"Λάθε βιώσας, εἰ δή μή δύναιο, λάθε ἀποβιώσας".- Απολλώνιος ο Τυανεύς

ΤΑΙΝΙΕΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΕΔΩ www.youtube.com/user/TileorasisDagkilaswww.dailymotion.com/user/ArgyriosDagkilas

ΧΑΟΣ ΔΙΕΘΝΕΣ: Διεθνής Εφημερίδα Ελληνικών Εθνικών - Πατριωτικών Συμφερόντων - ΕΔΡΑ: Όαση Σεμπίκα - Βόρεια Σαχάρα, Νότια Τυνησία – ΤΥΝΗΣΙΑ

Επίσημη Ταυτότητα: Διαδικτυακή Διεθνής Εφημερίδα, Ελληνικών Πατριωτικών Συμφερόντων. (Ανεπίσημη: Εφημερίδα για όλα τα Σκυλιά, τα Αδέσποτα και τα Ορφανά, της Μέρας και της Νύχτας)

Η Εφημερίδα του Πολιτισμού – Της Ιστορικής – Της Καλλιτεχνικής – Της Επίκαιρης – Και της Ποικίλης, Ύλης.

"Θεός μας η Ελλάς, και Θρησκεία μας ο Ελληνικός Πολιτισμός - Ελλάς, Εσαεί". - "Χάος ήσουν και Χάος θα γίνεις" (Αργ. Δαγκ.)

ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ [ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΜΑΣΟΝΩΝ]

"Έστιν ουν Τραγωδία / Μίμησης πράξεως σπουδαίας και τελείας / Μέγεθος εχούσης, ηδυσμένω λόγω / Χωρίς εκάστου των ειδών εν τοις μορίοις / Δρώντων και ου δι απαγγελίας / Δι ελέου και φόβου περαίνουσα /Την των τοιούτων παθημάτων κάθαρσιν" - Αριστοτέλους "Ποιητική"

Ο ΥΜΝΟΣ ΤΟΥ ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΟΥ

Φαντάσου έναν καρεκλοκένταυρο με αποκολλημένα τα πισινά του, να έρπει προς το νέο του αξίωμα. Μοιάζει με αλλόκοτο μαλάκιο, αηδιαστικά απροστάτευτο και εμετικά θλιβερό. Την ώρα που πανικόσυρτο, σπεύδει να οχυρωθεί στο νέο του κέλυφος. Ίσως, γι' αυτό και κανένας από τους γυμνόποδες αδελφούς μου, δεν το πατάει. Τόσο πολύ το σιχαίνονται.- Κώστας Ι. Γιαλίνης

ΟΙ ΚΑΤΑΡΕΣ ΤΟΥ "ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ" ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΙΕΡΑΤΕΙΟΥ, ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΗΓΕΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!

ΠΡΩΤΟΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ:
«Τοις ευσεβείς μεν επαγγελλομένοις τα των Ελλήνων δε δυσσεβή δόγματα τη ορθοδόξω και καθολική εκκλησία περί τε ψυχών ανθρωπίνων, και ουρανού και γης, και των άλλων κτισμάτων αναιδώς ή μάλλον ασεβώς επεισάγουσιν ανάθεμα (γ')».

Μετάφραση:
Σε όσους παριστάνουν τους ευσεβείς, ενώ, την ίδια στιγμή, εισάγουν με θράσος ή πολύ περισσότερο με ασέβεια στην Ορθόδοξη και Καθολική Εκκλησία τις ασεβείς δοξασίες των ΕΛΛΗΝΩΝ και για τις ανθρώπινες ψυχές και για τον ουρανό και τη γη και για τα άλλα κτίσματα, ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ!..
Τρεις φορές Ανάθεμα δηλαδή στους:
Ορφέα, Θαλή, Αναξίμανδρο, Αναξιμένη, Πυθαγόρα, Ξενοφάνη, Παρμενίδη, Ζήνωνα, Εμπεδοκλή, Ηράκλειτο, Αναξαγόρα, Δημόκριτο, Σωκράτη, Πλάτωνα, Αριστοτελη, κ.α. ΟΛΟΙ οι Αναθεματισμοί: ΕΔΩ

"Οι καλύτερες τουρκικές εφημερίδες (και πληθώρα ιστοσελίδων), είναι οι Ελληνικές!.." Αργ. Δαγκ.

ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΙΣ: Οι λογαριασμοί μας στο “Πανοράμιο” μηδενίστηκαν αυτοβούλως. ΜΗΝ τους ψάχνετε...

ΠΡΟΣΟΧΗ!.. ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΑΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ...

Οι ιστοσελίδες μας ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΝ Δ.Τ. γραμμένα δίγλωσσα, ήτοι: Ελληνικά ανακατεμένα με Αγγλικούρες, Γερμανικούρες, Γαλλικούρες, υποψιαζόμαστε σε λίγο θα μας στέλνουν και Κινεζικούρες! Συντάσσετε τα Δ.Τ. σας σε αμιγή Ελληνική γλώσσα, δεκτά γίνονται μόνον τα ακρωνύμια σε Λατινικό αλφάβητο, ή φράσεις γνήσιες, ατόφιες της Λατινικής γραφής και γλώσσης. Ακόμα, πετάτε απο τα δελτία σας τις "γκρίζες διαφημίσεις", ούτε αυτές δημοσιεύονται. Όποια δελτία δεν πληρούν αυτούς τους κανόνες, πετιούνται στα σκουπίδια.

