ΕΡΤ, 2ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ


"Λάθε βιώσας, εἰ δή μή δύναιο, λάθε ἀποβιώσας".- Απολλώνιος ο Τυανεύς

ΤΑΙΝΙΕΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΕΔΩ www.youtube.com/user/TileorasisDagkilaswww.dailymotion.com/user/ArgyriosDagkilas

ΧΑΟΣ ΔΙΕΘΝΕΣ: Διεθνής Εφημερίδα Ελληνικών Εθνικών - Πατριωτικών Συμφερόντων - ΕΔΡΑ: Όαση Σεμπίκα - Βόρεια Σαχάρα, Νότια Τυνησία – ΤΥΝΗΣΙΑ

Επίσημη Ταυτότητα: Διαδικτυακή Διεθνής Εφημερίδα, Ελληνικών Πατριωτικών Συμφερόντων. (Ανεπίσημη: Εφημερίδα για όλα τα Σκυλιά, τα Αδέσποτα και τα Ορφανά, της Μέρας και της Νύχτας)

Η Εφημερίδα του Πολιτισμού - Της Ιστορικής - Της Καλλιτεχνικής - Της Επίκαιρης - Και της Ποικίλης, Ύλης.

"Θεός μας η Ελλάς, και Θρησκεία μας ο Ελληνικός Πολιτισμός - Ελλάς, Εσαεί". - "Χάος ήσουν και Χάος θα γίνεις" (Αργ. Δαγκ.)

ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ [ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΜΑΣΟΝΩΝ]

"Έστιν ουν Τραγωδία / Μίμησις πράξεως σπουδαίας και τελείας / Μέγεθος εχούσης, ηδυσμένω λόγω / Χωρίς εκάστου των ειδών εν τοις μορίοις / Δρώντων και ου δι απαγγελίας / Δι ελέου και φόβου περαίνουσα /Την των τοιούτων παθημάτων κάθαρσιν" - Αριστοτέλους "Ποιητική"

Ο ΥΜΝΟΣ ΤΟΥ ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΟΥ

Φαντάσου έναν καρεκλοκένταυρο με αποκολλημένα τα πισινά του, να έρπει προς το νέο του αξίωμα. Μοιάζει με αλλόκοτο μαλάκιο, αηδιαστικά απροστάτευτο και εμετικά θλιβερό. Την ώρα που πανικόσυρτο, σπεύδει να οχυρωθεί στο νέο του κέλυφος. Ίσως, γι' αυτό και κανένας από τους γυμνόποδες αδελφούς μου, δεν το πατάει. Τόσο πολύ το σιχαίνονται.- Κώστας Ι. Γιαλίνης

ΟΙ ΚΑΤΑΡΕΣ ΤΟΥ "ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ" ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΙΕΡΑΤΕΙΟΥ, ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΗΓΕΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!

ΠΡΩΤΟΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ:
«Τοις ευσεβείς μεν επαγγελλομένοις τα των Ελλήνων δε δυσσεβή δόγματα τη ορθοδόξω και καθολική εκκλησία περί τε ψυχών ανθρωπίνων, και ουρανού και γης, και των άλλων κτισμάτων αναιδώς ή μάλλον ασεβώς επεισάγουσιν ανάθεμα (γ')».

Μετάφραση:
Σε όσους παριστάνουν τους ευσεβείς, ενώ, την ίδια στιγμή, εισάγουν με θράσος ή πολύ περισσότερο με ασέβεια στην Ορθόδοξη και Καθολική Εκκλησία τις ασεβείς δοξασίες των ΕΛΛΗΝΩΝ και για τις ανθρώπινες ψυχές και για τον ουρανό και τη γη και για τα άλλα κτίσματα, ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ!..
Τρεις φορές Ανάθεμα δηλαδή στους:
Ορφέα, Θαλή, Αναξίμανδρο, Αναξιμένη, Πυθαγόρα, Ξενοφάνη, Παρμενίδη, Ζήνωνα, Εμπεδοκλή, Ηράκλειτο, Αναξαγόρα, Δημόκριτο, Σωκράτη, Πλάτωνα, Αριστοτελη, κ.α. ΟΛΟΙ οι Αναθεματισμοί: ΕΔΩ

"Οι καλύτερες τουρκικές εφημερίδες (και πληθώρα ιστοσελίδων), είναι οι Ελληνικές!.." Αργ. Δαγκ.

