ΕΡΤ, 2ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ


"Λάθε βιώσας, εἰ δή μή δύναιο, λάθε ἀποβιώσας".- Απολλώνιος ο Τυανεύς

ΤΑΙΝΙΕΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΕΔΩ www.youtube.com/user/TileorasisDagkilaswww.dailymotion.com/user/ArgyriosDagkilas

ΧΑΟΣ ΔΙΕΘΝΕΣ: Διεθνής Εφημερίδα Ελληνικών Εθνικών - Πατριωτικών Συμφερόντων - ΕΔΡΑ: Όαση Σεμπίκα - Βόρεια Σαχάρα, Νότια Τυνησία – ΤΥΝΗΣΙΑ

Επίσημη Ταυτότητα: Διαδικτυακή Διεθνής Εφημερίδα, Ελληνικών Πατριωτικών Συμφερόντων. (Ανεπίσημη: Εφημερίδα για όλα τα Σκυλιά, τα Αδέσποτα και τα Ορφανά, της Μέρας και της Νύχτας)

Η Εφημερίδα του Πολιτισμού - Της Ιστορικής - Της Καλλιτεχνικής - Της Επίκαιρης - Και της Ποικίλης, Ύλης.

"Θεός μας η Ελλάς, και Θρησκεία μας ο Ελληνικός Πολιτισμός - Ελλάς, Εσαεί". - "Χάος ήσουν και Χάος θα γίνεις" (Αργ. Δαγκ.)

ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ [ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΜΑΣΟΝΩΝ]

"Έστιν ουν Τραγωδία / Μίμησις πράξεως σπουδαίας και τελείας / Μέγεθος εχούσης, ηδυσμένω λόγω / Χωρίς εκάστου των ειδών εν τοις μορίοις / Δρώντων και ου δι απαγγελίας / Δι ελέου και φόβου περαίνουσα /Την των τοιούτων παθημάτων κάθαρσιν" - Αριστοτέλους "Ποιητική"

Ο ΥΜΝΟΣ ΤΟΥ ΚΑΡΕΚΛΟΚΕΝΤΑΥΡΟΥ

Φαντάσου έναν καρεκλοκένταυρο με αποκολλημένα τα πισινά του, να έρπει προς το νέο του αξίωμα. Μοιάζει με αλλόκοτο μαλάκιο, αηδιαστικά απροστάτευτο και εμετικά θλιβερό. Την ώρα που πανικόσυρτο, σπεύδει να οχυρωθεί στο νέο του κέλυφος. Ίσως, γι' αυτό και κανένας από τους γυμνόποδες αδελφούς μου, δεν το πατάει. Τόσο πολύ το σιχαίνονται.- Κώστας Ι. Γιαλίνης

ΟΙ ΚΑΤΑΡΕΣ ΤΟΥ "ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ" ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΙΕΡΑΤΕΙΟΥ, ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΗΓΕΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!

ΠΡΩΤΟΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ:
«Τοις ευσεβείς μεν επαγγελλομένοις τα των Ελλήνων δε δυσσεβή δόγματα τη ορθοδόξω και καθολική εκκλησία περί τε ψυχών ανθρωπίνων, και ουρανού και γης, και των άλλων κτισμάτων αναιδώς ή μάλλον ασεβώς επεισάγουσιν ανάθεμα (γ')».

Μετάφραση:
Σε όσους παριστάνουν τους ευσεβείς, ενώ, την ίδια στιγμή, εισάγουν με θράσος ή πολύ περισσότερο με ασέβεια στην Ορθόδοξη και Καθολική Εκκλησία τις ασεβείς δοξασίες των ΕΛΛΗΝΩΝ και για τις ανθρώπινες ψυχές και για τον ουρανό και τη γη και για τα άλλα κτίσματα, ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ! ΑΝΑΘΕΜΑ!..
Τρεις φορές Ανάθεμα δηλαδή στους:
Ορφέα, Θαλή, Αναξίμανδρο, Αναξιμένη, Πυθαγόρα, Ξενοφάνη, Παρμενίδη, Ζήνωνα, Εμπεδοκλή, Ηράκλειτο, Αναξαγόρα, Δημόκριτο, Σωκράτη, Πλάτωνα, Αριστοτελη, κ.α. ΟΛΟΙ οι Αναθεματισμοί: ΕΔΩ

"Οι καλύτερες τουρκικές εφημερίδες (και πληθώρα ιστοσελίδων), είναι οι Ελληνικές!.." Αργ. Δαγκ.

ΠΡΟΣΟΧΗ!.. ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΜΑΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ ΠΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ...

