

ΚΑΙ ΜΙΑ, ΑΝΕΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΜΑΣΟΝΙΚΗ ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ, ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Ένα άρθρο του Γιώργου Φωτεινού
Μέρος Β΄ - Τελευταίο.
...Tόν Κουίντο Σμυρνέα... (Fall of
Μήπως θα πρέπει να λογοκρίνουμε και τους αρχαίους συγγραφείς αφαιρώντας την λέξη «Εωσφόρος» από τα συγγράμματά τους, με το αιτιολογικό ότι κινδυνεύουν να προκαλέσουν την διασάλευση της δημόσιας τάξης και την κατάπτωση των χρηστών ηθών;
στ) Εικαστικά, ο Εωσφόρος αναπαρίστατο πάντοτε ως έφηβος απαράμιλλης ομορφιάς σε όσα
αγάλματα και αγγεία έχουν διασωθεί με την μορφή του. Άλλοτε συνοδεύοντας την Αφροδίτη, άλλοτε την Σελήνη, άλλοτε προπορευόμενος του άρματος του Ηλίου για να φέρει το αχνό φέγγος του χαράματος που περίμεναν οι αγρότες για να ξυπνήσουν, προαναγγέλλοντας έτσι την αυγή που αποτελούσε την έναρξη για τις αγροτικές εργασίες, άλλοτε ως βρέφος στην αγκαλιά της Ηούς κλπ.
Κι όμως, οι πατέρες του σκοταδισμού και των τα φαιά φέροντας, μας έπεισαν ότι πρόκειται
για το εξάμβλωμα με τα κέρατα και το μοχθηρό βλέμμα που κατασκεύασε η νοσηρή φαντασία τους και του οποίου η μόνη του έγνοια είναι η καταστροφή της ανθρωπότητας! Ένα εξάμβλωμα που γέννησε η τρομολαγνεία τους και η απέχθειά τους για κάθε τι το ωραίο και το ελληνικό.
Έχει διασωθεί και βρέθηκε σε ανασκαφές ένα εκπληκτικό ανάγλυφό του Εωσφόρου και του
αδερφού του, του Έσπερου, που πλαισιώνουν την μορφή της Σελάνας (Σελήνης). Δύο ωραιότατων νέων που συνοδεύουν το σβήσιμο κάθε πρωί και την εμφάνιση κάθε σούρουπου του φεγγαριού. Το ανάγλυφο βρίσκεται στο Μουσείο του Λούβρου. Σε ενδεχόμενη αίτησή μας για επιστροφή των ελληνικών θησαυρών του Λούβρου, μήπως θα πρέπει να εξαιρέσουμε απ’ τον κατάλογο το ανάγλυφο αυτό διότι τυχόν επαναπατρισμός του θα προκαλούσε ενδεχομένως… κίνδυνο για την δημόσια τάξη και τα χρηστά ήθη;
Μήπως θα πρέπει ν’ απαγορευθεί στους ξεναγούς, όταν θα δείχνουν το ανάγλυφο αυτό, να αναφέρουν το όνομα του ενός εκ των εικονιζομένων (του Εωσφόρου) διότι η αναφορά στο όνομά του θα προξενούσε κινδύνους για την δημόσια τάξη και για τα χρηστά ήθη;
Αν όχι, τότε με ποιά λογική η λατινική γραμματοσειρά στο διαδίκτυο με τα στοιχεία eosforos.gr αν-
τίκειται προς την δημόσια τάξη και τα χρηστά ήθη;
Η Σελάνα / Σελήνη εν μέσω του Εωσφόρου και του Έσπερου (2ος αι. π.Χ., Μουσείο Λούβρου)
ζ) Λαογραφικά, η κατοπινή δημώδης ονομασία του Εωσφόρου είναι Αυγερινός (διότι κατάφεραν μεν οι σκοταδιστές ν’ απαγορεύσουν αμαυρώνοντας τελείως το όνομα του Εωσφόρου, δεν κατάφεραν όμως, δυστυχώς γι αυτούς, ν’ απαγορεύσουν και το χάραμα της ημέρας)! Είναι δε κάτι παραπάνω
από βέβαιο ότι ενδεχόμενη αίτηση προς την ΕΕΤΤ με την λέξη Αυγερινός (π.χ. augerinos.gr), δεν θα τύχαινε της ίδιας απορριπτικής απόφασης εκ μέρους των μελών της εν λόγω της επιτροπής.
Όταν λοιπόν δύο λέξεις έχουν το ίδιο ακριβώς περιεχόμενο (καλή ώρα Εωσφόρος και Αυγερινός), ας
μου απαντήσει κάποιος το αν στερείται η όχι λογικής το να προκρίνουμε την σύγχρονη δημώδη έκφραση και να… απορρίπτουμε την αρχαιοπρεπή! Τέτοιες συμπεριφορές υποδηλώνουν υποτίμηση του μεγαλείου της μυθολογίας μας αλλά και του γλωσσικού πλούτου των αρχαίων προγόνων μας.
Για να ανακεφαλαιώσουμε, η έγκριση Ονόματος δικτυακού Χώρου με την ονομασία eosforos.gr:
1. εν ουδεμία περιπτώσει δεν αποτελεί απειλή για την Δημόσια Τάξη
2. εν ουδεμία περιπτώσει δεν προσβάλλει τα χρηστά ήθη
3. εν ουδεμία περιπτώσει δεν σχετίζεται με το άρθρο 8.1.δ του Κανονισμού Διαχείρισης και Εκχώρησης Ονομάτων Χώρου με κατάληξη .gr.
Θα έλεγα μάλιστα ότι αποτελεί όχι μόνο δικαίωμα αλλά και υποχρέωση ημών των νεοελλήνων, όσων τέλος πάντων από εμάς αφενός μεν κατορθώσαμε ν’ απαλλαγούμε από την ιδεολογική νοσηρότητα των σκοταδιστών, αφετέρου δε να γνωρίσουμε και να εκτιμήσουμε το αρχαίο προγονικό πνεύμα, να προχωρήσουμε μαζικά σε δεκάδες αιτήσεις προς τους ευθυνόφοβους γραφειοκράτες ζητώντας έγκριση δικτυακού τόπου με την ονομασία eosforos.gr. Κι όχι μόνον αυτό αλλά και να αναδείξουμε με κάθε τρόπο το όνομα της ωραίας και ευγενικής αυτής ελληνικής θεότητος. Για να μπορεί να έχει ο οποιοσδήποτε Έλληνας το δικαίωμα να αναφέρεται ελεύθερα και ανεμπόδιστα στον μυθικό προάγγελο του άρματος του Ηλίου, στον Υιό της Ηούς Εωσφόρο, δίχως να κινδυνεύει να του κολλήσουν οι διάφορες κυρίες παραθρησκευτικών οργανώσεων η οι αδιάντροποι μαυροφορεμένοι καταληστευτές δεκάδων χιλιάδων στρεμμάτων γης τη ρετσινιά του «σατανιστή».
Διότι θεωρώ ότι αποτελεί ντροπή για έναν Έλληνα να ανέχεται να συκοφαντούνται και να καθυβρίζονται οι πανάρχαιες και πανέμορφες παραδόσεις του από τους απολογητές των διαφόρων Εφρέμ και των διαφόρων «Βατοπεδινών».
Γιώργος Φωτεινός