ΕΡΤ, 2ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ


"Λάθε βιώσας, εἰ δή μή δύναιο, λάθε ἀποβιώσας".- Απολλώνιος ο Τυανεύς

ΤΑΙΝΙΕΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΕΔΩ www.youtube.com/user/TileorasisDagkilaswww.dailymotion.com/user/ArgyriosDagkilas

ΧΑΟΣ ΔΙΕΘΝΕΣ: Διεθνής Εφημερίδα Ελληνικών Εθνικών - Πατριωτικών Συμφερόντων - ΕΔΡΑ: Όαση Σεμπίκα - Βόρεια Σαχάρα, Νότια Τυνησία – ΤΥΝΗΣΙΑ

Επίσημη Ταυτότητα: Διαδικτυακή Διεθνής Εφημερίδα, Ελληνικών Πατριωτικών Συμφερόντων. (Ανεπίσημη: Εφημερίδα για όλα τα Σκυλιά, τα Αδέσποτα και τα Ορφανά, της Μέρας και της Νύχτας)

Η Εφημερίδα του Πολιτισμού - Της Ιστορικής - Της Καλλιτεχνικής - Της Επίκαιρης - Και της Ποικίλης, Ύλης.

"Θεός μας η Ελλάς, και Θρησκεία μας ο Ελληνικός Πολιτισμός - Ελλάς, Εσαεί". - "Χάος ήσουν και Χάος θα γίνεις" (Αργ. Δαγκ.)

ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ [ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΜΑΣΟΝΩΝ]

"Έστιν ουν Τραγωδία / Μίμησις πράξεως σπουδαίας και τελείας / Μέγεθος εχούσης, ηδυσμένω λόγω / Χωρίς εκάστου των ειδών εν τοις μορίοις / Δρώντων και ου δι απαγγελίας / Δι ελέου και φόβου περαίνουσα /Την των τοιούτων παθημάτων κάθαρσιν" - Αριστοτέλους "Ποιητική"

Ο ΥΜΝΟΣ ΤΟΥ ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΟΥ

Φαντάσου έναν καρεκλοκένταυρο με αποκολλημένα τα πισινά του, να έρπει προς το νέο του αξίωμα. Μοιάζει με αλλόκοτο μαλάκιο, αηδιαστικά απροστάτευτο και εμετικά θλιβερό. Την ώρα που πανικόσυρτο, σπεύδει να οχυρωθεί στο νέο του κέλυφος. Ίσως, γι' αυτό και κανένας από τους γυμνόποδες αδελφούς μου, δεν το πατάει. Τόσο πολύ το σιχαίνονται.- Κώστας Ι. Γιαλίνης

ΟΙ ΚΑΤΑΡΕΣ ΤΟΥ "ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ" ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΙΕΡΑΤΕΙΟΥ, ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΗΓΕΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!

ΠΡΩΤΟΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ:
«Τοις ευσεβείς μεν επαγγελλομένοις τα των Ελλήνων δε δυσσεβή δόγματα τη ορθοδόξω και καθολική εκκλησία περί τε ψυχών ανθρωπίνων, και ουρανού και γης, και των άλλων κτισμάτων αναιδώς ή μάλλον ασεβώς επεισάγουσιν ανάθεμα (γ')».

Μετάφραση:
Σε όσους παριστάνουν τους ευσεβείς, ενώ, την ίδια στιγμή, εισάγουν με θράσος ή πολύ περισσότερο με ασέβεια στην Ορθόδοξη και Καθολική Εκκλησία τις ασεβείς δοξασίες των ΕΛΛΗΝΩΝ και για τις ανθρώπινες ψυχές και για τον ουρανό και τη γη και για τα άλλα κτίσματα, ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ!..
Τρεις φορές Ανάθεμα δηλαδή στους:
Ορφέα, Θαλή, Αναξίμανδρο, Αναξιμένη, Πυθαγόρα, Ξενοφάνη, Παρμενίδη, Ζήνωνα, Εμπεδοκλή, Ηράκλειτο, Αναξαγόρα, Δημόκριτο, Σωκράτη, Πλάτωνα, Αριστοτελη, κ.α. ΟΛΟΙ οι Αναθεματισμοί: ΕΔΩ

"Οι καλύτερες τουρκικές εφημερίδες (και πληθώρα ιστοσελίδων), είναι οι Ελληνικές!.." Αργ. Δαγκ.

