"Λάθε βιώσας, εἰ δή μή δύναιο, λάθε ἀποβιώσας".- Απολλώνιος ο Τυανεύς

ΤΑΙΝΙΕΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΕΔΩ www.youtube.com/user/TileorasisDagkilaswww.dailymotion.com/user/ArgyriosDagkilas

ΧΑΟΣ ΔΙΕΘΝΕΣ: Διεθνής Εφημερίδα Ελληνικών Εθνικών - Πατριωτικών Συμφερόντων - ΕΔΡΑ: Όαση Σεμπίκα - Βόρεια Σαχάρα, Νότια Τυνησία – ΤΥΝΗΣΙΑ

Επίσημη Ταυτότητα: Διαδικτυακή Διεθνής Εφημερίδα, Ελληνικών Πατριωτικών Συμφερόντων. (Ανεπίσημη: Εφημερίδα για όλα τα Σκυλιά, τα Αδέσποτα και τα Ορφανά, της Μέρας και της Νύχτας)

Η Εφημερίδα του Πολιτισμού – Της Ιστορικής – Της Καλλιτεχνικής – Της Επίκαιρης – Και της Ποικίλης, Ύλης.

"Θεός μας η Ελλάς, και Θρησκεία μας ο Ελληνικός Πολιτισμός - Ελλάς, Εσαεί". - "Χάος ήσουν και Χάος θα γίνεις" (Αργ. Δαγκ.)

ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ [ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΜΑΣΟΝΩΝ]

"Έστιν ουν Τραγωδία / Μίμησης πράξεως σπουδαίας και τελείας / Μέγεθος εχούσης, ηδυσμένω λόγω / Χωρίς εκάστου των ειδών εν τοις μορίοις / Δρώντων και ου δι απαγγελίας / Δι ελέου και φόβου περαίνουσα /Την των τοιούτων παθημάτων κάθαρσιν" - Αριστοτέλους "Ποιητική"

Ο ΥΜΝΟΣ ΤΟΥ ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΟΥ

Φαντάσου έναν καρεκλοκένταυρο με αποκολλημένα τα πισινά του, να έρπει προς το νέο του αξίωμα. Μοιάζει με αλλόκοτο μαλάκιο, αηδιαστικά απροστάτευτο και εμετικά θλιβερό. Την ώρα που πανικόσυρτο, σπεύδει να οχυρωθεί στο νέο του κέλυφος. Ίσως, γι' αυτό και κανένας από τους γυμνόποδες αδελφούς μου, δεν το πατάει. Τόσο πολύ το σιχαίνονται.- Κώστας Ι. Γιαλίνης

ΟΙ ΚΑΤΑΡΕΣ ΤΟΥ "ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ" ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΙΕΡΑΤΕΙΟΥ, ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΗΓΕΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!

ΠΡΩΤΟΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ:
«Τοις ευσεβείς μεν επαγγελλομένοις τα των Ελλήνων δε δυσσεβή δόγματα τη ορθοδόξω και καθολική εκκλησία περί τε ψυχών ανθρωπίνων, και ουρανού και γης, και των άλλων κτισμάτων αναιδώς ή μάλλον ασεβώς επεισάγουσιν ανάθεμα (γ')».

Μετάφραση:
Σε όσους παριστάνουν τους ευσεβείς, ενώ, την ίδια στιγμή, εισάγουν με θράσος ή πολύ περισσότερο με ασέβεια στην Ορθόδοξη και Καθολική Εκκλησία τις ασεβείς δοξασίες των ΕΛΛΗΝΩΝ και για τις ανθρώπινες ψυχές και για τον ουρανό και τη γη και για τα άλλα κτίσματα, ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ!..
Τρεις φορές Ανάθεμα δηλαδή στους:
Ορφέα, Θαλή, Αναξίμανδρο, Αναξιμένη, Πυθαγόρα, Ξενοφάνη, Παρμενίδη, Ζήνωνα, Εμπεδοκλή, Ηράκλειτο, Αναξαγόρα, Δημόκριτο, Σωκράτη, Πλάτωνα, Αριστοτελη, κ.α. ΟΛΟΙ οι Αναθεματισμοί: ΕΔΩ

"Οι καλύτερες τουρκικές εφημερίδες (και πληθώρα ιστοσελίδων), είναι οι Ελληνικές!.." Αργ. Δαγκ.

ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΙΣ: Οι λογαριασμοί μας στο “Πανοράμιο” μηδενίστηκαν αυτοβούλως. ΜΗΝ τους ψάχνετε...

ΠΡΟΣΟΧΗ!.. ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΑΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ...

Οι ιστοσελίδες μας ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΝ Δ.Τ. γραμμένα δίγλωσσα, ήτοι: Ελληνικά ανακατεμένα με Αγγλικούρες, Γερμανικούρες, Γαλλικούρες, υποψιαζόμαστε σε λίγο θα μας στέλνουν και Κινεζικούρες! Συντάσσετε τα Δ.Τ. σας σε αμιγή Ελληνική γλώσσα, δεκτά γίνονται μόνον τα ακρωνύμια σε Λατινικό αλφάβητο, ή φράσεις γνήσιες, ατόφιες της Λατινικής γραφής και γλώσσης. Ακόμα, πετάτε απο τα δελτία σας τις "γκρίζες διαφημίσεις", ούτε αυτές δημοσιεύονται. Όποια δελτία δεν πληρούν αυτούς τους κανόνες, πετιούνται στα σκουπίδια.

Πέμπτη, 16 Ιουνίου 2016

ΣΙΝΕΜΑ ΜΕ ΘΕΑ ΣΤΟ "ΜΜΘ"

 ΣΥΜΠΡΑΞΗ: ΘΕΣΤΙΒΑΛ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Σινεμά με Θέα 2016
(Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, 20/6-14/7 & 29/8-15/9)

  
ΣΙΝΕΜΑ ΜΕ ΘΕΑ
Τοποθεσία: Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, Κτίριο Μ2, 6ος όροφος, Roof
Ημέρες και ώρες: 20/06 έως 14/07 (21:30) & 29/08 έως 15/09 (21:00)

ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ
4€ (γενική είσοδος)
3€ (κάρτα Σινεφιλ, Φοιτητές, κάρτα Ανεργίας)
Η πιο δροσερή πρόταση εξόδου γίνεται και φέτος το καλοκαίρι από το Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης και το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης. Οι δυο κορυφαίοι πολιτιστικοί θεσμοί μετά το άκρως επιτυχημένο περυσινό εγχείρημα – οι προβολές ήταν sold out! - ενώνουν ξανά τις δυνάμεις τους και προτείνουν στο κοινό μαγικές κινηματογραφικές βραδιές στο «Σινεμά με Θέα», το ωραιότερο θερινό σινεμά της πόλης, στο roof του κτιρίου Μ2 του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης με τη μοναδική θέα στον Θερμαϊκό Κόλπο.


Το «Σινεμά με Θέα» είναι ένας θερινός κινηματογράφος που προσφέρει μια εναλλακτική οικονομική πολιτιστική πρόταση εξόδου για όσους θα βρίσκονται στην πόλη, για επτά τετραήμερα, από τις 20 Ιουνίου έως τις 14 Ιουλίου και από τις 29 Αυγούστου έως τις 15 Σεπτεμβρίου.

Οι 14 ταινίες που θα προβληθούν κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, ξεχώρισαν και αγαπήθηκαν από το σινεφίλ κοινό την τελευταία πενταετία και φέρουν τις υπογραφές αγαπημένων σκηνοθετών, όπως οι αδελφοί Κοέν, ο Άκι Καουρισμάκι, ο Τόμας Βίντερμπεργκ, ο Τζιμ Τζάρμους, ο Φρανσουά Οζόν, κ.ά.

Το πρόγραμμα προβολών έχει ως εξής:

ΙΟΥΝΙΟΣ & ΙΟΥΛΙΟΣ - (έναρξη προβολών 21:30)
Δευτέρα 20/6 & Τρίτη 21/6
Το λιμάνι της Χάβρης
Τετάρτη 22/6 & Πέμπτη 23/6
Η αγάπη είναι παράξενη
Δευτέρα 27/6
Μέσα στον Λιουιν Ντέιβις
Τετάρτη 29/6
Ψάχνοντας τον Σούγκαρ Μαρ
Δευτέρα 4/7 & Τρίτη 5/7
Παραδόσεις αγάπης
Τετάρτη 6/7 & Πέμπτη 7/7
Το κυνήγι
Δευτέρα 11/7 & Τρίτη 12/7
Το διαζύγιο: Η δίκη της Βίβιαν Αμσαλέμ
Τετάρτη 13/7 & Πέμπτη 14/7
Το αλάτι της γης

ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ & ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ - (έναρξη προβολών 21:00)
Δευτέρα 29/8 & Τρίτη 30/8
Μόνο οι εραστές μένουν ζωντανοί
Τετάρτη 31/8 & Πέμπτη 1/9
Μαργκερίτ
Δευτέρα 5/9 & Τρίτη 6/9
Η καινούργια φιλενάδα
Τετάρτη 7/9 & Πέμπτη 8/9
Τα χιόνια του Κιλιμάντζαρο
Δευτέρα 12/9 & Τρίτη 13/9
Ανωτέρα βία
Τετάρτη 14/9 & Πέμπτη 15/9
Πάρυ Γκερλ

Αναλυτικά οι ταινίες:

Το λιμάνι της Χάβρης
(Φινλανδία – Γαλλία – Γερμανία, 2011)
Σκηνοθεσία - σενάριο: Άκι Καουρισμάκι. Έγχρωμη, 93’
Ο Μαρσέλ Μαρξ, ένας μεσήλικας πρώην συγγραφέας που έχει αυτοεξοριστεί στη Χάβρη, το δεύτερο πιο πολυσύχναστο λιμάνι της Γαλλίας, μοιράζει την καθημερινότητά του ανάμεσα στο ταπεινό επάγγελμα του λούστρου, που πλέον εξασκεί, τις επισκέψεις στο αγαπημένο του μπαρ και την φροντίδα της άρρωστης συζύγου του, Αρλετί. Ένα παιχνίδι της μοίρας, όμως, θα τον φέρει πρόσωπο με πρόσωπο με έναν ανήλικο αφρικανό λαθρομετανάστη, για χάρη του οποίου ο Μαρσέλ θα επιστρατεύσει κάθε απόθεμα ανθρωπιάς που διαθέτει, προκειμένου να τον διασώσει.

Η αγάπη είναι παράξενη
(ΗΠΑ – Γαλλία – Βραζιλία – Ελλάδα, 2014)
Σκηνοθεσία: Άιρα Σακς. Έγχρωμη, 94’
Μετά από σχέση 40 χρόνων, ο Μπεν κι ο Τζορτζ επιτέλους ενώνονται με τα δεσμά του γάμου σε μια ειδυλλιακή τελετή στο νότιο Μανχάταν. Ωστόσο, ο Τζορτζ σύντομα θα χάσει τη δουλειά του κι έτσι θα πρέπει να πουλήσουν το διαμέρισμά τους. Θύματα, πλέον, της αμείλικτης αγοράς ακινήτων της Νέας Υόρκης, οι δυο τους θα πρέπει να ζήσουν προσωρινά χωριστά, μέχρι να βρουν ένα πιο οικονομικό νέο σπίτι.
Μέσα στον Λιουν Ντέιβις
(ΗΠΑ – Μεγάλη Βρετανία – Γαλλία, 2013)
Σκηνοθεσία - σενάριο: Ίθαν & Τζόελ Κοέν. Έγχρωμη, 104’
Ο Λιούιν Ντέιβις, ένας ιδιόρρυθμος και ιδιοφυής νεαρός μουσικός, προσπαθεί να επιβιώσει στο Γκρίνουιτς Βίλατζ της Νέας Υόρκης του 1961, την εποχή της αναβίωσης της φολκ μουσικής. Άφραγκος και δύστροπος, περιπλανιέται εδώ κι εκεί παρέα με μια γάτα που απρόθυμα υιοθετεί, ανοιχτός στις προκλήσεις της μοίρας του και τα παιχνίδια της τύχης.
Ψάχνοντας τον Σούγκαρ Μαν
(Σουηδία – Μεγάλη Βρετανία - Φινλανδία, 2012)
Σκηνοθεσία: Μαλίκ Μπεντζελούλ. Έγχρωμο - ασπρόμαυρο, 86’
Στο τέλος της δεκαετίας του 1960, δύο σημαντικοί μουσικοί παραγωγοί ανακαλύπτουν έναν άγνωστο καλλιτέχνη σε ένα μπαρ του Ντιτρόιτ και ηχογραφούν μαζί του ένα άλμπουμ που θεωρούν ότι θα τον κάνει τον σπουδαιότερο της εποχής του. Ωστόσο, το άλμπουμ αποτυγχάνει παταγωδώς εμπορικά, ο καλλιτέχνης μένει στην αφάνεια, ενώ γεννιούνται φήμες για δήθεν αυτοκτονία του επί σκηνής... Παρόλα αυτά, μια πειρατική ηχογράφηση του δίσκου φτάνει από την Αμερική στην Νότια Αφρική, όπου γνωρίζει εξαιρετική επιτυχία, κάνοντας εκεί τον μουσικό αυτόν πιο διάσημο από τους Rolling Stones και τον Έλβις Πρίσλεϊ. Xρόνια αργότερα, δύο Νοτιοαφρικανοί θαυμαστές του αποφασίζουν να τον αναζητήσουν, ανακαλύπτοντας την αληθινή ιστορία της ζωής του μουσικού Σίξτο Ροντρίγκεζ.

