ΕΡΤ, 2ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ


"Λάθε βιώσας, εἰ δή μή δύναιο, λάθε ἀποβιώσας".- Απολλώνιος ο Τυανεύς

ΤΑΙΝΙΕΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΕΔΩ www.youtube.com/user/TileorasisDagkilaswww.dailymotion.com/user/ArgyriosDagkilas

ΧΑΟΣ ΔΙΕΘΝΕΣ: Διεθνής Εφημερίδα Ελληνικών Εθνικών - Πατριωτικών Συμφερόντων - ΕΔΡΑ: Όαση Σεμπίκα - Βόρεια Σαχάρα, Νότια Τυνησία – ΤΥΝΗΣΙΑ

Επίσημη Ταυτότητα: Διαδικτυακή Διεθνής Εφημερίδα, Ελληνικών Πατριωτικών Συμφερόντων. (Ανεπίσημη: Εφημερίδα για όλα τα Σκυλιά, τα Αδέσποτα και τα Ορφανά, της Μέρας και της Νύχτας)

Η Εφημερίδα του Πολιτισμού - Της Ιστορικής - Της Καλλιτεχνικής - Της Επίκαιρης - Και της Ποικίλης, Ύλης.

"Θεός μας η Ελλάς, και Θρησκεία μας ο Ελληνικός Πολιτισμός - Ελλάς, Εσαεί". - "Χάος ήσουν και Χάος θα γίνεις" (Αργ. Δαγκ.)

ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ [ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΜΑΣΟΝΩΝ]

"Έστιν ουν Τραγωδία / Μίμησις πράξεως σπουδαίας και τελείας / Μέγεθος εχούσης, ηδυσμένω λόγω / Χωρίς εκάστου των ειδών εν τοις μορίοις / Δρώντων και ου δι απαγγελίας / Δι ελέου και φόβου περαίνουσα /Την των τοιούτων παθημάτων κάθαρσιν" - Αριστοτέλους "Ποιητική"

Ο ΥΜΝΟΣ ΤΟΥ ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΟΥ

Φαντάσου έναν καρεκλοκένταυρο με αποκολλημένα τα πισινά του, να έρπει προς το νέο του αξίωμα. Μοιάζει με αλλόκοτο μαλάκιο, αηδιαστικά απροστάτευτο και εμετικά θλιβερό. Την ώρα που πανικόσυρτο, σπεύδει να οχυρωθεί στο νέο του κέλυφος. Ίσως, γι' αυτό και κανένας από τους γυμνόποδες αδελφούς μου, δεν το πατάει. Τόσο πολύ το σιχαίνονται.- Κώστας Ι. Γιαλίνης

ΟΙ ΚΑΤΑΡΕΣ ΤΟΥ "ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ" ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΙΕΡΑΤΕΙΟΥ, ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΗΓΕΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!

ΠΡΩΤΟΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ:
«Τοις ευσεβείς μεν επαγγελλομένοις τα των Ελλήνων δε δυσσεβή δόγματα τη ορθοδόξω και καθολική εκκλησία περί τε ψυχών ανθρωπίνων, και ουρανού και γης, και των άλλων κτισμάτων αναιδώς ή μάλλον ασεβώς επεισάγουσιν ανάθεμα (γ')».

Μετάφραση:
Σε όσους παριστάνουν τους ευσεβείς, ενώ, την ίδια στιγμή, εισάγουν με θράσος ή πολύ περισσότερο με ασέβεια στην Ορθόδοξη και Καθολική Εκκλησία τις ασεβείς δοξασίες των ΕΛΛΗΝΩΝ και για τις ανθρώπινες ψυχές και για τον ουρανό και τη γη και για τα άλλα κτίσματα, ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ!..
Τρεις φορές Ανάθεμα δηλαδή στους:
Ορφέα, Θαλή, Αναξίμανδρο, Αναξιμένη, Πυθαγόρα, Ξενοφάνη, Παρμενίδη, Ζήνωνα, Εμπεδοκλή, Ηράκλειτο, Αναξαγόρα, Δημόκριτο, Σωκράτη, Πλάτωνα, Αριστοτελη, κ.α. ΟΛΟΙ οι Αναθεματισμοί: ΕΔΩ

"Οι καλύτερες τουρκικές εφημερίδες (και πληθώρα ιστοσελίδων), είναι οι Ελληνικές!.." Αργ. Δαγκ.

ΠΡΟΣΟΧΗ!.. ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΑΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ...