ΠΡΟΣΟΧΗ!.. ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΑΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ...

Οι ιστοσελίδες μας ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΝ Δ.Τ. γραμμένα δίγλωσσα, ήτοι: Ελληνικά ανακατεμένα με Αγγλικούρες, Γερμανικούρες, Γαλλικούρες, υποψιαζόμαστε σε λίγο θα μας στέλνουν και Κινεζικούρες! Συντάσσετε τα Δ.Τ. σας σε αμιγή Ελληνική γλώσσα, δεκτά γίνονται μόνον τα ακρωνύμια σε Λατινικό αλφάβητο, ή φράσεις γνήσιες, ατόφιες της Λατινικής γραφής και γλώσσης. Ακόμα, πετάτε απο τα δελτία σας τις "γκρίζες διαφημίσεις", ούτε αυτές δημοσιεύονται. Όποια δελτία δεν πληρούν αυτούς τους κανόνες, πετιούνται στα σκουπίδια.

ΟΙ ΠΛΕΊΣΤΟΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΏΝ ΤΗΣ ΕΛΛΆΔΟΣ ΑΠΌ “’74” ΚΑΙ ΜΕΤΆ ΕΊΝΑΙ ΛΙΠΟΤΆΚΤΕΣ, ΑΝΥΠΌΤΑΚΤΟΙ ΚΑΙ ΡΙΨΆΣΠΙΔΕΣ!

Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

ΜΕ ΤΙ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΚΑΙ ΜΕ ΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΖΟΝΤΕΣ, ΚΑΙ ΟΙ ΒΡΟΜΟ-ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ...