ΠΡΟΣΟΧΗ!.. ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΑΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ...

Οι ιστοσελίδες μας ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΝ Δ.Τ. γραμμένα δίγλωσσα, ήτοι: Ελληνικά ανακατεμένα με Αγγλικούρες, Γερμανικούρες, Γαλλικούρες, υποψιαζόμαστε σε λίγο θα μας στέλνουν και Κινεζικούρες! Συντάσσετε τα Δ.Τ. σας σε αμιγή Ελληνική γλώσσα, δεκτά γίνονται μόνον τα ακρωνύμια σε Λατινικό αλφάβητο, ή φράσεις γνήσιες, ατόφιες της Λατινικής γραφής και γλώσσης. Ακόμα, πετάτε απο τα δελτία σας τις "γκρίζες διαφημίσεις", ούτε αυτές δημοσιεύονται. Όποια δελτία δεν πληρούν αυτούς τους κανόνες, πετιούνται στα σκουπίδια.

ΟΙ ΠΛΕΊΣΤΟΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΏΝ ΤΗΣ ΕΛΛΆΔΟΣ ΑΠΌ “’74” ΚΑΙ ΜΕΤΆ ΕΊΝΑΙ ΛΙΠΟΤΆΚΤΕΣ, ΑΝΥΠΌΤΑΚΤΟΙ ΚΑΙ ΡΙΨΆΣΠΙΔΕΣ!

Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2021

“ΩΔΙΝΕΝ ΌΡΟΣ, ΚΑΙ ΈΤΕΚΕΝ ΜΥΝ”!

Αναχρονιστικά έργα πεπαλαιωμένων και κατηργημένων στην ουσία προδιαγραφών, εγκαινιάζονται από τους πολιτικούς παντός είδους και χρώματος (πολιτική σαλάτα άνευ γεύσεως και νοστιμιάς), αφού αυτά από την μελέτη τους έως την δημοπράτηση, και από αυτήν στην τελειωτική κατασκευή, παρέρχεται τόσος χρόνος, ο οποίος στην ουσία αχρηστεύει το όλο έργο, και όταν πάμε για εγκαίνια, αυτό που σκεφτόμαστε αμέσως, είναι: Και τώρα, χρειαζόμαστε ένα άλλο τέτοιο, καινούργιο έργο, ώστε να ανταποκρίνεται και να πληροί τις ανάγκες μας ως πλήθος, κυρίως όμως, ως κατασκευή. Τέχνη! Αφού οι νέοι όροι και οι νέες προδιαγραφές που θεσμοθετούνται, στην ουσία το έχουν καταργήσει.

Ένα τέτοιο έργο, άχρηστο, όσο κι αν σας φαίνεται παράξενο, εγκαινιάστηκε μόλις σήμερα από τους φωστήρες των Αθηνών, με όλες τις πολιτικές φανφάρες και αθυρόστομες τρίχες, τυμπανοκρουσίες! Ο νέος δρόμος...

[Σ.Σ.1: Όχι Αυτοκινητόδρομος, αυτόν χρειαζόμασταν και χρειαζόμαστε στην, έτσι κι αλλιώς ανύπαρκτη “Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης-Πολυγύρου”, ο Πολύγυρος είναι η μόνη πρωτεύουσα της Ελλάδος που δεν έχει “Εθνική Οδό”, Εθνικές οδοί ονομάζονται και χαρακτηρίζονται οι δημόσιοι δρόμοι που συνδέουν Πρωτεύουσες νομών, ή και αυτές με Λιμάνια, Αεροδρόμια, Σύνορα, η Εθνική οδός Πολυγύρου – Θασσαλονίκης τερματίζει στα όρια του νομού Χαλκιδικής στον οικισμό της Αγίας Αναστασίας, στη συνέχεια, από εκεί και κάτω, έως την Θεσσαλονίκη, έχει αποχαρακτηριστεί, είναι δρόμος πόλεως, μέσα στο νέο ρυμοτομικό συγκρότημα της πόλεως της Θεσσαλονίκης]

...Το κομμάτι από ισόπεδο κόμβο Αγίας Αναστασίας-Γαλαρινού, μέχρι την δυτική είσοδο της Γαλάτιστας! Το μόνο “συν” του έργου, είναι ότι, επιτέλους, φεύγει εκείνο το παλιογέφυρο στην Πανίκοβη που για δεκαετίες, μόλις μπορούσαν να περάσουν δύο μικρά αυτοκίνητα αντιθέτων κατευθύνσεων, ή ένα μεγάλο και ένα μικρό, το μικρό συχνά-πυκνά έπεφτε μέσα στον Ανθεμούντα... για μπάνιο!
Ενώ οι οδοποιίες σε άλλα κράτη τρέχουν με ταχύτητες φωτός...

