάφορες αλλοδαπές επιστημονικές μαφίες, οι οποίες επεξεργάζονται την διάλυση αυτού του τόπου, την καταστροφή του πολιτισμού του, την ισοπέδωση των όποιων ιερών και όσιών του! Με πρόγραμμα μάλιστα της ΕΕ. (Η τελευταία γελοία γκιόσα, όχι μόνον υποθάλπει αυτούς τους κακούργους, αλλά τους επιδοτεί κιόλας).

Μακεδονικός τάφος Καλινδοίων.
 Το ένα μαρμάρινο θυρόφυλλο
 έχει καταστραφεί από εγκατάλειψη
 αδιαφορία και αμέλεια της ΙΣΤ' 
Εφορίας Κλασικών Αρχαιοτήτων. 
Λίγα χιλιόμετρα έξω από την
Θεσσαλονίκη.
Άλλο κραυγαλέο παράδειγμα, το αρχαιολογικό μουσείο του Πολυγύρου το οποίο βραβεύτηκε το 2002 ως το καλύτερο περιφερειακό μουσείο του έτους στην Ελλάδα, ενώ η επέκτασή του έχει τελειώσει εδώ και χρόνια, το τεμπελχανίο των υπευθύνων αρχαιολόγων, αλλά και των άλλων παρασιτικών πολιτικών, το έχει κλειστό για πάνω από 5ετία(;)! Χωρίς να δίνει λογαριασμό και να απολογείται σε κανέναν. 
Μια χούφτα μυξιάρηδες, των οποίων το κύρος και η υπόληψη βρίσκεται στο απόλυτο ΜΗΔΕΝ!

Παρακάτω παραθέτουμε αποσπάσματα από το καταπληκτικό άρθρο του κ. Γ. Μητράκη στο “Βόρια Τζιάρ” (από το χημικό στοιχείο βόριο το “βόρια”), το οποίο βάζει κάθε κατεργάρη στον πάγκο του, και ξεμπροστιάζει όλα αυτά τα σκύβαλα και τα άχυρα, τα οποία για δεκαετίες λυμαίνονται προς ίδιον όφελος τον πολιτισμό μας, τις αρχαιότητες μας, τα ιερά κειμήλιά μας. Ενεργώντας ανεξέλεγκτοι και ασύδοτοι, όπως τους καπνίσει! Με απειλή πάντα και φτηνή, έως φτηνιάρικη δικαιολογία, το έτσι κι αλλιώς καταρρακωμένο και καταβαραθρωμένο... επιστημονιλίκι τους!

Γράφει λοιπόν, ο κ. Γιώργος Μητράκης:

Η διαρκής επικαιρότητα της κατασκευής του μετρό Θεσσαλονίκης έχει αρχίσει να γίνεται ενοχλητική. Ένα έργο που συζητήθηκε για πρώτη φορά πριν από 35 χρόνια και η κατασκευή του ξεκίνησε πριν από 14 – 15 χρόνια παραμένει ημιτελές...

Τελευταία εμπλοκή είναι οι προσφυγές που κατατέθηκαν για τον τρόπο κατασκευής του σταθμού στη Βενιζέλου και συγκεκριμένα η μεθοδολογία αφαίρεσης και επανατοποθέτησης των αρχαιοτήτων. Στις δύο προσφυγές που θα συνεκδικαστούν στις 4 Δεκεμβρίου προστέθηκε τις τελευταίες ημέρες και μία τρίτη, που κι αυτή θα εξεταστεί την ίδια ημερομηνία...

Στην επιχειρηματολογία τους κάνουν λόγο για την προστασία του αυθεντικού και μοναδικού, όπως επισημαίνουν, για τη σημασία του Βυζαντίου, ιστορικού σταυροδρομίου της εμβληματικής Μέσης Οδού των Βυζαντινών και για τη διατήρηση του μνημειακού συνόλου των ανακαλυφθέντων αρχαιοτήτων. Όπως άλλωστε ανέφερε ο Σύλλογος Ελλήνων Αρχαιολόγων σε παλαιότερη ανακοίνωσή του, σε περίπτωση που καταστραφεί η Μέση Οδός των Βυζαντινών «η χώρα μας θα διασυρθεί σε διεθνές επίπεδο, και φυσικά θα έχει δια παντός απονομιμοποιηθεί κάθε προσπάθεια προστασίας αρχαιοελληνικών ή βυζαντινών μνημείων στην αλλοδαπή»...