Παραδόσεις αγάπης
(Ινδία – Γαλλία – Γερμανία – ΗΠΑ – Καναδάς, 2013).
Σκηνοθεσία - σενάριο: Ριτές Μπάτρα. Έγχρωμη, 104’
Εδώ και 120 χρόνια στη Μουμπάι, κάθε πρωί, 5.000 Νταμπαβάλα -τοπικοί κούριερ φαγητού- παραδίδουν ζεστά γεύματα από την κουζίνα των νοικοκυρών στα γραφεία των συζύγων τους. Σε αυτό το σύστημα παράδοσης, σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ, μόνο ένα στο ένα εκατομμύριο από αυτά τα πακέτα μπορεί να φτάσει στα λάθος χέρια. Το Lunchbox είναι η ιστορία αυτού του λάθους, που θα φέρει κοντά δυο αγνώστους: μια νεαρή γυναίκα θα βρεθεί να αλληλογραφεί με έναν μοναχικό υπάλληλο, ανταλλάσσοντας καθημερινά μηνύματα μέσω των πακέτων φαγητού.

Το κυνήγι(Δανία, 2012)
Σκηνοθεσία: Τόμας Βίντερμπεργκ. Έγχρωμη, 115’
Έπειτα από ένα επώδυνο διαζύγιο, ο 40χρονος Λούκας έχει μια νέα σχέση, μια νέα δουλειά και επαναπροσδιορίζει τη σχέση του με τον έφηβο γιο του, Μάρκους. Σύντομα, όμως, όλα θα ανατραπούν εξαιτίας ενός ψέματος το οποίο εξαπλώνεται σαν ιός. Το σοκ και η δυσπιστία ξεφεύγουν από κάθε έλεγχο και η μικρή κοινότητα βρίσκεται σε κατάσταση μαζικής υστερίας, όσο ο Λούκας παλεύει μόνος του για τη ζωή και την αξιοπρέπεια του.
Το διαζύγιο: Η δίκη της Βίβιαν Αμσαλέμ
(Ισραήλ – Γαλλία – Γερμανία, 2014)
Σκηνοθεσία - σενάριο: Ρονίτ Ελκαμπέτζ. Έγχρωμη, 115’
Στο Ισραήλ δεν αναγνωρίζεται ο πολιτικός γάμος, πόσω μάλλον το διαζύγιο. Μόνο οι ραβίνοι νομιμοποιούν έναν γάμο και, αν χρειαστεί, τη διάλυση του. Όμως στην τελευταία περίπτωση χρειάζεται η συναίνεση του συζύγου, ο οποίος έχει μεγαλύτερη εξουσία ακόμη και από τους δικαστές. Η Βίβιαν Αμσαλέμ κάνει αιτήσεις διαζυγίου επί τρία ολόκληρα χρόνια, όμως ο σύζυγος της, Ελίσα, δεν συμφωνεί με αυτό.

