ΕΡΤ, 2ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ


"Λάθε βιώσας, εἰ δή μή δύναιο, λάθε ἀποβιώσας".- Απολλώνιος ο Τυανεύς

ΤΑΙΝΙΕΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΕΔΩ www.youtube.com/user/TileorasisDagkilaswww.dailymotion.com/user/ArgyriosDagkilas

ΧΑΟΣ ΔΙΕΘΝΕΣ: Διεθνής Εφημερίδα Ελληνικών Εθνικών - Πατριωτικών Συμφερόντων - ΕΔΡΑ: Όαση Σεμπίκα - Βόρεια Σαχάρα, Νότια Τυνησία – ΤΥΝΗΣΙΑ

Επίσημη Ταυτότητα: Διαδικτυακή Διεθνής Εφημερίδα, Ελληνικών Πατριωτικών Συμφερόντων. (Ανεπίσημη: Εφημερίδα για όλα τα Σκυλιά, τα Αδέσποτα και τα Ορφανά, της Μέρας και της Νύχτας)

Η Εφημερίδα του Πολιτισμού - Της Ιστορικής - Της Καλλιτεχνικής - Της Επίκαιρης - Και της Ποικίλης, Ύλης.

"Θεός μας η Ελλάς, και Θρησκεία μας ο Ελληνικός Πολιτισμός - Ελλάς, Εσαεί". - "Χάος ήσουν και Χάος θα γίνεις" (Αργ. Δαγκ.)

ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ [ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΜΑΣΟΝΩΝ]

"Έστιν ουν Τραγωδία / Μίμησις πράξεως σπουδαίας και τελείας / Μέγεθος εχούσης, ηδυσμένω λόγω / Χωρίς εκάστου των ειδών εν τοις μορίοις / Δρώντων και ου δι απαγγελίας / Δι ελέου και φόβου περαίνουσα /Την των τοιούτων παθημάτων κάθαρσιν" - Αριστοτέλους "Ποιητική"

Ο ΥΜΝΟΣ ΤΟΥ ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΟΥ

Φαντάσου έναν καρεκλοκένταυρο με αποκολλημένα τα πισινά του, να έρπει προς το νέο του αξίωμα. Μοιάζει με αλλόκοτο μαλάκιο, αηδιαστικά απροστάτευτο και εμετικά θλιβερό. Την ώρα που πανικόσυρτο, σπεύδει να οχυρωθεί στο νέο του κέλυφος. Ίσως, γι' αυτό και κανένας από τους γυμνόποδες αδελφούς μου, δεν το πατάει. Τόσο πολύ το σιχαίνονται.- Κώστας Ι. Γιαλίνης

ΟΙ ΚΑΤΑΡΕΣ ΤΟΥ "ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ" ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΙΕΡΑΤΕΙΟΥ, ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΗΓΕΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!

ΠΡΩΤΟΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ:
«Τοις ευσεβείς μεν επαγγελλομένοις τα των Ελλήνων δε δυσσεβή δόγματα τη ορθοδόξω και καθολική εκκλησία περί τε ψυχών ανθρωπίνων, και ουρανού και γης, και των άλλων κτισμάτων αναιδώς ή μάλλον ασεβώς επεισάγουσιν ανάθεμα (γ')».

Μετάφραση:
Σε όσους παριστάνουν τους ευσεβείς, ενώ, την ίδια στιγμή, εισάγουν με θράσος ή πολύ περισσότερο με ασέβεια στην Ορθόδοξη και Καθολική Εκκλησία τις ασεβείς δοξασίες των ΕΛΛΗΝΩΝ και για τις ανθρώπινες ψυχές και για τον ουρανό και τη γη και για τα άλλα κτίσματα, ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ!..
Τρεις φορές Ανάθεμα δηλαδή στους:
Ορφέα, Θαλή, Αναξίμανδρο, Αναξιμένη, Πυθαγόρα, Ξενοφάνη, Παρμενίδη, Ζήνωνα, Εμπεδοκλή, Ηράκλειτο, Αναξαγόρα, Δημόκριτο, Σωκράτη, Πλάτωνα, Αριστοτελη, κ.α. ΟΛΟΙ οι Αναθεματισμοί: ΕΔΩ

"Οι καλύτερες τουρκικές εφημερίδες (και πληθώρα ιστοσελίδων), είναι οι Ελληνικές!.." Αργ. Δαγκ.

ΠΡΟΣΟΧΗ!.. ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΑΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ...