Οι ιστοσελίδες μας ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΝ Δ.Τ. γραμμένα δίγλωσσα, ήτοι: Ελληνικά ανακατεμένα με Αγγλικούρες, Γερμανικούρες, Γαλλικούρες, υποψιαζόμαστε σε λίγο θα μας στέλνουν και Κινεζικούρες! Συντάσσετε τα Δ.Τ. σας σε αμιγή Ελληνική γλώσσα, δεκτά γίνονται μόνον τα ακρωνύμια σε Λατινικό αλφάβητο, ή φράσεις γνήσιες, ατόφιες της Λατινικής γραφής και γλώσσης. Ακόμα, πετάτε απο τα δελτία σας τις "γκρίζες διαφημίσεις", ούτε αυτές δημοσιεύονται. Όποια δελτία δεν πληρούν αυτούς τους κανόνες, πετιούνται στα σκουπίδια.

ΟΙ ΠΛΕΊΣΤΟΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΏΝ ΤΗΣ ΕΛΛΆΔΟΣ ΑΠΌ “’74” ΚΑΙ ΜΕΤΆ ΕΊΝΑΙ ΛΙΠΟΤΆΚΤΕΣ, ΑΝΥΠΌΤΑΚΤΟΙ ΚΑΙ ΡΙΨΆΣΠΙΔΕΣ!

Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2020

ΠΡΏΤΑ ΤΑ ΠΟΎΛΗΣΑΝ ΈΝΑΝΤΙ ΠΙΝΑΚΊΟΥ ΦΑΚΉΣ ΣΤΗ ΒΡΩΜΟ-ΝΑΖΙΣΤΙΚΗ “ΦΡΑΠΟΡΤ”, ΚΑΙ ΈΚΑΝΑΝ ΑΚΌΜΑ ΜΙΑ ΑΝΎΠΑΡΚΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΚΉ ΕΤΑΙΡΕΊΑ ΚΟΛΟΣΣΌ, ΚΑΙ ΤΏΡΑ ΤΑ ΑΠΑΞΙΟΎΝ, ΤΑ ΠΑΡΑΤΟΎΝ!

Οι ίδιοι τενεκέδες-αχυράνθρωποι, οι ίδιοι προδότες και δωσίλογοι!

Αεροδρόμιο Μακεδονία...
Το κομμάτι της προεκτάσεως
του στοιχειωμένου τροχοδρόμου
για 10ετίες, μέσα στη θάλασσα.  
Πριν από την αγορά των 14 νευραλγικών ελληνικών αεροδρομίων (και ουχί περιφερειακών όπως τα βάφτισαν υποτιμητικά αυτοί οι δωσίλογοι και προδότες)… Αλήθεια; Μπήκε στο κόπο κανείς από αυτούς τους περισπούδαστους, να μας εξηγήσει τι θα πει “περιφέρεια” για την Ελλάδα στην πράξη;
Μήπως, ο νόμιμος σκουπιδότοπος και χαβούζα των Αθηνών; Γιατί η Αθήνα καθημερινώς και επί σχεδίου, περιχαρακώνεται στην Αττική εκμηδενίζοντας και υποβαθμίζοντας συστηματικά όλη την υπόλοιπη επικράτεια, για την οποία στην ουσία ποτέ δεν έδωσε δυάρα, και ποτέ δεν ενδιαφέρθηκε ουσιαστικά; Χύνει τα κροκοδείλια δάκρυα;
Κι όταν λέμε “Αθήνα”, εννοούμε όλους αυτούς που αναπνέουν ο ένας τα χνώτα και τις πορδές του αλλουνού από μηδενική απόσταση, τα εκάστοτε κυβερνητικά ανδρείκελα και διορισμένα μορμολύκεια από σκοτεινές δυνάμεις του εξωτερικού, δεν θα πούμε ποιες; Γιατί κι αυτό έχει καταντήσει γαργάρα ή καραμέλα, μαστίχα, η Ελλάς θα γίνει ξανά χώρα με κύρος υπόληψη και τιμή, όταν θα απαλλαγή από αυτό το “κόμπλεξ” που ονομάζεται “Αθήνα”, και όταν η Καλαμάτα θα αποκτήσει ξανά το τραίνο που φρόντισαν οι εθνοδιαλυτές να χάσει, η Αλεξανδρούπολη θα πάψει να κόβει εισιτήρια στα χλεμπονιάρικα και απηρχαιωμένα λεωφορεία του ΟΣΕ!