Το κλασικό τείχος της Απολλωνίας Μυγδονικής,
 ίδιας τεχνοτροπίας με αυτό των Αρχαίων
 Σταγείρων, όπως παραδόθηκε από τον
 ανασκαφέα, και σήμερα κατεστραμμένο
 εντελώς, υπαιτιότητος ΙΣΤ' Εφορίας 
Κλασικών Αρχαιοτήτων Θεσσαλονίκης.
Και νάταν μόνον αυτά!..
Κατ’ αρχάς, τα συγκεκριμένα αρχαία δεν θα έρχονταν ποτέ στο φως εάν δεν υπήρχαν τα έργα του μετρό. Διότι δεν υπάρχει κανείς τόσο φαντασιόπληκτος, ο οποίος να πιστεύει ότι κάποιος κάποτε θα μπορούσε να σκάψει στη διασταύρωση Εγνατίας και Βενιζέλου, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης για να αναδείξει ευρήματα της Μέσης Οδού. Όσο για τον διασυρμό της χώρας σε διεθνές επίπεδο, που επικαλείται ο Σύλλογος Ελλήνων Αρχαιολόγων, είναι μάλλον εξαιρετικά αμφίβολος...

Άλλωστε η Ελλάδα δεν διασύρεται όταν τα μουσεία και οι αρχαιολογικοί της χώροι κατά καιρούς κλείνουν τα σαββατοκύριακα ή τα απογεύματα, δηλαδή σε μέρες και ώρες κατά τις οποίες Έλληνες και ξένοι θέλουν να τα επισκεφθούν.

  • Δεν διασύρεται ούτε όταν λόγω κινητοποιήσεων η Ακρόπολη στην Αθήνα παραμένει για ώρες και μέρες χωρίς πρόσβαση, κάτι που σημαίνει ότι δεν καταφέρνουν να την δουν από κοντά άνθρωποι που έφτασαν στη χώρα μας γι’ αυτό το σκοπό από τα πέρατα του κόσμου.

  • Δεν διασύρεται ακόμη όταν προγράμματα ανασκαφών διαρκούν δεκαετίες, διότι –όπως και να το κάνουμε- η αρχαιολογική έρευνα για να είναι σωστή οφείλει να προχωράει αργά, πολύ αργά, πάρα πολύ αργά. Δεν διασύρεται ακόμη όταν το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο αρνείται την παραχώρηση κάποιου αρχαιολογικού χώρου για γυρίσματα του BBC. Δεν διασύρεται καν όταν κάποιοι αρχαιολόγοι «μαλλιοτραβιούνται» μπροστά στον Τύμβο Καστά στην Αμφίπολη για το αν είναι ή δεν είναι σημαντικό το μνημείο, με μοναδικό εμφανές για τον απλό πολίτη κίνητρο τον ανταγωνισμό. Ενώ, λοιπόν, η χώρα δεν διασύρεται για τίποτε απ’ όλα αυτά, θα διασυρθεί επειδή λόγω των έργων του μετρό κάποια ευρήματα που υπό άλλες συνθήκες θα έμεναν θαμμένα στο σκοτάδι και στη σιωπή, βγαίνουν στο φως και επομένως οι άνθρωποι που ενδιαφέρονται θα μπορούν να τα δουν, να τα μελετήσουν και να τα θαυμάσουν;”.


Το μετρό Θεσσαλονίκης, τα αρχαία και πώς πραγματικά διασύρεται η χώρα


Ολόκληβρο το άρθρο του κ. Μητράκη, πραγματικά, αξίζει τον κόπο.