Οι ιστοσελίδες μας ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΝ Δ.Τ. γραμμένα δίγλωσσα, ήτοι: Ελληνικά ανακατεμένα με Αγγλικούρες, Γερμανικούρες, Γαλλικούρες, υποψιαζόμαστε σε λίγο θα μας στέλνουν και Κινεζικούρες! Συντάσσετε τα Δ.Τ. σας σε αμιγή Ελληνική γλώσσα, δεκτά γίνονται μόνον τα ακρωνύμια σε Λατινικό αλφάβητο, ή φράσεις γνήσιες, ατόφιες της Λατινικής γραφής και γλώσσης. Ακόμα, πετάτε απο τα δελτία σας τις "γκρίζες διαφημίσεις", ούτε αυτές δημοσιεύονται. Όποια δελτία δεν πληρούν αυτούς τους κανόνες, πετιούνται στα σκουπίδια.

ΟΙ ΠΛΕΊΣΤΟΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΏΝ ΤΗΣ ΕΛΛΆΔΟΣ ΑΠΌ “’74” ΚΑΙ ΜΕΤΆ ΕΊΝΑΙ ΛΙΠΟΤΆΚΤΕΣ, ΑΝΥΠΌΤΑΚΤΟΙ ΚΑΙ ΡΙΨΆΣΠΙΔΕΣ!

Δευτέρα 30 Αυγούστου 2021

ΚΑΙ ΚΛΑΑΑΜΑ, “ΤΟ ΤΕΜΠΕΛΧΑΝΕΊΟ” ΤΗΣ!

Η “Εγνατία Οδός”, Νο2 στο εθνικό δίκτυο, είναι ο μεγαλύτερος, ο γηραιότερος, και ο πιο κακός, πιθανώς, αυτοκινητόδρομος σήμερα στην Ελλάδα.
Ο Νο1 (ΠΑΘΕ), μπορεί να είναι παλαιότερος, αλλά έγινε αυτοκινητόδρομος στη μορφή τη σημερινή σε πάρα πολλά σημεία του, ταυτόχρονα με την κατασκευή της Εγνατίας Οδού. Και είναι κατά πολύ μικρότερος της Εγνατίας, η Εγνατία Οδός έχει μήκος 670 χιλιομ., η ΠΑΘΕ 525, μείον το κομμάτι από “Κόμβο Αλιάκμονος ποταμού”, έως “Κόμβο Βιολογικού καθαρισμού Θεσσαλονίκης (Διαβατά), που είναι κοινό με την Εγνατία.
Η Εγνατία οδός μισοτελείωσε το 1995, και λειτούργησε κανονικά σε όλο της το μήκος, από το 2000 και μετά. Μέχρι τότε όμως, λειτουργούσαν αρκετά τμήματά της που ήταν κατασκευασμένα από το 1985-95. Άρα, η Εγνατία Οδός είναι ένας δημόσιος δρόμος, αυτοκινητόδρομος, που υφίσταται και λειτουργεί πάνω από 30 χρόνια, εν ολίγοις, οι προδιαγραφές της θεωρούνται απηρχαιομένες, πέραν του ότι κάποια κομμάτια της και πάλι, έγιναν με προδιαγραφές, όχι “Εγνατίας Οδού”, αλλά πρώην Τεχνικών υπηρεσιών των Νομαρχιών. Που σημαίνει, τρίχες!
Γι' αυτό οδηγώντας σήμερα στον δρόμο αυτόν ο οδηγός, πέρα από τα μεγάλα, όντως, τεχνικά έργα που θα συναντήσει, θα εκπλήσσεται συνεχώς από κομμάτι σε κομμάτι, όταν θα διαπιστώνει “κακοτεχνίες” που βγάζουν μάτι, οι οποίες κακοτεχνίες όμως δεν είναι κακοτεχνίες, αλλά απόρροια αυτών των οδικών προδιαγραφών. Τύπου Νομαρχιών.
Η Εγνατία οδός, αυτός ο τεράστιος Ελληνικός δρόμος, δεν έχει σε όλο της το μήκος κανένα βενζινάδικο! Πλην ένα δύο που έγιναν τα τελευταία χρόνια σε Σταθμούς αναψυχής. Ενώ, σύμφωνα με τους διεθνείς κανόνες-προδιαγραφές, έπρεπε να έχει σταθμό και βενζινάδικο κάθε 75 χιλιομ.! Σύνολο, το λιγότερο 10!