Η “Φράπορτ”, ήταν μια ασήμαντη εταιρεία “ΟΕ” ή “ΕΠΕ”; Στην Γερμανία, και σήμερα με την ηλιθιότητα, αναξιότητα, και ασύλληπτη προδοσία των νεο-Ελλήνων ραγιάδων και “γιουσουφακίων”, η εν λόγω “κυρία” φαντάζει περιωπής, όπως εκείνα τα φκιασιδωμένα μαϊμούνια -η μισή Ελλάς είναι πουλημένη στη ναζιστική Γερμανία…
Η Γερμανία ποτέ δεν έπαψε να είναι ναζιστικό κράτος, πόσο μάλλον σήμερα με το “κωλ-γκερλ” του Χόνεκερ, η χώρα αυτή το “ναζισμό” τον έχει κομμένο και ραμμένο στο βαρβαρικό και Ουννικό ντιενέϊ της, ο “Αττίλας και η Μάστιξ του Θεού”, άφησε σ’ αυτήν πολύ πράγμα, πολύ μεγάλη σπορά!.. 
Ο Ιωάννης Καναβάκης, 
αερολιμενάρχης το 2000
στο "Μακεδονία", εν ώρα
γραφείου. 
Φωτο: Αργ. Δαγκ.
(Σ.Σ.: Μετά από πέντε χρόνια νέας “κατοχής” του αεροδρομίου “Μακεδονία” της Θεσσαλονίκης, η βρωμο-Φράπορτ δεν έβαλε ούτε καρφί σαυτό ως όφειλε, πέρα από κάτι “πασαλείμματα” και “πουδραρίσματα”, “κραγιόν” για το θεαθήναι, ο τροχόδρομος στην επέκτασή του στη θάλασσα του Θερμαϊκού βρίσκεται σε απόλυτο τέλμα, παρά τις υποσχέσεις που εκείνος ο φιλότιμος και πανάξιος Αερολιμανάρχης Ιωάννης Καναβάκης, μου είχε δώσει ως φίλο και δημοσιογράφο, πριν από κάτι δεκάδες χρόνια).

Οι ξένοι” λοιπόν, θα σώσουν την Ελλάδα!”, παρά τις αντιρρήσεις ορισμένων ότι σε μια δυσκολία ή έναν πόλεμο “θα είμαστε μόνοι μας”, είναι το νέο ηθικό υπόβαθρο μιας άχρηστης και ανίκανης, αηδιαστικά φλύαρης “Αθηναϊκό-Κράτος” κυβερνήσεως, την οποία όμως, ψήφισε όλος ο λαός των (ανοήτων) Ελλήνων, για να είναι “Κυβέρνηση όλων των Ελλήνων”, όπως χυδαία και πορνολόγα εφευρέθηκε η ατάκα τα τελευταία 40 χρόνια, απομακρυνόμενοι και συνεχώς εξαπατώμενοι οι ψηφοφόροι από τις κάλπες!
Προσωπικά έχω να πλησιάσω σ’ αυτές, ακριβώς 36 χρόνια. Από το 1988!

Μήπως ήρθε η ώρα, να πούμε “Αντίο Αθήνα”, σε μια πόλη έτσι κι αλλιώς, πεθαμένη και ξοφλημένη;
Σε μια πόλη στην οποία τον πρώτο λόγο έχει το εισαγόμενο οργανωμένο έγκλημα το οποίο μεταφέρει καθημερινώς με ληστείες πακτωλούς το χρήμα μας και τον ιδρώτα μας εκτός Ελλάδος;
Μια πόλη στην οποία τον πρώτο λόγο έχουν το καυσαέριο, ή άναρχη κυκλοφορία, ο καθημερινός βανδαλισμός, το μπάχαλο και το ανασφαλές του ανυποψίαστου πολίτου;

Και που, ο πολλά υποσχόμενος, πλην επίσης άχρηστος και ανίκανος πασόκος υπουργός-μεταγραφή δημοσίας τάξεως, δεν έδειξε ίχνος των “ικανοτήτων του” και των “προσόντων” του ακόμα; Ένα ακόμα πασοκικό παράσιτο στους κόλπους της, δήθεν, δεξιάς;
Γιατί, μη μου πείτε εσείς οι "ΓΑΛΆΖΙΟΙ" δεξιοί Νεοδημοκράτες στην συντριπτική πλειοψηφία σας, ότι η ΝΔ σας, δεν είναι δεξιό κόμμα; Θα δυσαρεστείστε των… Αρχηγό σας!

