.
Είναι τόσο ηλίθιοι! Είναι τόσο γελοίοι! Είναι τόσο βλάκες εκ του πονηρού, αλλά και τελείως ανισόρροποι, που έκαναν το οδικό ταξίδι «Θεσσαλονίκη - Αθήνα», κόστος, όσο και το αεροπορικό, σιδηροδρομικό!..
ΑΝ ΚΑΝΕΙ "ΜΠΑΜ" Η ΒΟΥΖΑ ΤΟΥ ΠΑΓΚΑΛΟΥ, ΤΟ ΣΚΑΤΟ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ ΕΩΣ ΤΟΝ ΜΥΤΙΚΑ!..
Τετάρτη, 24 Νοεμβρίου 2010
Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Εθνικής Άμυνας της Νέας Δημοκρατίας, Βουλευτής Σερρών, κ. Θεόφιλος Λεονταρίδης, με αφορμή τις νέες προκλητικές δηλώσεις του Αντιπροέδρου της κυβέρνησης κ. Θόδωρου Πάγκαλου για τις ‘Ένοπλες Δυνάμεις, έκανε την ακόλουθη δήλωση:«Η επιμονή του κ. Πάγκαλου σε ΄΄αντιπαραγωγικές΄΄ δηλώσεις, που έχουν καταδικάσει οι πάντες, επιβεβαιώνει ότι εξυπηρετεί ακατανόητες σκοπιμότητες, που μόνο ο ίδιος γνωρίζει. Θα πρέπει, όμως, να κατανοήσει ο κ. Αντιπρόεδρος ότι οι πιλότοι και γενικότερα οι στρατιωτικοί παράγουν και μάλιστα τα μέγιστα. Παράγουν ασφάλεια, σταθερότητα και εμπνέουν αισθήματα εμπιστοσύνης στους Έλληνες πολίτες. Καλούμε τον Πρωθυπουργό κ. Γεώργιο Παπανδρέου επιτέλους να τοποθετηθεί. Συμφωνεί με τις θέσεις του Αντιπροέδρου του; Εάν όχι οφείλει να τον επαναφέρει άμεσα στην τάξη».
Σ.Σ.<Χ.Δ.>: Φυσικά και συμφωνεί το Πηλήκιο κ. Λεονταρίδη μας, αφού είναι το ίδιο πράγμα! Ντάλε κουάλε!..
-*******-
Σήμερα, για να πάει κανείς από την Θεσσαλονίκη στην Αθήνα με ένα μικρό ΙΧ αυτοκίνητο, χρειάζεται διόδια όσο και τα καύσιμα του αυτοκινήτου του! Ο χρόνος δε, που καταναλώνει με τις συνεχείς στάσεις εγκαρσίως του ρεύματος του οποίου οδηγεί, αντί να μειωθεί όπως διατυμπάνιζαν όλοι οι λεχρίτες ψευτοπολιτικοί και του πρόσφατου παρελθόντος, αυξήθηκε κατά 30-40 λεπτά! Αν είναι τυχερός και δεν υπάρχει μποτιλιάρισμα. Συνεπώς, γιατί να πάει κάποιος με το αυτοκίνητο; Και όχι με το αεροπλάνο, η τον σιδηρόδρομο;
Πέραν του ότι, ένα μεγάλο μέρος του άξωνος αυτού, δεν είναι αυτοκινητόδρομος, αλλά… καρόδρομος! (Πλαταμώνας, Τέμπη, Καραβόμυλος, Στυλίδα, Λαμία). Απάτη στην απάτη, δηλαδή! Αντί να αγοράσουν τον οδικό άξωνα «Εύζωνοι-Ζάγκρεπ», που έγινε σκέψη κατά το παρελθόν όταν πλήττονταν ο οδικός τουρισμός της Μακεδονίας κυρίως, πουλήσαμε εμείς, στα πάσης φύσεως καθάρματα και τρωκτικά, τους δικούς μας αυτοκινητοδρόμους! Και ακόμα δεν πήραμε τους κασμάδες, τις τσάπες τα φτυάρια και τα δικράνια, να τα ξηλώσουμε όλα, και να τους παλουκώσουμε ΟΛΟΥΣ!