Οι ιστοσελίδες μας ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΝ Δ.Τ. γραμμένα δίγλωσσα, ήτοι: Ελληνικά ανακατεμένα με Αγγλικούρες, Γερμανικούρες, Γαλλικούρες, υποψιαζόμαστε σε λίγο θα μας στέλνουν και Κινεζικούρες! Συντάσσετε τα Δ.Τ. σας σε αμιγή Ελληνική γλώσσα, δεκτά γίνονται μόνον τα ακρωνύμια σε Λατινικό αλφάβητο, ή φράσεις γνήσιες, ατόφιες της Λατινικής γραφής και γλώσσης. Ακόμα, πετάτε απο τα δελτία σας τις "γκρίζες διαφημίσεις", ούτε αυτές δημοσιεύονται. Όποια δελτία δεν πληρούν αυτούς τους κανόνες, πετιούνται στα σκουπίδια.

ΟΙ ΠΛΕΊΣΤΟΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΏΝ ΤΗΣ ΕΛΛΆΔΟΣ ΑΠΌ “’74” ΚΑΙ ΜΕΤΆ ΕΊΝΑΙ ΛΙΠΟΤΆΚΤΕΣ, ΑΝΥΠΌΤΑΚΤΟΙ ΚΑΙ ΡΙΨΆΣΠΙΔΕΣ!

Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2022

ΠΩΣ; ΜΙΑ ΠΑΝ-ΒΛΑΚΕΣΤΆΤΗ ΚΥΒΈΡΝΗΣΗ, ΜΕΤΈΤΡΕΨΕ ΤΗΝ ΕΥΘΎΝΗ ΆΛΛΟΥ, ΣΕ ΔΙΚΉ ΤΗΣ ΕΥΘΎΝΗ...

Μόνον αυτή ξέρει! 

Γραφούμε για το φιάσκο, ή μάλλον, το... Βατερλό της κυβερνήσεως των ανικάνων και των αχρήστων (οι προηγούμενοι είχαν και την ρετσινιά του προδότου -εκκρεμεί πάντα η προδοσία της Μακεδονίας γι' αυτούς, το δικαστήριο περιμένει), της “Αττικής Οδού”, για της οποίας το μπάχαλο ευθύνεται μόνον ο παραχωρησιούχος, και μόνον αυτός!
Εν τούτοις, τα σαΐνια και οι φωστήρες του Μήτσου (σκέτος “μήτσιος” ο άνθρωπος – ιμείς θα ψηφίζουμι μουνάχα στ' Μήτσ'ι), κατόρθωσαν να την μετατρέψουν σε δική τους υπόθεση, και αντί να έχουν ήδη, μπαγλαρώσει όλους αυτούς του “κυρίους” που εισπράττουν το αίμα μας και το ζεστό χρήμα στα διόδια και τα στοπ του ταξιδιού μας, κάνοντάς το και πιο αργό, πιο μακρύ, με αυτογκόλ άνευ προηγουμένων, κάθισαν το εαυτό τους στο... σκαμνί, για να τους φτύνει (δικαίως), και να τους σκυλοβρίζει ο κόσμος!
Τέτοια επιτυχία, θα την ζήλευε μόνον ο καραγκιόζης, αλλά κι αυτός, χωρίς κανένα ελαφρυντικό!

Με την ανατολή των “παραχωρησιούχων”, λέξη που προέκυψε στην κατασκευή των Αυτοκινητοδρόμων της χώρας μας, το ελληνικό δημόσιο μετέφερε σ' αυτούς την εκμετάλλευση των δρόμων αυτών, όχι τόσο για την κατασκευή τους, αυτή μια φορά γίνεται, όσο, τόσο, για την συντήρηση και την ευθύνη, που δεν μπορούσε να κάνει το κράτος, με τις στρατιές των κηφήνων υπαλλήλων του που διαθέτει... Το καλό να λέγεται!


