ΕΡΤ, 2ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ


"Λάθε βιώσας, εἰ δή μή δύναιο, λάθε ἀποβιώσας".- Απολλώνιος ο Τυανεύς

ΤΑΙΝΙΕΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΕΔΩ www.youtube.com/user/TileorasisDagkilaswww.dailymotion.com/user/ArgyriosDagkilas

ΧΑΟΣ ΔΙΕΘΝΕΣ: Διεθνής Εφημερίδα Ελληνικών Εθνικών - Πατριωτικών Συμφερόντων - ΕΔΡΑ: Όαση Σεμπίκα - Βόρεια Σαχάρα, Νότια Τυνησία – ΤΥΝΗΣΙΑ

Επίσημη Ταυτότητα: Διαδικτυακή Διεθνής Εφημερίδα, Ελληνικών Πατριωτικών Συμφερόντων. (Ανεπίσημη: Εφημερίδα για όλα τα Σκυλιά, τα Αδέσποτα και τα Ορφανά, της Μέρας και της Νύχτας)

Η Εφημερίδα του Πολιτισμού - Της Ιστορικής - Της Καλλιτεχνικής - Της Επίκαιρης - Και της Ποικίλης, Ύλης.

"Θεός μας η Ελλάς, και Θρησκεία μας ο Ελληνικός Πολιτισμός - Ελλάς, Εσαεί". - "Χάος ήσουν και Χάος θα γίνεις" (Αργ. Δαγκ.)

ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ [ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΜΑΣΟΝΩΝ]

"Έστιν ουν Τραγωδία / Μίμησις πράξεως σπουδαίας και τελείας / Μέγεθος εχούσης, ηδυσμένω λόγω / Χωρίς εκάστου των ειδών εν τοις μορίοις / Δρώντων και ου δι απαγγελίας / Δι ελέου και φόβου περαίνουσα /Την των τοιούτων παθημάτων κάθαρσιν" - Αριστοτέλους "Ποιητική"

Ο ΥΜΝΟΣ ΤΟΥ ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΟΥ

Φαντάσου έναν καρεκλοκένταυρο με αποκολλημένα τα πισινά του, να έρπει προς το νέο του αξίωμα. Μοιάζει με αλλόκοτο μαλάκιο, αηδιαστικά απροστάτευτο και εμετικά θλιβερό. Την ώρα που πανικόσυρτο, σπεύδει να οχυρωθεί στο νέο του κέλυφος. Ίσως, γι' αυτό και κανένας από τους γυμνόποδες αδελφούς μου, δεν το πατάει. Τόσο πολύ το σιχαίνονται.- Κώστας Ι. Γιαλίνης

ΟΙ ΚΑΤΑΡΕΣ ΤΟΥ "ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ" ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΙΕΡΑΤΕΙΟΥ, ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΗΓΕΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!

ΠΡΩΤΟΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ:
«Τοις ευσεβείς μεν επαγγελλομένοις τα των Ελλήνων δε δυσσεβή δόγματα τη ορθοδόξω και καθολική εκκλησία περί τε ψυχών ανθρωπίνων, και ουρανού και γης, και των άλλων κτισμάτων αναιδώς ή μάλλον ασεβώς επεισάγουσιν ανάθεμα (γ')».

Μετάφραση:
Σε όσους παριστάνουν τους ευσεβείς, ενώ, την ίδια στιγμή, εισάγουν με θράσος ή πολύ περισσότερο με ασέβεια στην Ορθόδοξη και Καθολική Εκκλησία τις ασεβείς δοξασίες των ΕΛΛΗΝΩΝ και για τις ανθρώπινες ψυχές και για τον ουρανό και τη γη και για τα άλλα κτίσματα, ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ!..
Τρεις φορές Ανάθεμα δηλαδή στους:
Ορφέα, Θαλή, Αναξίμανδρο, Αναξιμένη, Πυθαγόρα, Ξενοφάνη, Παρμενίδη, Ζήνωνα, Εμπεδοκλή, Ηράκλειτο, Αναξαγόρα, Δημόκριτο, Σωκράτη, Πλάτωνα, Αριστοτελη, κ.α. ΟΛΟΙ οι Αναθεματισμοί: ΕΔΩ

"Οι καλύτερες τουρκικές εφημερίδες (και πληθώρα ιστοσελίδων), είναι οι Ελληνικές!.." Αργ. Δαγκ.

ΠΡΟΣΟΧΗ!.. ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΑΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ...

Οι ιστοσελίδες μας ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΝ Δ.Τ. γραμμένα δίγλωσσα, ήτοι: Ελληνικά ανακατεμένα με Αγγλικούρες, Γερμανικούρες, Γαλλικούρες, υποψιαζόμαστε σε λίγο θα μας στέλνουν και Κινεζικούρες! Συντάσσετε τα Δ.Τ. σας σε αμιγή Ελληνική γλώσσα, δεκτά γίνονται μόνον τα ακρωνύμια σε Λατινικό αλφάβητο, ή φράσεις γνήσιες, ατόφιες της Λατινικής γραφής και γλώσσης. Ακόμα, πετάτε απο τα δελτία σας τις "γκρίζες διαφημίσεις", ούτε αυτές δημοσιεύονται. Όποια δελτία δεν πληρούν αυτούς τους κανόνες, πετιούνται στα σκουπίδια.

ΟΙ ΠΛΕΊΣΤΟΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΏΝ ΤΗΣ ΕΛΛΆΔΟΣ ΑΠΌ “’74” ΚΑΙ ΜΕΤΆ ΕΊΝΑΙ ΛΙΠΟΤΆΚΤΕΣ, ΑΝΥΠΌΤΑΚΤΟΙ ΚΑΙ ΡΙΨΆΣΠΙΔΕΣ!

Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ, ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΩΛΕΙΑ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΟΥ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ

Ο πιο αμφιλεγόμενος Έλληνας σκηνοθέτις, ο άνθρωπος που αντιστάθηκε περισσότερο απ' όλους στο χρώμα της οθόνης -λάτρης του ασπρόμαυρου φιλμ. Ο δημιουργός κινηματογραφικών ταινιών που πολλές φορές δεν περίμενες το τέλος τους, αλλά έφευγες πολύ πριν από την αίθουσα του σινεμά -σκέτη βαρεμάρα. Ο αντιεμπορικότατος κινηματογραφιστής που έκανε ταινίες μόνο για τον εαυτό του -υπο σηζήτηση αν τις έβλεπε και ο ίδιος. Δεν υπάρχει στη ζωή από χθες, και παρόλα αυτά, είναι μεγάλη απώλεια ο θάνατός του, και μεγάλο, δυσαναπλήρωτο κενό για τον Ελληνικό κινηματογράφο, το Ελληνικό σινεμά.
Το πιο παράδοξο όμως στην απώλεια του Αγγελόπουλου για μας, του "εν συγχύσει κομμουνιστή" όπως δήλωνε ο ίδιος στις εμφανίσεις του, δεν είναι τόσο ο ξαφνικός θάνατός του, ο τυχαίος, όσο ότι ακόμα δεν βγήκαν οι σαχλοφυλλάδες του αριστερού Τύπου των Αθηνών να διατυμπανίσουν, ακόμα ένας κομμουνιστής-πολεμιστής έπεσε ηρωικώς μαχόμενος στις... επάλξεις του ΚΚΕ, παραθέτοντας λεπτομερώς και το βιογραφικό του, όχι της καλλιτεχνικής του καριέρας, αλλά την πρόοδο και τα ανδραγαθήματά του, είτε στο συνδικαλιστικό κίνημα (το κουέδικο), είτε στο κουκουεδίστικο κατεστημένο, στους αγώνες που έδωσε για τον εργαζόμενο, τον εργάτη, την εργάτρια, τον αγωνιστή, ενάντια στον φασισμό των εργοδοτών, των αφεντικών, και των ιδιοκτητών των διαφόρων εταιρειών
Προσωπικά, θυμάμαι τον Αγγελόπουλο πάντοτε στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, όταν δεν του έδιναν κάποιο βραβείο που ζητούσε πεισματικά, να βροντάει το χέρι του στο τραπέζι δημοσίως και να τσιρίζει ότι τον αδίκησαν. Δεν καταλαβαίνουν τίποτα από τα έργα του. Το πρώτο τελείως λανθασμένα, δεν είχε καμιά δόση αλήθειας, το δεύτερο, φυσικά
και δεν καταλάβαιναν τίποτα από τα έργα του... Γιατί; Μήπως τα καταλάβαινε ο ίδιος;
Και πάλι προσωπικά, δεν μπόρεσα ποτέ να δω, κανένα έργο του Αγγελόπουλου μέχρι το τέλος. Όλα τα παράτησα στη μέση, έφυγα -παρά τις κάποιες προσπάθειες που έκανα- εκτός από την "Αναπαράσταση" που την είδα σε πρώτη προβολή, φεστιβαλική, στην "ΕΜΣ". Αν δεν κάνω λάθος, ήταν η πρώτη του ταινία που συμμετείχε στο "ΦΚΘ", και η πρώτη που είχε μια υπόθεση εντελώς κινηματογραφική, και εντελώς αστυνομική. Όλες οι άλλες, στη συνέχεια, απομάκρυναν τον καλλιτέχνη συνεχώς από το κοινό, παρά τον έφερναν κοντά σ' αυτό. Ο "Μελισσοκόμος" για παράδειγμα, με τη συμμετοχή του Μαρτσέλο Μαστρογιάννη ο οποίος, ευσεβείς πόθοι, θα έφερνε κάποιο κινηματογραφόφιλο κοινό στις αίθουσες, όχι μόνο δεν λειτούργησε έτσι στο έργο, "έκαψε" και τον Μαρτσέλο Μαστρογιάννη.
Επειδή πολλά θα γραφτούν και πολλά θα ειπωθούν από τούδε και στο εξής για τον Θόδωρο Αγγελόπουλο, ίσως και για χρόνια μετά τον θάνατό του. Σ' αυτό τα κατάφερε τέλεια, πολύ πιο καλά από ότι στη σκηνοθεσία, να ασχολούνται οι άλλοι μ' αυτόν. Εμείς θα πούμε ως τελευταίο στον μικρό επιτάφιο που του αφιερώνουμε εδώ, αν ο Αγγελόπουλος στην αρχή της καριέρας του, δεν ευτύχιζε να έχει καμέραμαν και φωτογράφο τον Γιώργο Αρβανίτη, τον υπέροχο και εξεραιτικά ταλαντούχο αυτόν Έλληνα κινηματογραφιστή, ο σημερινός Αγγελόπουλος που ξέρουμε, ή έστω αυτός ο αμφιλεγόμενος που είπαμε και στην αρχή, θα ήταν μισός, το έργο του, ή μισά... κουτσουρεμένο!
"Χ"
ΕΔΩ: Λοβέρδος: Οι βουλευτές είχαν χρόνο να μελετήσουν την τροπολογία Αυτός ο καραγκιόζης, δεν εξελίσσεται ηλιθίως γραφικός, εξελίσσεται και σε επικίνδυνο βλάκα! Κυρίως, μετά την απειλή του ότι θα μας κάνει "μακελειό", αν πειράξουμε τα κορδόνια των παπουτσιών του Τζέφρυ, τα οποία μονάχα αυτός, διατηρεί το εξαιρετικό προνόμιο, να λύνει και να δένει!