Τέτοια πολιτική, μα την αλήθεια, μόνον το σοσιαληστρικό Πασόκ με τον Πρόεδρο της σοσιαληστρικής διεθνούς μπορούσε να την κάνει, και ο συρφετός, τα αποκόμματα των πολιτικών που το οδηγούν! Τούρκογλου, Κλανιάρης, Τζαχείλω, η Αδερφάρα ο Πρόεδρος, ο Πλατσουκομύτης και άλλα ερπετά…
Τρίτη, 23 Νοεμβρίου 2010
Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Δημοσίων Έργων της Νέας Δημοκρατίας, Βουλευτής Ημαθίας, κ. Μιχάλης Χαλκίδης, με αφορμή τις δηλώσεις του Υφυπουργού Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων κ. Μαγκριώτη και τις δικαιολογίες για την πρωτοφανή αύξηση κατά 40% στα Διόδια των Μαλγάρων, αλλά και για τη λειτουργία νέων διοδίων στη Λαμία, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Οι δηλώσεις του Υφυπουργού Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων κ. Μαγκριώτη και οι δικαιολογίες του για την πρωτοφανή αύξηση κατά 40% στα Διόδια των Μαλγάρων στερούνται κάθε λογικού επιχειρήματος. Και θα ήταν απλώς απαράδεκτες αν δεν υποδείκνυαν την ασυδοσία της κυβέρνησης.
Είναι επικίνδυνο για τη χώρα, σε μία εποχή που τα εισοδήματα συμπιέζονται δραματικά και μεγάλες κατηγορίες πολιτών αγωνιούν για την επιβίωσή τους, η κυβέρνηση να προβαίνει, αιφνιδιαστικά και ανεύθυνα, σε μία πρωτοφανή αύξηση κατά 40% στα διόδια, όχι μόνο των Μαλγάρων - όπως ψευδώς ανέφερε ο κ. Υφυπουργός - αλλά και στη λειτουργία δύο νέων διοδίων στη Λαμία. Ενώ, χωρίς να δηλώνονται, επίκεινται και άλλες αυξήσεις και άλλα διόδια.
Επαναλαμβάνουμε για μια ακόμη φορά: Καμία αναπροσαρμογή, καμία συντήρηση και καμία πολιτική δεν δικαιολογούν την αύξηση στα διόδια της χώρας, κατά 40%.
Υπενθυμίζουμε στον αρμόδιο Υπουργό κ. Ρέππα τις προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησης την 17η Οκτωβρίου 2009, περί “μείωσης των διοδίων”, οι οποίες - όπως αποκαλύπτεται για μια ακόμη φορά - ήταν ψέματα προς λαϊκή κατανάλωση.
Επίσης, προαναγγέλλεται -τον τελευταίο καιρό- ότι τα διόδια θα αυξηθούν και στην «Αττική Οδό». Λήφθηκαν αποφάσεις εν κρυπτώ από το Υπουργείο Υποδομών για άμεση λειτουργία των διοδίων στην Αγία Τριάδα Φθιώτιδας κοντά στις Θερμοπύλες. Ειλημμένη πρέπει να θεωρείται η απόφαση για λειτουργία νέων διοδίων και μετά τη Λαμία. Ενώ -όπως αποκαλύφθηκε και από την επίσκεψη του Προέδρου της Νέας Δημοκρατίας Αντώνη Σαμαρά, στις 6 Οκτωβρίου 2010- τα έργα παράκαμψης της Στυλίδας έχουν διακοπεί.
Η κυβέρνηση έχει χάσει τον προσανατολισμό της. Διαχειρίζεται τις τύχες του Ελληνικού λαού με ύψιστη ανευθυνότητα, καθώς άλλα λέει κι άλλα κάνει. Οι συνεχείς παλινωδίες και οι ασυνέχειες του πολιτικού της λόγου, μαρτυρούν έλλειψη σχεδίου και οργάνωσης.
Σε καιρούς κρίσης, τέτοιου είδους συμπεριφορές φοβίζουν τους πολίτες και ενισχύουν ακόμη περισσότερο τη δικαιολογημένη αβεβαιότητά τους για το μέλλον.
Η Νέα Δημοκρατία έχει προτείνει εγκαίρως υπεύθυνες και προκοστολογημένες προτάσεις. Το ΠΑΣΟΚ τις αρνείται δογματικά, αναλαμβάνοντας έτσι στο ακέραιο τις ευθύνες που δημιουργούνται από την επιπόλαιη πολιτική του».
<Χ.Δ>