ΕΔΩ:Χαμός στο ΠΑΣΟΚ, οργή στο Μαξίμου Την ώρα που ο Νο2 παπατζής (Νο1 ήταν ο, αλήστου μνήμης, εκείνος πατερας του) λύνει τα προβλήματα του κόσμου με όλους τους άλλους διεθνείς σοσιαληστές στο πυρ το εξώτερον και τοις κολαζομένοις αυτού, οι βρομιάρηδες του Πασόκ "επαναστάτησαν" και καταψήφισαν δυο χαζοάρθρα κάποιου νομοσχεδίου, ενώ όλον αυτόν τον τελευταίο καιρό, υπερψήφιζαν -με τα δυο τα χέρια- προδότες και δωσίλογοι, την υποδούλωση της Ελλάδος στο Μνημόνιο, το οποίο δική τους ομολογία, σημειωτέον, ΔΕΝ είχε διαβάσει ΚΑΝΕΝΑΣ! Το έκαναν, μόνο και μόνο επειδή τους το ζήτησε ο Αρχικατάσκοπος των Αμερικανών "Συγκυβερνήτης", του οποίου τα κορδόνια των παπουτσιών κάθε πρωί, δένουν ΟΛΟΙ! Ακόμα και ο πιο εθνικόφρων από αυτούς! Πάντως, η πραγματική εκδίκηση θα είναι αν τον "πάψουν" στον αέρα, τον κατεβάσουν από τη "σκαμνόβεργα", όπως έπαυε τους υπουργούς του κάποτε, εκείνος ο επιβήτωρας άντρακλας και πατέρας του Αντρέας Παπαντρέας, μέγκλα από τοπική υπερηφάνεια ή μαγκιά στον αξάν που το ευχαριστιούνται προφέροντάς το, ΟΛΟΙ οι πελοποννήσιοι Αχαγιώτες!
Μάλιστα ο μυξο-Λοβέρδος ΜΑΣ ΑΠΕΙΛΗΣΕ ιταμότατα ΟΛΟΥΣ -εμάς τους Έλληνες- ότι θα μας κάνει "μακελειό", αν πειράξει κανένας τον Γκαπ ή ανελλήνιστο ή Δυο Κλούτσες Γράμματα Τζέφρυ, και συνεχίζει ακόνα να ζει το κτήνος...
ΕΔΩ: Μέρκελ: Οι προσπάθειες για την Ελλάδα δεν έχουν αποδώσει Α, φ
τυσ' τον κώλο σου μωρή Σβάιν (Γουρούνα). Κι έλα να φας κανένα αβάπτιστο παιδί στο Δίστομο, στα Κερδύλεια, στον Χορτιάτη, στα Καλάβρυτα. ΕΔΩ:Παραδοχή σοκ από Μέρκελ για την Ελλάδα
ΕΔΩ:
Γκρουέφσκι: «Ελάτε να μιλήσουμε για το όνομα» Διαβάστε πως το μεγαλύτερο παχύ έντερο στον κόσμο καταγεγραμμένο και στο Βιβλίο Γκίνες. Το "Μεγαλύτερο Σκατολουκάνικο", η "Μεγαλύτερη Μπάκα Από Τοξικά Απόβλητα", "Χωματερή σκουπιδιών σε Ανθρώπινο σώμα", ετοιμάζεται να προδώσει για πολλοστί φορά τη χώρα, ο άνθρωπος που μιλάει, μιλάει, μιλάει, και στο τέλος αφήνει μία πορδή-κανόνι, φεύγει σα να μη συμβαίνει, απολύτως, τίποτα!..
ΚΙ ΕΔΩ (ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ):
Ουρές για λίγες πατάτες στο Σύνταγμα, αγρότες μοίρασαν δωρεάν λαχανικά Καμαρώστε εξευτελιστικό και άκρως ενημερωτικό τίτλο άρθρου για την Ελλάδα, από μια βρομοφυλλάδα της "Χαβούζας των ΜΜΕ" των Αθηνών.
Το ελληνικό προϊόν που αποτελεί μανία στη Νέα Υόρκη
Οι Αμερικανοί καταναλωτές το υποδέχτηκαν με ενθουσιασμό κοντά στα όρια της καταναλωτικής μανίας, που οδήγησε τις πωλήσεις του στα ύψη. Ακόμη πιο ενθουσιωδώς, όμως, το υποδέχτηκαν οι κτηνοτρόφοι και οι εργαζόμενοι της Νέας Υόρκης, καθώς απορροφά χιλιάδες τόνους πρώτης ύλης (γάλακτος) και προσφέρει δουλειά σε εκατοντάδες ανθρώπους.