Το αλάτι της γης
(ΓαλλίαΒραζιλία - Ιταλία, 2014)
Σκηνοθεσία: Βιμ Βέντερς. Έγχρωμο - ασπρόμαυρο, 110’
Τα τελευταία 40 χρόνια ο φωτογράφος Σεμπαστιάο Σαλγάδο ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο, στα βήματα μιας ανθρωπότητας που συνεχώς αλλάζει, έχοντας υπάρξει μάρτυρας μερικών από τα πιο σημαντικά γεγονότα της σύγχρονης Ιστορίας. Τώρα πηγαίνει ν’ ανακαλύψει παρθένες εκτάσεις, άγριες χλωρίδες και πανίδες και μεγαλοπρεπή τοπία, στο πλαίσιο ενός φιλόδοξου φωτογραφικού αφιερώματος που εξυμνεί την ομορφιά του πλανήτη μας. Η ζωή και το έργο του Σεμπαστιάο Σαλγάδο αποκαλύπτεται σε αυτό το ντοκιμαντέρ από τον γιο του, Ζουλιάνο, που τον συνόδευε στα πιο πρόσφατα ταξίδια του, και από τον σπουδαίο σκηνοθέτη Βιμ Βέντερς.

Μόνο οι εραστές μένουν ζωντανοί
(ΓερμανίαΓαλλίαΚύπρος, 2013)
Σκηνοθεσία - σενάριο: Τζιμ Τζάρμους. Έγχρωμη, 123’
Με φόντο τα ρομαντικά συντρίμμια του Ντιτρόιτ και τα σοκάκια της Ταγγέρης, ένας μουσικός της αντεργκράουντ σκηνής, βαθιά θλιμμένος για την πορεία της ανθρώπινης κατάστασης, ξανασυναντιέται με την αινιγματική ερωμένη του. Αυτή η ερωτική ιστορία κρατάει εδώ και αρκετούς αιώνες, αλλά ο ερχομός της απρόβλεπτης αδελφής της αγαπημένης του, θα διαταράξει τις ισορροπίες. Θα μπορέσουν αυτοί οι σοφοί κι ευαίσθητοι χαρακτήρες να επιβιώσουν, καθώς ο μοντέρνος κόσμος γύρω τους καταρρέει;

Μαργκερίτ
(Γαλλία – Τσεχία – Βέλγιο, 2015)
Σκηνοθεσία - σενάριο: Ξαβιέ Τζιανολί. Έγχρωμη, 129’
Στα περίχωρα του Παρισιού της δεκαετίας του ’20 και συγκεκριμένα στο κάστρο της πάμπλουτης Μαργκερίτ Ντιμόντ, όλη η καλή κοινωνία μαζεύεται για να την ακούσει να δίνει μοναδικές ερμηνείες στις αγαπημένες της άριες. Η μοναδικότητα, ωστόσο, έγκειται στη φρικτή κακοφωνία αυτής της σοπράνο, η οποία εκτελεί ανελέητα τα κομμάτια της όπερας, ωστόσο όλοι -λόγω υποκρισίας- την αντιμετωπίζουν σαν τη μεγάλη ντίβα που κι η ίδια νομίζει πως είναι. Όταν στην τελευταία της συναυλία παρευρεθούν ένας δημοσιογράφος κι ένας ντανταϊστής ποιητής και δημοσιοποιήσουν αυτή την καλλιτέχνιδα-φαινόμενο, η Μαργκερίτ θα έρθει πολύ κοντά στο όνειρο, αλλά και την απότομη προσγείωση στην πραγματικότητα.

Η καινούρια φιλενάδα (Γαλλία, 2014)
Σκηνοθεσία: Φρανσουά Οζόν. Έγχρωμη, 108’
Μετά το θάνατο της καλύτερης φίλης της, η Κλερ πέφτει σε βαθιά κατάθλιψη, ώσπου μια καινούργια φιλενάδα με ένα εντελώς ασυνήθιστο μυστικό, μπαίνει στη ζωή της. Αυτή η νέα σχέση οδηγεί την Κλερ σε αναπάντεχες ανακαλύψεις οι οποίες, ενώ αρχικά την σοκάρουν, ταυτόχρονα της ανοίγουν νέους ορίζοντες, οδηγώντας τη τελικά να ξαναβρεί το κέφι της για ζωή.