Οι “παραχωρησιούχοι” αυτοί, είναι οι μόνοι υπεύθυνοι για ότι γίνεται πάνω σ' αυτούς τους οδικούς άξονες της πατρίδος μας, το Κράτος έχει την ευθύνη μόνον της αστυνομεύσεως, με τα ειδικά τμήματα Τροχαίας της Αστυνομίας, που είναι εγκατεστημένα σ' αυτούς.
Σήμερα στη χώρα μας, και σε διάρκεια 40 χρόνων, όσο και η καταραμένη “μεταπολίτευση”, έγιναν οι εξής αυτοκινητόδρομοι που παραχωρήθηκαν σε ισάριθμους “παραχωρησιούχους”.
Θα τους καταγράψουμε έναν-έναν, αρχίζοντας από το νούμερο “1”, τον άλλοτε ΠΑΘΕ, ο οποίος έγινε σχεδόν από την αρχή, και, κατανεμημένος σε δύο “παραχωρησιούχους”, το ένα τμήμα του από “Κλειδί έως Καραβόμυλο”, Λαμία σχεδόν, με το όνομα “Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου”, και το άλλο, από Λαμία έως Αθήνα, με το όνομα “Κεντρική Οδός”. Όνομα χαζό βεβαίως, αλλά, εν πάση περιπτώσει, όνομα. Ο αυτοκινητόδρομος αυτός, έχει μήκος 500 και πλέον χιλιόμετρα.