Ο λόγος για το ελληνικό γιαούρτι, η παραγωγή του οποίου εξελίσσεται σε ολοένα ισχυρότερο μηχανισμό στήριξης της αγροτικής οικονομίας της Νέας Υόρκης! Μόλις έξι χρόνια πριν, το 2006, οι πωλήσεις ελληνικού (στραγγιστού) γιαουρτιού στις ΗΠΑ δεν ξεπερνούσαν σε αξία τα 60 εκατ. δολ. Σήμερα, οι ετήσιες πωλήσεις κυμαίνονται γύρω στο 1,5 δισ. δολ., με το ελληνικό προϊόν να κατέχει το 25% της συνολικής αγοράς γιαουρτιού, σύμφωνα με στοιχεία του γραφείου Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων (ΟΕΥ) του ελληνικού προξενείου στη Νέα Υόρκη. Μόνο η εταιρεία ΦΑΓΕ εκτιμάται ότι παρουσίασε το 2011 πωλήσεις άνω των 300 εκατ. ευρώ, ενώ εξαγωγές πραγματοποιεί, μέσω της αμερικανικής θυγατρικής της, και η λαρισινή γαλακτοβιομηχανία ΟΛΥΜΠΟΣ. Με βάση την επιτυχία του προϊόντος, δεν είναι ν΄ απορεί κάποιος που η ΦΑΓΕ - η οποία έχει ήδη ανακοινώσει επένδυση επέκτασης της παραγωγικής της μονάδας στη Νέα Υόρκη - ετοιμάζεται να υπερδιπλασιάσει και την αποθηκευτική χωρητικότητα του εργοστασίου της, στην περιοχή Τζόνσταουν. Η χωρητικότητα προβλέπεται να αυξηθεί σε 10.000 παλέτες από 4000, ξεπερνώντας κατά πολύ τη δυναμικότητα των εν Ελλάδι εργοστασίων (5000 παλέτες), σύμφωνα πάντα με το γραφείο ΟΕΥ.
Η ζήτηση γάλακτος για ελληνικό γιαούρτι "απογειώνει" τη γαλακτοπαραγωγή στη Νέα Υόρκη
Ενδεικτικό της επιτυχίας του προϊόντος είναι το γεγονός ότι, η μεγάλη αύξηση, που σημείωσε το 2010 η γαλακτοπαραγωγή στη Νέα Υόρκη (40% σε σχέση με το 2009 και 60% εν συγκρίσει με το 2006), "αποδίδεται στην πλειοψηφία της στην εκπορευόμενη από το ελληνικό γιαούρτι ζήτηση" όπως δήλωσαν πηγές του γραφείου ΟΕΥ Νέας Υόρκης. Για την παρασκευή ενός γαλονιού (σ.σ. ισούται με 3,78 λίτρα) ελληνικού στραγγιστού γιαουρτιού απαιτούνται, κατά μέσο όρο, τέσσερα γαλόνια φρέσκου γάλακτος. Ως αποτέλεσμα, η καλπάζουσα δημοτικότητα του προϊόντος στηρίζει, πλέον, σημαντικά την κτηνοτροφία της Νέας Υόρκης
Και όχι μόνο την κτηνοτροφία. Οι δύο μονάδες παραγωγής ελληνικού γιαουρτιού, που λειτουργούν σήμερα στο "Μεγάλο Μήλο" υπό τη σκέπη ισάριθμων εταιρειών, απασχολούν πάνω από 1000-1200 εργαζομένους! Πρόκειται για τις μονάδες των εταιρειών "Τσιομπάνη" και ΦΑΓΕ.
Ωστόσο, η ισχυρότερη από τις δύο δεν είναι ελληνική. Η "Τσιομπάνη" ανήκει στον Τούρκο επιχειρηματία και στη μονάδα της, στο της Νέας Υόρκης, απασχολεί 900 εργαζομένους και προτίθεται να προσλάβει άλλους 100.
Η ΦΑΓΕ, που σήμερα προσφέρει εργασία σε 240 άτομα, αναμένεται να εντάξει στο δυναμικό της άλλα 150.Η επιτυχία του προϊόντος άνοιξε την … όρεξη και της εταιρείας "Αλπίνα Φουντς", η οποία έχει κοινοποιήσει την πρόθεσή της να θέσει σε λειτουργία παραγωγική μονάδα ελληνικού γιαουρτιού, με περίπου 50 εργαζομένους.
