“Των Ευρωπέων περίγελα, και των αρχαίων παλιάτσοι”!..
Μια εμετική αηδία το διαφημιστικό για το επετειακό έτος του 1821, κομμένη και ραμμένη στα τούρκικα… σεκλέτια, δόθηκε στη δημοσιότητα, κι εμείς απορούμε στ’ αλήθεια, ποιος σοφίστηκε αυτό το ξέρασμα, ποιος το εκτέλεσε, και πάνω απ’ όλα, ποιος έδωσε την άδεια να κυκλοφορήσει;
Ένα τσούρμο “πεταλουδίτσες” και αθώα παιδάκια που παραπέμπουν σε… ερμαφροδιτισμό -είναι της μόδας σε όλους τους ελληνικούς τηλεοπτικούς διαύλους και όχι κανάλια, και στην ΕΡΤ- με έναν τεράστιο γαλάζιο... αυτοκινητόδρομο στην αρχή να πλαισιώνει το νούμερο “1”, και να μας προϊδεάζει ότι ο δημιουργός του είναι ο “ανώτατος άρχων”, αυτός που διατάζει, και κανείς άλλος!
Θα πρέπει να ντρέπεται, τόσο η ομάδα η οποία ανακηρύχθηκε υπεύθυνη για το γιορταστικό πρόγραμμα (αλήθεια; με ποια κριτήρια;), όσο και το υπεύθυνο Ελληνικό κράτος (αυτή η πολιτική μπανανία σουργέλων, που έχει καταντήσει ακολουθώντας πιστό σκυλάκι από πίσω όλες τις τουρκικές παραβιάσεις ξηράς, αέρος, ύδατος των συνόρων μας, με την λογική από την ντουλάπα του Πόντιου που παρακολουθούσε κλειδωμένος να δει “ντο θα φτάει ο κουμπάρον” -επισήμως, τούρκος- στο κρεβάτι της συμβίας του), με… πρωτοεμφανιζόμενο καλλιτέχνη ένα εβδομηκονταπενταετές και βάλε, επίσης σούργελο της μουσικής, που έδωσε τα δικαιώματα απ' το σαχλοτράγουδό του, να χρησιμοποιηθούν!
Βλέποντας αυτήν την αηδία μετά την εμφάνιση του… αυτοκινητοδρόμου πλάι στο “1”, δευτερόλεπτο προς δευτερόλεπτο, όλο και περισσότερο καταλαβαίνει κάποιος πως, άλλο πράγμα είναι το “21”, και άλλος ο… Μπλακ Τζακ”.
Μια ομάδα παιδιών (το πιο αηδιαστικό), και νεαρών ερμαφροδίτων, θηλυκών νυμφιδίων (εκκολαπτομένων “πορνοστάρ” αγγλιστί, δηλαδή), που αντί να κλείνει “ευλαβικά το γόνυ” στη μνήμη ηρώων και ημιθέων που τους έδωσαν το δικαίωμα σήμερα να λέγονται Ελληνίδες και Έλληνες πολίτες, χαριεντίζονται, τσιλιμπουρδίζονται, καραγκιοζοπέζονται μπροστά στο φακό (μπερντέ), και όλο αυτό το περίγελο, το επαναλαμβάνουμε στη μνήμη ηρώων και ημιθέων, το ονόμασαν “Διαφημιστικό μήνυμα”, σωστά, για το τι; έχουν να δουν ακόμα τα μάτια μας στη συνέχεια, και όταν αρχίσουν οι γιορτές!
Δεν ξέρουμε αν στο πρόγραμμα ενέταξαν (ίσως μας το φυλάγουν έκπληξη), κι εκείνα τα “Παλλόμενα Πέη (Πούτσες)”, μεγαλειώδη θεατρική παράσταση, που κάποτε μόλυνε και το Ηρώδειο” στη σκιά της Ακροπόλεως της Ελλάδος (δεν υπάρχει αρχαιολογικός χώρος στην Ελλάδα που να μην έχει την Ακρόπολή του), και όχι αποκλειστικά των Αθηνών, απόλαυσαν όλοι οι ΑΘΗΝΑΙΟΙ (κοσμο)πολίτες, έγιναν κι αυτοί την άλλη μέρα "ευρωπέη", όπως της "ΕΕ"!
Αυτό όμως που βασανίζει πραγματικά το μυαλό μας, και προσπαθούμε να βάλουμε σε τάξη, από τότε που είδαμε αυτό το εμετικό “μεγαλούργημα’, είναι:
Τι σκατά, σχέσει μπορεί να έχει η μνεία του “1821”, με το οποιοδήποτε μήνυμα απορρέει από αυτό, με αυτό της “Εθνική Ελλάδος, γεια σου”;
Να δανειστούμε το βιβλικό εκείνο “Μωραίνει Κύριος, Ον Βούλεται Απωλέσαι”, και να σας πούμε ότι :
1ον. Η Ελλάδα “γέρασε” πραγματικά, ρε παιδιά!.. Δεν έχει τίποτα από μια σφριγηλή, ακμάζουσα νεότητα, και
2ον. Με μαθηματική ακρίβεια, σύμφωνα και με την βιβλική ρήση, όπως πάει, πολύ σύντομα θα χαθεί, θα εξαφανιστεί από προσώπου γης.
Ε, άει στο διάολο!.. Στο διάολο, και τοις κολαζομένοις αυτού... Η πίσσα και το κατράμι της κολάσεως σας αρμόζει, σ’ αυτή τη χωματερή να καταλήξετε ΌΛΟΙ!
ΔΕΙΤΕ την αηδία ΕΔΩ: https://youtu.be/W2KUxkA9JFw – Εμείς, δεν την φιλοξενούμε με τίποτα!
*/*
Και θα σας διηγηθώ μια μικρή ιστοριούλα, η οποία μπορεί να έχει σχέση και με το σποτάκι:
Μια φορά κι έναν καιρό, ήταν μια πουτανίτσα, “κοκόνα πολυτελείας”, η οποία εκδίδονταν έναντι παχυλής αμοιβής που είχε καθορίσει η ίδια (περνούσε η μπογιά της), σε ξενοδοχεία της Αθήνας και της Γλυφάδας.
Κάτι μάγκες όμως την είχαν βάλει στο μάτι, είπαν να της κάνουν μία μεγάλη κασκαρίκα!
Συνεννοούνται τρεις, και την καλούν σ’ ένα πολυτελές ξενοδοχείο της παραλίας για να περάσουν μαζί της κάποιες ώρες ή και την νύχτα, με όργια και τρελές ιδέες.
Η πουτανίτσα, μετά από κοπιαστική εργασία που έβγαλε με τον ιδρώτα της, πράγματι, τα λεφτά που πήρε (πίπες, “οθωμανικόν”, “σάντουιτς” κλπ), έμεινε με τον έναν τελευταία φορά, να αποδείξει πόσο άξια είναι.
Έλα όμως, που αυτός είχε άλλα σχέδια κατά νου;
Της έσχισε και της πέταξε τα ρούχα, με μια κλωτσιά την έβγαλε κι απ’ το δωμάτιο του ξενοδοχείου που είχε κλείσει ο ίδιος, την άφησε τσίτσιδη, όπως την γέννησε η μάνα της να τρέχει στους δρόμους να βρει ταξί ή άλλο μέσον, για να την πάει σπίτι της!
ΕΡΩΤΗΣΗ: Ποια μπορεί να είναι αυτή η πουτανίτσα;