Πέμπτη, 19 Μαρτίου 2015

ΠΟΙΑ ΕΊΝΑΙ Η ΠΑΛΙΆ ΘΕΣΣΑΛΟΝΊΚΗ;


Οι αρχαιολόγοι μας, ή έστω κάποιοι από αυτούς, μας βομβάρδιζαν τα τελευταία χρόνια με την ιδέα πως η Θεσσαλονίκη “συνοικήσθη” -ή και ιδρύθη- από τον Κάσσανδρο το 315. Και πριν από αυτόν, δεν υπήρχε απολύτως, τίποτα. Βεβαίως, όλος αυτός ο ισχυρισμός είναι ανόητος. Και ο Κάσσανδρος δεν “συνοίκησε” την Θεσσαλονίκη στο τελευταίο από τα 29 χωριά της των πέντε σπιτιών πέριξ, ενδεχομένως, αλλά σε μία κωμόπολη ή κώμη, την Θέρμη. Δηλαδή την σημερινή Θεσσαλονίκη. Ακριβολογούμε, την εντός των τειχών. Είπε λοιπόν ο Κάσσανδρος στους κατοίκους των γειτονικών χωριών, μαζέψτε τα και πηγαίνετε να κατοικίσετε σ' αυτόν τον τόπο, γιατί  έτσι θα είστε κάποιοι, ή κάποιοι θα γίνετε!
Η Θέρμη (Θεσσαλονίκη), και βεβαίως, ως κώμη είχε τα μνημεία της, τα κτίριά της, τα θέατρά της, τα στάδιά της. Δεν χρειάζεται και πολλά να πούμε ότι ο Ιππόδρομός της ήταν το κλασικό στάδιό της, ή ήταν ανόητο οι αρχαιολόγοι -που δεν ήθελαν να πειράξουν το δάπεδο της Ορχήστρας του ρωμαϊκού Ωδείου  στην Αγορά- να μην εύρισκαν -όπως και βρήκαν κάποια στιγμή που το έκαναν- κάτω από αυτήν τον Χορό του κλασικού θεάτρου.
Κανείς όλα αυτά τα χρόνια των αρχαιολόγων, δεν μπήκε στον κόπο να κάνει μία τομή στα δάπεδα των πάμπολλων εκκλησιών, των βυζαντινών της Θεσσαλονίκης, με τον φόβο πιθανώς, των Εβραιοχριστιανών μασόνων ότι κάτω από αυτά θα βρεθούν τα δάπεδα των αρχαίων κλασικών ναών, τους οποίους κατέστρεψαν με μανία για να οικοδομήσουν τους ξενόφερτους θεούς και να σβήσουν τα  ίχνη των γηγενών. Δηλαδή, των δικών μας θεών.
Ένας τέτοιος ναός, ο ναός της Αφροδίτης βρέθηκε ευτυχώς, σε οικόπεδο στην  πλατεία Αντιγονιδών. Δεν είναι όμως του παρόντος άρθρου να ασχοληθούμε με αυτόν, σήμερα θα κάνουμε μία εικασία, όσον αφορά τους διάσπαρτους δόμους του, τα διάσπαρτα, ανά των κτιρίων της παλαιάς
πόλεως, αρχιτεκτονικά μέλη του.  
Η φωτογραφία που δημοσιεύουμε βρίσκεται μέσα στο κατάστημα-βιβλιοπωλείο και όχι μόνον, Πάμπλικ, στην εμπορική στοά μεταξύ Μητροπόλεως και Τσιμισκή. Δίπλα στο ξενοδοχείο Ηλέκτρα Παλλάς. Και εικονίζει μικρό μέρος των τειχών της πόλεως του παραθαλασίου μετώπου. Η λεπτομέρεια της φωτογραφίας που βλέπετε, δεν αποκλείεται να είναι το κατώφλι ή το υπέρθυρο, από πόρτα του ναού αυτού. Οι θέσεις του τείχους και του ναού, βρίσκονται σε κοντινή απόσταση μεταξύ τους. Οπότε, στην επισκευή των τειχών οι τεχνίτες, το είχαν  μπροστά τους έτοιμο, πρόχειρο οικοδομικό υλικό, για να το τοποθετήσουν.  
Κάτι το ίδιο μπορεί να έγινε και στην άλλη φωτογραφία του Πύργου στα κάστρα. Τα κομμάτια των μαρμαρίνων κολονών, δεν αποκλείεται να είναι και πάλι από τις κιονοστοιχίες του ναού αυτού. Ήταν τεράστιος, και το οικοδομικό υλικό που παρείχε ως "μπάζα" στους μεταγενέστερους τεχνίτες-οικοδόμους, ήταν επίσης μεγάλο. 
Εμείς αρχαιολόγοι δεν είμαστε βεβαίως, εικασίες και συσχετισμούς κάνουμε, όμως μπορούμε να τις κάνουμε -για να τους προλάβουμε- γι' αυτό και τις κάνουμε.
Ζήτω η αρχαιοελληνική Θεσσαλονίκη λοιπόν, και όχι μόνον η Ελληνιστική, η Ρωμαϊκή, και η Βυζαντινή Χριστιανική.