Ελληνικό γιαούρτι από Τούρκους, Γάλλους και αμερικανούς επιχειρηματίες
Πάντως, τη μερίδα του λέοντος στο ελληνικό γιαούρτι κατέχουν ξένες εταιρείες: σύμφωνα με πρόσφατη ανάλυση της Citigroup Global Markets, η τουρκικών συμφερόντων Chobani κατέχει μερίδιο 53% και ακολουθούν κατά σειρά οι: ΦΑΓΕ (17%), ο γαλλικός όμιλος "Ντανόν" (14%) και η αμερικανική "Τζένεραλ Μιλς" (5%).
Μπορεί το ελληνικό γιαούρτι να προστατευτεί από εταιρείες που "σφετερίζονται" τη λέξη "greek" για να εκμεταλλευτούν τη δημοτικότητα του προϊόντος; Η απάντηση -δια στόματος των ίδιων διπλωματικών πηγών- είναι δυστυχώς αποθαρρυντική:
"Στις ΗΠΑ δεν προστατεύονται προϊόντα και υπηρεσίες που θεωρούνται γενόσημες. Ένα προϊόν θεωρείται γενόσημα, όταν η χρήση του είναι τόσο διαδεδομένη ώστε θεωρείται πλέον συνώνυμο μιας ολόκληρης κατηγορίας προϊόντων/υπηρεσιών, χωρίς όμως να υποδηλώνει στη συνείδηση των καταναλωτών ιδιαίτερη γεωγραφική προέλευση".
Ενδεικτικό παράδειγμα προϊόντων γενοσήμων είναι τα τυριά φέτα και παρμεζάνα, χρήση του ονόματος των οποίων μπορεί να κάνει κάθε παραγωγός προϊόντων, που ανήκουν σε μία από τις κατηγορίες αυτές, κατά το αμερικανικό σύστημα πάντα. Άλλο χαρακτηριστικό του συστήματος είναι ότι αποκλειστικά και μόνο ο ιδιοκτήτης του σήματος έχει το δικαίωμα να εμποδίσει τη χρήση του από μη εξουσιοδοτημένα πρόσωπα (εάν θεωρεί ότι η χρήση αυτή δημιουργεί σύγχυση στους καταναλωτές όσον αφορά την καταγωγή του προϊόντος).
Μέλλον λαμπρό βλέπουν οι "παίκτες" του κλάδου
"Προσωπικά πιστεύω ότι η ιστορία τού (ελληνικού) γιαουρτιού δεν έχει αρχίσει ακόμη. Πιστεύω ότι τώρα ξεκινάει" δήλωσε πριν από λίγες ημέρες στο "Ασοσιέτιτεντ Πρες" ο ιδρυτής της Chobani, Χαμντί Ουλούκαγια.
Η αισιοδοξία τού Τούρκου επιχειρηματία δεν είναι αυθαίρετη. Πώς θα μπορούσε να είναι, όταν καθημερινά λειτουργούν στο εργοστάσιό του 14 γραμμές παραγωγής ελληνικού γιαουρτιού, ενώ 50 και πλέον βυτιοφόρα φορτηγά παραδίδουν κάθε μέρα γάλα στη μονάδα του;
Δεν είναι να απορεί κάποιος, που ο κυβερνήτης της Νέας Υόρκης, Αντριου Κουόμο, άνοιξε τον δρόμο για κρατικά κίνητρα ύψους 16 εκατ. δολ., με στόχο την επέκταση της μονάδας της "Τσιομπάνη"; Ο ίδιος, σύμφωνα με το, μεσολάβησε προσωπικά για να λυθεί μια τοπική διαφωνία, που καθυστερούσε τον επενδυτικό σχεδιασμό της ΦΑΓΕ.
Η Chobani έχει ήδη γνωστοποιήσει την πρόθεσή της να αυξήσει την παραγωγή σε 2 εκατ. κυπελάκια γιαουρτιού εβδομαδιαίως από 1,5 εκατ. σήμερα, όταν ολοκληρωθεί η τρέχουσα επέκταση της μονάδας της, προϋπολογισμού 134 εκατ. δολ. Παράλληλα, δημιουργεί δεύτερη μονάδα, ύψους επένδυσης 128 εκατ. δολ, στο Τουίνς Φολς του Αϊντάχο.