[Σ.Σ.2: Στην Γερμανία παράδειγμα, αυτοκίνητο σε βίντεο προσπερνάει άλλο αυτοκίνητο με 605 χιλιόμετρα την ώρα, και η αστυνομία δίπλα απλά το παρακολουθεί, γιατί δεν κάνει καμιά παρανομία, στους Αυτοκινητοδρόμους της Γερμανίας δεν υπάρχουν όρια ταχυτήτων, ή καλύτερα, υπάρχουν, αλλά με γαλάζιο χρώμα στις λουρίδες και την εσωτερική των ρευμάτων χωρίς όριο, έχω τρέξει κι εγώ πολλές φορές εκεί, με 205-210 χιλιόμετρα την ώρα]

...Εμείς εδώ επιμένουμε ΠΑ-ΝΕΛ-ΛΑ-ΔΙ-ΚΑ, πλην ΕΕ, μέγκλα το κούτελο να λάμπει από υπερηφάνεια, στο “Σπεύδε Βραδέως” και “Απαγορεύεται το Πτύειν”, που έγραφαν τα παλιά κουτσομούρικα λεωφορεία. Ένα τέτοιο είναι και το κομμάτι που εγκαινιάστηκε σήμερα, “Σπεύδε Βραδέως”, με το οποίο, αντί να επιταχύνει το ταξίδι μας προς Θεσσαλονίκη, το επιβραδύνει στην ουσία, με όλα αυτά τα όρια ταχυτήτων που έβαλαν, τόσο στην ευθεία της κατηφόρας της Γαλάτιστας, των 70(!) χιλιομέτρων -ισόπεδοι κόμβοι, γαρ;- όσο και τα "90" σ' όλο το υπόλοιπο κομμάτι.

[Σ.Σ.3: Αλήθεια; Που στο διάολο τα βρήκαν τα “90” χιλιόμετρα την ώρα, και σε ποιο χρονοντούλαπο της ιστορίας, σε ποια... κομματική καφετερία, όταν ο Σουφλιάς ακόμα, το 2004, τότε που κοίμιζε τους Γαλατσάνους με το “αύριο μπαίνουν οι μπουλντόζες να σκάψουν” - οι μπουλντόζες έσκαψαν τελικά, αλλά με 16 χρόνια καθυστέρηση- αύξησε τα όρια ταχύτητος σε "60" των κατοικημένων περιοχών, “100” για τους Επαρχιακούς, “120” για τους Εθνικούς, και “130” για τους Αυτοκινητοδρόμους;
Οι πινακίδες όμως, και μετά από 17 χρόνια, δεν άλλαξε καμία, είναι όλες με τα παλιά νούμερα, μόνον η Εγνατία τις άλλαξε αμέσως (130), και, όχι μόνον δεν άλλαξαν, αλλά βάζουν και καινούργιες, με τα ίδια άθλια αυτά όρια, και ακόμα χειρότερα! Το “70” για παράδειγμα, δεν υπάρχει πουθενά σε κανέναν “ΚΟΚ”, είναι αυθαιρεσία και παρανομία κρατική. Δουλειά για τροχονόμους, να κάνουν τους καμπόσους στους οδηγούς! Και έμμεση, καραμπινάτη, αισχρή, αισχροτάτη φορολογία.
Τα εφτά (7) στα δέκα (10) πρόστιμα της Τροχαίας, είναι φορομπηχτικά! Το παραδέχθηκε αντρίκια, κι εκείνος ο εξαίρετος διοικητής Τροχαίας Πολυγύρου κάποτε, ο Θεόδωρος Παυλίδης, στις “επεισοδιακές” συνεντεύξεις μας!
Και στο εξαιρετικό, έως υπέροχο βιβλίο για την οδική ασφάλεια που συνέγραψε, συμπεριέλαβε στην βιβλιογραφία του και την αρθρογραφία την δική μου. Στην Εβδομαδιαία εφημερίδα της Χαλκιδικής, “ΧΑΟΣ”].