Εν ώρα γενικής κρίσεως και αναμετρήσεως, σε εμπόλεμη κατάσταση με την τουρκιά...

(Σ.σ: οι κόκκινοι συναγερμοί, οι αναχαιτίσεις με οπλισμένα αεροσκάφη, το “σφράγισμα” των συνόρων, οι συγκρούσεις ελληνικών φρεγατών με τούρκικων, η παραβίαση κυριαρχικών δικαιωμάτων από πολιτικά πλοία γεμάτα τούρκους στρατιώτες, οι απειλές και ιταμές προκλήσεις από ένα, αγριάνθρωπο και απολίτιστο γένος ανθρώπων, φασιστικό αυταρχικό ναζιστικό-δικτατορικό, μόνο πολεμικές πράξεις μπορούν να χαρακτηριστούν)…

Η Ελλάς και οι “Έλληνες των Αθηνών” που καθημερινώς μας παραμυθιάζουν με ένα σωρό ανοησίες βλακείες, και άκρατη πολιτική υβρεολογία-πορνογραφία, περί του “ασφαλούς”, του “ετοιμοπολέμου”, του γενναίου” και “ηρωικού” των Ενόπλων μας δυνάμεων, αλλά και τους νέους εξοπλισμούς που θα έρθουν όμως μετά από πέντε χρόνια, η “Αθηναϊκή μαϊμού”, μοιάζει περισσότερο από ποτέ άλλοτε με φκιασιδωμένη πουτάνα, παρά με κυρίαρχη “Μαντάμα” στο “Οίκο” της και το δοβλέτι της!

Στην αρχή τα πούλησαν “Για μια χούφτα δολάρια”. Παλιό και καλογυρισμένο κινηματογραφικό έργο. Τώρα, για άλλη μια “χούφτα” πιθανώς, τα αποποιούνται πλήρως, δημιουργώντας και άλλες τόσες άχρηστες δημόσιες θέσεις, στο νέο κηφηναριό και κατηναριό των Αθηνών.
Το οποίο στο πρώτο συμβάν, όπως πολύ καλά λέει η επιστολή που συντάσσεται, θα βγάζει... τις πυτζάμες του, θα παίρνει το τζάμπα λίαρ-τζετ του, και θα τρέχει στα… γκράβαρα γι΄ αυτόν, να δώσει λύσεις σε ζωτικές και εθνικές υποθέσεις!
Θα πρέπει να είναι τελευταίο στάδιο σχιζοφρένειας το “Αθηναϊκό αυτό κατεστημένο”, για να επεξεργάζεται τέτοιες “εθνικές” λύσεις, και θα πρέπει ΌΛΟΙ εμείς οι άλλοι Έλληνες να… ξυπνήσουμε, όπως πολύ σωστά είπε κι εκείνος ο βρωμο-συριζαίος στον “Αθηναίο κρατικοδίαιτο” που έκαιγε ανθρώπινες ψυχές στο Μάτι σαν να ήταν πυγολαμπίδες, γιατί αν δεν ξυπνήσουμε, θα μας ξυπνήσουν με το ζόρι, άλλα δεινά και συμφορές, που επεξεργάζονται… επιστημονικά πλέον, και με απύθμενο πατριωτικό ζήλο στην κασίδα μας, οι “Κυρίαρχοι των Αθηνών”.

Διαβάστε όμως παρακάτω την επιστολή, και… ξυπνήστε!.. Ξυπνήστε πριν είναι πολύ αργά!


ΕΠΙΣΤΟΛΉ 20 ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΙΚΏΝ ΤΟΥ ΑΕΡΟΔΡΟΜΊΟΥ “ΜΑΚΕΔΟΝΊΑ”, ΜΕ ΠΡΟΟΡΙΣΜΌ ΤΗΝ “ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΉ ΚΥΒΈΡΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΘΗΝΏΝ, ΤΟΥ ΚΟΎΛΗ”, ΚΑΙ ΤΩΝ ΆΛΛΩΝ ΧΑΡΙΤΩΜΈΝΩΝ ΠΑΙΔΙΏΝ... ΠΑΡΑΤΕΤΑΜΈΝΗΣ ΕΦΗΒΕΊΑΣ!