Στην Εγνατία Οδό δεν υπάρχουν χώροι σταθμεύσεως. Προ αμνημονεύτων ετών ρωτήθηκε ο Πρόεδρός της δημόσια γι' αυτό, και είπε: “Ναι, τώρα ψάχνουμε να βρούμε χώρους για να τους κάνουμε”. Όσο τους είδατε εσείς όμως, τους είδαμε κι εμείς!
Άλλο μέγα μειονέκτημα της Εγνατίας Οδού, είναι ότι στο Κομμάτι από Κομοτηνή (ανηφόρες), έως την Αλεξανδρούπολη, για Εγνατία κρατήθηκε ο παλιός δρόμος (οφιοειδής) στο ένα ρεύμα, έγινε απ' αρχής μόνο το άλλο!
Το ένα τούνελ της Ασπροβάλτας, κόστισε άλλα 140 εκατομ. δραχμές, γιατί φωστήρες που το σχεδίασαν, μόλις το ξεκαλούπωσαν έπεσε! Τα τούνελ της Ασπροβάλτας τα πρώτα από Θεσσαλονίκη, έπρεπε να είναι ένα!
Η γέφυρα του Στρυμόνος ποταμού της οποίας τα κατάστρωμα εφάπτεται σχεδόν των νερών του ποταμού όταν είναι “φουσκωμένος”, έπρεπε να γίνει πανύψηλη, γιατί από κάτω της περνούν μικρά σκάφη, καΐκια, ο Στρυμών είναι ο μοναδικός ποταμός της Ελλάδος που είναι πλωτός, μέχρι την πρώην λίμνη του Αχινού (Πεθελινός).
Έχουμε γράψει πολλές φορές, και έχουμε ονομάσει την Εγνατία Οδό “δρόμο ατραπό”, γιατί με τα σημερινά πλέον δεδομένα, αυτή είναι για... όργωμα, και φτιάξιμο από την αρχή!
Όταν ακόμα είχε αρχίσει να συζητείται η πώλησή της, το “τεμπελχανείο” της με κροκοδείλια δάκρυα ισχυρίζονταν “γιατί να πωληθούμε εμείς, είμαστε κερδοφόροι”!
Φυσικά, ήταν κερδοφόρος επιχείρηση η Εγνατία, αφού έχει να βάλει... καρφί στον δρόμο (και με τα παλιά της κομμάτια), από το 1995! Δηλαδή, πριν από 2ο και πλέον, χρόνια. (σ.σ.: κάθε 25 χρόνια οι προδιαγραφές όλων των δρόμων, αλλάζουν ριζικά).
Σήμερα, και ύστερα από μεγάλη και αδικαιολόγητη αργοπορία, η Εγνατία Οδός, επιτέλους, επωλήθη, και θα λέγαμε με ακρίβεια μοσχοπωλήθη, στην τιμή του 1.496.100.000 ευρώ, αφού επιπλέον του ανωτέρω χρηματικού ποσού εφάπαξ που θα καταβάλει ο ανάδοχος στο Ελληνικό Δημόσιο, το σύνολο από τα αναμενόμενα ετήσια έσοδα που θα εισπράξει η Ελλάς, το Κράτος, με την λειτουργία του αυτοκινητοδρόμου θα υπερβεί τα 850 εκατομ. ευρώ (7,5% επί των ετήσιων ακαθάριστων εσόδων διοδίων, ΣΕΑ κτλ). Αλλά και με τις επενδύσεις υποχρεωτικών εργασιών μέσα στην 5ετία από τον ανάδοχο, υπάρχουν άλλα 450 εκατομ ευρώ!
Με τούτα και με κείνα λοιπόν, η συνολική αξία της παραχωρήσεως του αυτοκινητοδρόμου της Εγνατίας Οδού φθάνει στο ποσόν των 2.766.100.000 ευρώ, τα οποία στη σημερινή της κατάσταση η Εγνατία, δεν τα αξίζει.
Άντε λοιπόν, να δούμε μπουλντόζες να ξανά σκάβουν σε όλο το μήκος της, να δούμε βενζινάδικα, ΣΕΑ, και χώρους σταθμεύσεως των αυτοκινήτων, άλλα καλούδια που μας ετοιμάζει η “ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ που τον αγόρασε (μια μεγάλη ελληνική εταιρεία στο χώρο των κατασκευών και εύρωστη οικονομικά), και που οι “κερδοφόροι-ραχατλήδες” του ελληνικού δημοσίου που είχαν εισβάλλει μιλιούνια στα γραφεία της, είχαν ξεχάσει ότι υπάρχουν.
Η ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ κυριαρχεί σε όλα τα Βαλκάνια με διαφορά, ιδίως στην Βουλγαρία στην οποία έφτιαξε τους τελευταίους αυτοκινητοδρόμους της, αλλά και τουριστικά συγκροτήματα στα χειμερινά της κέντρα όπως το “ΕΥΦΟΡΊΑ στο Μπόροβετς, στου οποίου τις σουίτες ο υπογράφον, απόλαυσε χλιδάτες διακοπές για τέσσερις μέρες! 

[Σ.σ. Ο υπογράφον το άρθρο, δούλεψε ως επιβλέπον μηχανικός για λογαριασμό του Δημοσίου, για μικρό διάστημα στην Εγνατία Οδό]