Ρίχνοντας το σπόρο στο «Μεγάλο Μήλο»
Αν η τουρκικών συμφερόντων εταιρεία πουλάει σήμερα το 53% του ελληνικού γιαουρτιού στις ΗΠΑ, δεν ήταν πάντως αυτή που "έκανε την αρχή". Το ελληνικό γιαούρτι - που σήμερα έχει κερδίσει, παρά την υψηλότερη τιμή του, τους καταναλωτές εξαιτίας της κρεμώδους υφής, της θρεπτικής αξίας και της χαμηλής οξύτητας στη γεύση του- το "σύστησε" στην αμερικανική αγορά η ΦΑΓΕ - αρχικά μέσω των εξαγωγών που πραγματοποιούσε στη Νέα Υόρκη.
Το 2008, η ελληνική εταιρεία αποφάσισε να δημιουργήσει παραγωγική μονάδα στη Νέα Υόρκη, για να είναι σε θέση να καλύψει την ολοένα αυξανόμενη ζήτηση, δεδομένου ιδίως ότι το γιαούρτι είναι ευπαθές προϊόν. Η επενδυτική επιλογή της φαίνεται ότι δικαιώθηκε.
"Οι πωλήσεις αυξάνονταν, μέσο όρο, κατά 50% ετησίως την τελευταία δεκαετία. Η αύξηση είναι ‘εκθετική’ κάθε χρόνο και η ανάπτυξη διαρκής" σημείωσε ο διευθυντής μάρκετινγκ της ΦΑΓΕ Ράσελ Εβανς. Κατά την εταιρεία ερευνών μάρκετινγκ "NPD", το ελληνικό γιαούρτι έχει τη μεγαλύτερη ζήτηση ανάμεσα στις γυναίκες, που το προτιμούν για τη θρεπτική αξία και τη γεύση του.
"Νομίζω ότι στους επόμενους 6-12 μήνες θα δείτε πολύ υψηλό επίπεδο καινοτομίας στην παραγωγή γιαουρτιού γενικότερα και ελληνικού γιαουρτιού ειδικότερα" εκτίμησε από την πλευρά του ο CEO της Κένταλ Τζέι Πάουελ.
Ο εκπρόσωπος Τύπου της εταιρείας του ομίλου Ντάνον στις ΗΠΑ Μάικλ Νέγουϊρθ, επισήμανε: "Πιστεύουμε ότι το ελληνικό γιαούρτι δεν αποτελεί μια μανία, αλλά περισσότερο μέρος μιας αγοράς που ήρθε για να μείνει".
Περαστική μόδα ή σταθερή προτίμηση;
Το ελληνικό γιαούρτι είναι περαστική μόδα ή θα παραμείνει σταθερά ψηλά στις προτιμήσεις των Αμερικανών; Θέσαμε το ερώτημα στα στελέχη του γραφείου ΟΕΥ στη Νέα Υόρκη.
Η απάντηση ήταν ενθαρρυντική: "Ο Αμερικανός καταναλωτής είναι εξαιρετικά ευαισθητοποιημένος και ενήμερος στα διατροφικά ζητήματα. Φρονούμε ότι το ελληνικό γιαούρτι, ακριβώς λόγω των ευεργετικών διατροφικών συνεπειών τουm καθώς και της διασύνδεσης του με τη δημοφιλέστατη μεσογειακή διατροφή, θα συνεχίσει να αναπτύσσεται κατά τα προσεχή χρόνια, αν και όχι με τους σημερινούς φρενήρεις ρυθμούς".
Παράγοντες της αγοράς εκτιμούν ότι, ακόμη και όταν αυτή σταθεροποιηθεί, οι εταιρείες θα χρησιμοποιήσουν τα "όπλα" που διαθέτουν στη φαρέτρα τους, αναπτύσσοντας υποκατηγορίες, όπως π.χ. παιδικά γιαούρτια ελληνικού τύπου.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΕΔΩ: Τουρκία: "Υπόδειγμα ανευθυνότητας" ο νόμος της γαλλικής Γερουσίας Γιατί ρε μεμέτια; Επειδή σας σφράγισε τον κώλο... οθομανικώς;