Αποσπάσματα της, υπό σύνταξη επιστολής, για τον επεξεργαζόμενο νομο-τέρας, που καταργεί την λειτουργία της Πολιτικής Αεροπορίας (σ.σ.: για να μπορούν τα τουρκικά αεροπλάνα να κάνουν περίπατο στη Θεσσαλονίκης). Οι 20 αναρωτιούνται:
  • Αν υπάρχει τρόπος να εποπτεύονται αποτελεσματικά 41 αεροδρόμια από μία κεντρική υπηρεσία στελεχωμένη με μόλις 172 υπαλλήλους και επιφορτισμένη με πληθώρα παράλληλων αρμοδιοτήτων, οι οποίοι θα… τροχονομεύουν, όπως πολύ σωστά παρατηρούν, την Περιφερειακή οδό Θεσσαλονίκης από την… Αθήνα!


  • Οι αερολιμενικοί είναι εκ του νόμου και ανακριτικοί υπάλληλοι. Πώς; άραγε, θα διενεργείται εφεξής προανάκριση ή προκαταρκτική εξέταση για τα περιστατικά χωρίς την αυτοπρόσωπη παρουσία αερολιμενικών στα αεροδρόμια; Ποιος θα συλλέξει επί τόπου στοιχεία και θα κάνει αυτοψία; Σε ποιόν θα δώσει εντολή ο εισαγγελέας; Σε υπάλληλο της κεντρικής υπηρεσίας της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας που εδρεύει στην Αθήνα; Και που, το πιο πιθανόν να βρίσκεται στην οικία του και πασπατεύει την κυρία του εν ώρα ατυχήματος;


  • Ένα άλλο ζήτημα, είναι ότι οι Κρατικές Αεροπορικές Αρχές των αεροδρομίων συμμετέχουν στα Κρατικά Σχέδια Εκτάκτου Ανάγκης (Σχέδιο Διαχείρισης Ανθρωπίνων Απωλειών) καθώς και στα Σχέδια ΚΥΣΕΑ. Συνδράμουν τις εταιρίες διαχείρισης αερολιμένων για την λειτουργία αυτών σε περιπτώσεις εφαρμογής των σχεδίων με κατάλληλα εξουσιοδοτημένους και εκπαιδευμένους υπαλλήλους. Η Κρατική Αεροπορική Αρχή λειτουργεί ως εγγυητής της κρατικής παρουσίας και της ομαλής μετάπτωσης σε πολεμική οργάνωση, όποτε χρειαστεί… Τα αεροδρόμια αποτελούν κρίσιμες εγκαταστάσεις της χώρας και σε περίπτωση εθνικής κρίσης (θερμό επεισόδιο, σύρραξη κλπ). Οι αερολιμενικοί υπάλληλοι είναι οι εκ του νόμου αρμόδιοι σε θέματα επιστράτευσης. Ειδικά όσοι έχουν εκπαιδευτεί σε θέματα ΠΣΕΑ και έχουν διαβαθμισμένη πρόσβαση σε χώρους των αεροδρομίων και σε έγγραφα, τόσο του Υπ. Μεταφορών, όσο και του Υπ. Εθνικής Αμύνης.


  • Το θέμα που προκύπτει, είναι αν είναι σκόπιμο να απογυμνωθούν τα αεροδρόμια της χώρας συμπεριλαμβανομένων και των ακριτικών από προσωπικό με κρίσιμες αρμοδιότητες σε θέματα εθνικής άμυνας” τη στιγμή που η γειτονική Τουρκία έχει φτάσει στο απόγειο της προκλητικότητας και ελλοχεύει ο κίνδυνος θερμού επεισοδίου ή ακόμα και γενικευμένης σύρραξης;


  • η συγκεκριμένη αιτιολόγηση στο νόμο περί μετάβασης από ένα αποκεντρωμένο σύστημα ελέγχου σε μία κεντρική δομή και περί επιθεωρητών που θα βρίσκονται στην… Αθήνα και που θα αναλαμβάνουν τη διενέργεια επί τόπου επιθεωρήσεων στη χώρα, σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να εξυπηρετήσει ένα σύστημα πραγματικού και ουσιαστικού ελέγχου, ενώ δημιουργεί τεράστια ουσιαστικά και νομικά προβλήματα. Κατόπιν όλων αυτών και πολλών άλλων, προκύπτουν ερωτήματα όπως:


  • Η κατάργηση θέσεων και αρμοδιοτήτων, δεν θα μπλοκάρει αυτόματα τη λειτουργία του κρατικού μηχανισμού σε κρίσιμους, για τη εξασφάλιση του δημοσίου συμφέροντος και της δημόσιας ασφάλειας;