Τα χιόνια του Κιλιμάντζαρο (Γαλλία, 2011)
Σκηνοθεσία: Ρομπέρ Γκεντιγκιάν. Έγχρωμη, 107’
Παρόλο που έχει χάσει τη δουλειά του πρόσφατα, ο Μισέλ ζει ευτυχισμένος με την γυναίκα του Μαρί-Κλερ, με την οποία είναι ερωτευμένοι για πάνω από τριάντα χρόνια. Τα παιδιά και τα εγγόνια τους τούς δίνουν χαρά, όπως και οι καλοί φίλοι τους. Όμως, αυτή η ευτυχία θα διαταραχθεί από δύο οπλισμένους νεαρούς που θα τους επιτεθούν βίαια και θα τους ληστέψουν. Το σοκ γίνεται μεγαλύτερο όταν ανακαλύπτουν ότι την επίθεση έχει οργανώσει ο Κριστόφ, ένας πρώην συνάδελφος του Μισέλ, που απολύθηκε την ίδια μέρα με εκείνον.

Ανωτέρα βία (Σουηδία – Γαλλία – Νορβηγία – Δανία, 2014)
Σκηνοθεσία - σενάριο: Ρούμπεν Όστλουντ. Έγχρωμη, 120’
Μία οικογένεια Σουηδών πηγαίνει στις γαλλικές Άλπεις για σκι, όμως το ειδυλλιακό σκηνικό των διακοπών τους ανατρέπεται βίαια εξαιτίας μιας χιονοστιβάδας, κατά τη διάρκεια της οποίας η Έμπα ζητά τη βοήθεια του Τόμας καθώς προσπαθεί να προστατεύσει τα παιδιά τους, όμως εκείνος τρέχει για να σωθεί ο ίδιος. Η οικογενειακή ισορροπία έχει διαταραχθεί πλήρως. Η αναπάντεχη αντίδραση του Τόμας προκαλεί την επαναξιολόγηση των ρόλων και του οικογενειακού κατεστημένου. Ο γάμος του ζευγαριού κρέμεται από μια κλωστή, καθώς ο Τόμας προσπαθεί να επανακτήσει τον ρόλο του αρχηγού της οικογένειας.

Party (Γαλλία, 2014)
Σκηνοθεσία - σενάριο: Μαρί Αμασουκελί. Έγχρωμη, 96’
Η ζωή δεν σταματάει στα -ήντα. Μερικές φορές γίνεται πιο συναρπαστική μετά. Η Ανζελίκ είναι μια εξηντάχρονη γυναίκα που έχει περάσει όλη της τη ζωή δουλεύοντας σε στριπτιτζάδικα και nightclubs. Έχει δύο αδυναμίες: τα πάρτι και τους άντρες. Όταν ο πιο καλός πελάτης της, ο Μισέλ, της ομολογεί τον έρωτά του για αυτήν, της κάνει πρόταση να την παντρευτεί και της υπόσχεται μια καλύτερη ζωή, η Ανζελίκ έρχεται αντιμέτωπη με το δίλημμα: είναι έτοιμη να αφήσει για πάντα μια ζωή γεμάτη σεξ, ποτά και ξενύχτια;

ΕΚΔΟΤΗΡΙΑ
Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης
ΔΕ έως ΣΑ 10:00-18:00
Πλατεία Αριστοτέλους
ΔΕ, ΤΕ, ΣΑ 10:00-15:30 | ΤΡ, ΠΕ, ΠΑ 10:00-14:00 & 17:30-20:00
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
2310.895.938-9 και www.tch.gr, 2310. 378.400 και www.filmfestival.gr


Η παρουσίαση του θερινού «Σινεμά με Θέα»

Τη λειτουργία του θερινού κινηματογράφου «Σινεμά με Θέα», ο οποίος φιλοξενείται στην οροφή του νέου κτηρίου (Μ2) του Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης, παρουσίασαν την Τρίτη 14 Ιουνίου το βράδυ στους εκπροσώπους του Τύπου οι επικεφαλής των δύο συνεργαζόμενων φορέων, του Οργανισμού Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης (ΟΜΜΘ) και του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης (ΦΚΘ).

Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του ΟΜΜΘ, Γεώργιος Εμμανουήλ Λαζαρίδης, έκανε λόγο για ποιοτική, εναλλακτική και οικονομική πρόταση εξόδου, η οποία απευθύνεται σε όσους θα παραμείνουν εντός των τειχών της πόλης κατά το μεγαλύτερο μέρος της θερινής περιόδου. Ο ίδιος σημείωσε πως το θερινό σινεμά του Μεγάρου Μουσικής διακρίνεται για την ιδιαιτερότητα του, ακριβώς επειδή «αποτελεί ένα περιβάλλον δίχως οπτικά εμπόδια, ένα περιβάλλον που χαρίζει στο κοινό μία αίσθηση ελευθερίας για στοχασμό και διαμορφώνει τις συνθήκες, για να αφεθούν οι θεατές στη μαγεία του κινηματογράφου».

Ο πρόεδρος του Δ.Σ. του ΟΜΜΘ, Νικήτας Μυλόπουλος, ανέφερε ότι η σύντομη ιστορία του «Σινεμά με Θέα», που φέτος συμπληρώνει το δεύτερο έτος της λειτουργίας του, εντάσσεται στο όραμα της νέας διοίκησης του πολιτιστικού οργανισμού για εξωστρέφεια. Ο κ. Μυλόπουλος έκανε λόγο για «Μέγαρο ανοιχτό στην πόλη» και πρόσθεσε ότι κατά τις επόμενες εβδομάδες θα ακολουθήσουν και άλλες ενδιαφέρουσες εκδηλώσεις, που θα φιλοξενηθούν στον υπαίθριο χώρο της πλατείας μεταξύ των δύο υφιστάμενων κτηρίων του ΟΜΜΘ.

Ο νέος διευθυντής του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, Ορέστης Ανδρεαδάκης, ο οποίος μίλησε για πρώτη φορά δημοσίως στη Θεσσαλονίκη με τη θεσμική ιδιότητά του, τόνισε πως «το Φεστιβάλ Κινηματογράφου θα δίνει συνεχώς το "παρών", τόσο το χειμώνα όσο και το καλοκαίρι, για να κάνει τις νύχτες των σινεφίλ λίγο πιο μαγικές. Το πιο σημαντικό για μας και για μένα προσωπικά είναι η λέξη συνεργασία. Θα την ακούτε αυτή τη λέξη πολύ συχνά τους επόμενους μήνες γιατί το Φεστιβάλ θέλει να συνεργαστεί με όλους τους πολιτιστικούς φορείς της πόλης, αλλά και με όλους γενικότερα τους φορείς, όπως ο Εμπορικός Σύλλογος και τα Επιμελητήρια, για να δώσουμε ξανά την ελπίδα μέσα από τις κινούμενες εικόνες. Θα συνεργαστούμε με το φωτογραφικό κέντρο stereosis, το Parthenώn Film Festival και το Taratsa International Film Festival, ενώ θα διοργανώσουμε κι άλλη μία εκδήλωση σε συνεργασία με το Μέγαρο Μουσικής, την οποία επιτρέψτε μου να μην σας την αποκαλύψω τώρα, αλλά θα είναι αρκετά εντυπωσιακή».

Η νέα γενική διευθύντρια του Φεστιβάλ, Ελίζ Ζαλαντό, εξήρε επίσης τη σημασία της συνεργασίας τονίζοντας ότι «σκοπός μας είναι να χτίσουμε γέφυρες ανάμεσα στον κινηματογράφο και τις άλλες τέχνες, ανάμεσα στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου και στους Θεσσαλονικείς, ανάμεσα σε όλους τους πολιτιστικούς φορείς της πόλης. Θέλουμε να χτίσουμε γέφυρες που θα ενώνουν όλους εμάς τους εραστές των τεχνών και του πολιτισμού και απόψε από αυτή την οροφή βάζουμε το πρώτο λιθαράκι».

Αμέσως μετά τις σύντομες ομιλίες ακολούθησε η προβολή της ταινίας Inside Llewyn Davis σε σενάριο και σκηνοθεσία των Ίθαν και Τζόελ Κοέν, παραγωγής 2013.

Αξίζει, τέλος, να σημειωθεί ότι ήδη έχει αρχίσει η ηλεκτρονική προπώληση εισιτηρίων για τις 14 ταινίες του «Σινεμά με Θέα» μέσω της ιστοσελίδας του ΟΜΜΘ (www.tch.gr).