Τα όρια ταχύτητος των Ελληνικών δρόμων είναι χειρότερα και από αυτά των τριτοκοσμικών χωρών! Καμία, απολύτως, σύγκριση με Ευρωπαϊκών, η μέση ωριαία ταχύτητα στην Ελλάδα είναι κολλημένη για δεκαετίες στα 70-75 χιλιόμετρα την ώρα, θα μας περάσει σε λίγο καιρό ακόμα και η Βουλγαρία (μ.ω.τ. 45 χιλιόμετρα ή και λιγότερο), στην οποία όταν άνοιξαν τα σύνορα, έπρεπε να κατεβούμε, να καθαρίσουμε τον δρόμο από τα μπάζα και τις πέτρες, αν θέλαμε να προχωρήσουμε, ενδεικτικά αναφέρω: “Άνω Νευροκόπι (Ντέλτσεφ) – Φιλιππούπολη”, δρόμος 180 χιλιομέτρων, 4,5-5,0 ώρες, αν ήμασταν τυχεροί!

Δεν βλέπω, λοιπόν, τον λόγο, προς τι αυτός ο καραγκιοζομπερντές που στήθηκε σήμερα με όλες τις “Αρχές” παρούσες, σε ποιους κομπορρημόνησαν πάλι με τις παρλαπίπες τους οι “ειδικοί” και ειδικότεροι, τις ανοησίες τους, ποιους χλεύασαν, και ποιους κορόιδεψαν;

Η Χαλκιδική είναι η πρώτη χερσαία τουριστική περιοχή της Ελλάδος, μια από τις μεγαλύτερες της Ευρώπης, δέχεται, λόγω υποδομών, πολύ λιγότερο ξένο συνάλλαγμα από αυτό που της αξίζει, και ο μοναδικός νομός που για εφτά μήνες τον χρόνο, με γηγενή πληθυσμό 105 χιλιάδων κατοίκων, τα Παρασκευοσαββατοκύριακα φτάνει το 1,5 εκατομμύριο!
Και, αν αυτό το 1,5 εκατομμύριο, δεν θέλει, Αυ-το-κι-νη-το-δρό-μους, ε τότε, τι σκατά θέλει, ρε παιδιά;

Η Χαλκιδική έχει άμεση ανάγκη από τρεις μεγάλες οδικές αρτηρίες (Αυτοκινητοδρόμους), οι οποίες θα ξεκινούν από την Θεσσαλονίκη, για να μπορέσει να ανταγωνιστεί άλλες χώρες ή άλλες περιοχές της χώρας μας, που θα καταλήγουν:
-Μία προς Μουδανιά – Παλιούρι (Κασσάνδρα) που την πήγαμε, μετά πολλών κόπων και βασάνων σε διάστημα 20ετιας μέχρι την Καλλιθέα
-Μία προς Πολύγυρο – Γερακινή – Κύκλωμα Σιθωνίας, και
-Μία προς Ουρανούπολη, η υφιστάμενη μέσω Αρναίας – Παλαιοχωρίου – Γοματίου (νέα χάραξη) – Ιερισσού.
Αν θέλουμε να λέμε ότι κάνουμε έργα, και δεν παίζουμε “τσιουτσιουλάδες” που παίζαμε μικρά παιδιά.

Όλα εκείνα τα παιδιά μεγαλώσαμε, γίναμε κάποιοι, έχουμε άποψη, έχουμε γνώμη, και, “δεν μασάει η κατσίκα ταραμά”, από κάποιους φλούφληδες λιμοκοντόρους των Αθηνών το λιγότερο, που παίρνουν κάθε τρεις και λίγο τα τζάμπα αεροπλάνα, έρχονται (στην επαρχία), να μας πουλήσουν μούρη! Άλλοτε με τα “Φλικ-Φλακ... Χχχλακ!”, και άλλοτε με φανφαρονισμούς, θεατρινισμούς, μεγαλοϊδεατισμούς, και όλα τα υπόλοιπα σιχαμερά, μισερά και απαίσια “-ισμούς”!