  • Πως, και από ποιόν θα ασκούνται πλέον οι υφιστάμενες αρμοδιότητες των αερολιμενικών υπαλλήλων που υπηρετούν στα περιφερειακά αεροδρόμια, και εξ ορισμού προϋποθέτουν αυτοπρόσωπη και συνεχή 24ωρη παρουσία;


  • Ποια Δημόσια Αρχή θα διασφαλίζει το Δημόσιο Συμφέρον και την ασφάλεια πτήσεων και επιβατών στα περιφερειακά αεροδρόμια;


  • Στο φιλότιμο των ξένων ιδιωτικών συμφερόντων θα επαφίεται η τήρηση της νομιμότητας στους κατά τόπους αερολιμένες;


  • Και κάτι πολύ σημαντικό για την πόλη της Θεσσαλονίκης, στην οποία ένας μυξιάρης σήμερα θα υποσχεθεί για πολλοστή φορά πάλι “λαγούς με πετραχήλια:


  • Γιατί απαξιώνεται και υποβαθμίζεται από πλευρά ασφάλειας το αεροδρόμιο της πόλης μας, ένα αεροδρόμιο με ετήσια επιβατική κίνηση σχεδόν 7.000.000 επιβατών;


  • Τι συνέπειες θα έχει αυτό για την Θεσσαλονίκη και τη Βόρεια Ελλάδα γενικότερα;


  • Γιατί επιλέγεται το μοντέλο της «αθηνοκεντρικής δομής», αντί για το μοντέλο ενός αποκεντρωμένου συστήματος ελέγχου, όταν οι περισσότερες χώρες της ΕΕ, αν και δεν έχουν το νησιωτικό χαρακτήρα της Ελλάδος, έχουν θεσπίσει περιφερειακές εποπτικές μονάδες των αντίστοιχων υπηρεσιών εντός των αερολιμένων;
Αν αληθεύουν, όντως, όλα αυτά που περιγράφονται και δημοσιεύονται στην εν λόγω επιστολή των αερολιμενικών του αεροδρομίου “Μακεδονία”, τότε ΌΛΟΙ εμείς οι Έλληνες-Μακεδόνες τουλάχιστον, δεν έχουμε παρά να ζητήσουμε αμέσως και επισήμως, την απόσχιση της Μακεδονίας και Θράκης από το “Αθηνοκεντρικό Κράτος”, όπως πολύ σωστά περιγράφεται στην επιστολή, την ανεξαρτητοποίησή της… 

Εμείς, ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΊ ΈΛΛΗΝΕΣ, και όχι οι “Προδότες των Πρεσπών” με τους σημερινούς καμουφλαρισμένους αντικαταστάτες τους, απελευθερώσαμε και οριστικοποιήσαμε τα σύνορα της Μακεδονίας - Θράκης (οι τρεις Μεραρχίες “Σερρών”, “Κρήτης”, και “Αρχιπελάγους” του συμμαχικού Ε.Σ.), ο “Στρατός των Αθηνών” τότε, διχασμένος γιατί τον βόλευε (όπως και τώρα;), λούφαζε και έπαιζε… μπριτζ, χόρευε φοξ-τροτ στις χλιδάτες και μοντέρνες στρατιωτικές λέσχες των Αθηνών. 
Αυτές τις “Αθήνες”, τις οποίες να πάμε και λίγο πιο παλιά, ο ένδοξος Σπαρτιάτης στρατηγός Λύσανδρος (μετά τον Ξέρξη), έκανε… Γης Μαδιάμ!


Υ.Γ. Στο αεροδρόμιο Μακεδονία εδρεύει και η 113 Π.Μ. της Πολεμικής μας Αεροπορίας. Παλιά ήταν η 343 Μοίρα Πολεμικών Αεροσκαφών Εφ-5 της 111 Π.Μ. Η οποία χρησιμοποιούσε κατά προτεραιότητα και δεσμευμένο πάντα, σχεδόν, τον έναν από τους δύο χιαστί τροχοδρόμους.
Κι αυτής ο Διοικητής, θα παίρνει διαταγές από τον κερχελέ πολιτικό, ορντινάντσα των Αθηνών. Την Φράπορτ της Γερμανίας;
 
Όχι τίποτις άλλο, δηλαδή, αλλά να, έτσι!.. Να γελάσει και το παρδαλό κατσίκι! 
[]