Ο δεύτερος αυτοκινητόδρομος (Νο2), είναι η πολύπαθη “Εγνατία Οδός”, μήκους 670 χιλιομέτρων.  Ο μεγαλύτερος οδικός άξονας της χώρας! Η οποία διατρέχει ολόκληρη την Ήπειρο-Μακεδονία-Θράκη, ξεκινάει από την Ηγουμενίτσα, και καταλήγει στους Κήπους, σύνορα με την αηδιαστική και βρωμερή τουρκιά!
Στον δρόμο αυτόν που ξεκίνησε εθνικού κόστους και συμφέροντος, εκκρεμεί ακόμα ο “παραχωρησιούχος”, ένας ή δύο ή και περισσότεροι, γιατί, έχουμε το εξής τραγελαφικό σ' αυτές τις περιπτώσεις. Προκειμένου, οι εκάστοτε κυβερνήσεις, να προσεταιρισθούν τους εκάστοτε δελφίνους στα έργα τους, κόβουν μια μεγάλη ενότητα των έργων αυτών σε μικρότερες, όσο πιο μικρότερα είναι τα κομμάτια, τόσο περισσότερο εξαρτημένη, είναι και η εκάστοτε κυβέρνηση, στους αχρείους αυτούς! Τους “παραχωρησιούχους”!
Ο τρίτος μεγάλος Αυτοκινητόδρομος, είναι η “Ιονία Οδός”. Αρτιότερη και η πιο καινούργια.  Ενώνει την “Εγνατία Οδό” στα Ιωάννινα με την Πάτρα, δρόμος μήκους 200 χιλιομέτρων.
Ο τέταρτος αυτοκινητόδρομος, είναι ο “Πατρών - Αθηνών”. “Ολυμπία Οδός” νομίζω το όνομά του. Ο οποίος τελείωσε; Λειτουργεί ολόκληρος; Μήκους 200 χιλιομέτρων, επίσης.
Η “Αττική Οδός” που έχει κατά δικό της μπαϊράκι, και
Ένας έκτος αυτοκινητόδρομος, είναι αυτός της “Κορίνθου – Σπάρτης”, ενώ η “Ολυμπία οδός” “Πάτρα – Ολυμπία” συνεχίζει, και θα τελειώσει, καλώς εχόντων των πραγμάτων, αν δεν την προλάβει κανένας πόλεμος, απ' ότι υπολογίζω σωστά, περίπου, το 2050! Άντε να είναι, το 2049 και μισό!
Από τους καθέτους δρόμους πάνω σ' αυτούς του αυτοκινητοδρόμους, τελειωμένος είναι ο “Προμαχώνας – Λαγκαδάς”, στον οποίο όμως υπάρχουν δυο παρτάλια τμήματα αρκετών χιλιομέτρων, παλιά, τα “Σέρρες – Σιδηρόκαστρο” και “Στροφές Λαχανά”, έως την κατηφόρα, κάποια χιλιόμετρα πριν την γέφυρα του Στρυμόνος. Για τα οποία αδυνατεί κάποιος να μας πει, τι σκατά διόδια πληρώνουμε, και ΓΙΑΤΙ;
Ο Κάθετος δρόμος “Σιάτιστα – Κρυσταλοπηγή”, είναι τελειωμένος μόνον μέχρι την Καστοριά.
Ο κάθετος δρόμος, κομμάτι της παλιάς ΠΑΘΕ, από Ευζώνους μέχρι ζεύξη “Εγνατίας Οδού” στον Αξιό ποταμό, τον οποίο άφησε η 7ετία της δικτατορίας έως το Πολύκαστρο, αυτοκινητόδρομο παγκοσμίων υποδειγματικών προδιαγραφών για την εποχή εκείνη, αλλά οι ανίκανοι κλεπτοκράτες της αηδιαστικής και σιχαμερής “μεταπολιτεύσεως”, πραγματικοί και πιο στυγνοί δικτάτορες από αυτούς που έχουν μόνον το όνομα (θα το λέμε συνέχεια), δεν τελείωσαν ΠΟΤΕ, παρότι το δεύτερο ρεύμα είναι περιφραγμένο με όλα τα τεχνικά καμωμένα! Στάθηκε ανίκανη δηλαδή, όλη αυτή η πολιτική σαπίλα που εναλλάχθηκε την εξουσία, 20 χρόνια Πασόκ του κακούργου Τσοχατζόπουλου (χρημάτισε, με όλη την σημασία της λέξεως, και υπουργός Δημοσίων Έργων αυτό το τέρας της πολιτικής, ένας άνθρωπος “παντρεμένος” με την διαφθορά από την μήτρα της μάνας του), της Φιλελεύθερης “Νουδού” εναλλάξ γύρω στα 10, και της κομμουνιστικής προδοτικής 4ετίας του “Ξύριζα” (ξύρισε, ξερίζωσε κυριολεκτικά τον τόπο, τον όργωσε κατά την αρχαϊκή διάλεκτο), να τελειώσουν ένα έργο προς και από, την πάλαι ποτέ, Νο1 Πύλη της Ελλάδος, προφασιζόμενοι όλα αυτά τα χρόνια, πολλές και διάφορες αηδίες, κοροϊδίες! Μαλακίες!
Σ' αυτόν τον δρόμο, το γελοίον του πράγματος είναι πως έβαλαν διόδια στους Ευζώνους, για να τον αποπερατώσει ο “παραχωρησιούχος”, αν τον αποπερατώσει ποτέ, με δικά μας λεφτά! Τα λεφτά της “7ετίας” της δικτατορίας, την οποία πετροβολούν και συνεχώς, τα σημερινά σκύβαλα των δημοκρατών και της δημοκρατίας!
Όταν έχεις τέτοιες δημοκρατίες, τύφλα νάχουν οι δικτατορίες και οι δικτάτορες!  
Και κάποιες άλλες, κάθετες οδοί, αυτοκινητόδρομοι, όπως “Αμφίπολη - Δράμα – Εξοχή”, “Κομοτηνή – Σύνορα” για Βουλγαρία, “Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο”, που θα τελειώσουν προφητικά, ίσως και μέχρι την εκπνοή του τρέχοντος αιώνος!
Από τους άλλους αυτοκινητοδρόμους που λειτουργούν σήμερα στην Ελλάδα, αλλά σε υποδεέστερη κατάσταση κάπως, αυτοκινητόδρομοι με λειψές προδιαγραφές, χωρίς, ευτυχώς, μέχρι στιγμής να υπάρχουν διόδια, είναι αυτός της Χαλκιδικής, από “Περιφερειακή Οδό Θεσσαλονίκης – Μουδανιά - έως και Καλλιθέα Κασσάνδρας”, από “Τρίκαλα έως Λάρισα”, και κάποια κομμάτια του αυτοκινητοδρόμου Ε65, “Λαμία – Καλαμπάκα – Γρεβενά”, ζεύξη του με την “Εγνατία Οδό”.
Ούτε λίγο ούτε πολύ, η Ελλάδα πλέον λειτουργεί αυτοκινητοδρόμους άνω των 2.000 χιλιομέτρων, και σε όσους από αυτούς υπάρχουν “παραχωρησιούχοι”, υπεύθυνοι είναι αυτοί για την λειτουργία τους και την συντήρησή τους, μόνον αυτοί!
Πως; λοιπόν, τα κατάφερε, με τον φετινό χιονιά η σημερινή Κυβέρνηση των βλακεντίων και ανικάνων, μια υπόθεση “ξένη”, με την οποία μας φέσωσε και εκατομμύρια ευρώ διόδια, να την κάνει δική της υπόθεση, μόνον αυτή ξέρει!
Ή, μόνον αυτή, μπορεί να μας εξηγήσει, το ΓΙΑΤΙ;  
Και τελευταίο, σ' αυτές τις περιπτώσεις, όταν οι “παραχωρησιούχοι” δεν αντεπεξέρχονται στις υποχρεώσεις τους, η τιμωρία με συνοπτικές διαδικασίες να είναι μία. Ακύρωση της συμβάσεως στη στιγμή, πέταγμα εκτός τον παραχωρησιούχο, με αμέσως ανάθεση σε άλλον, συν, τις προβλεπόμενες αποζημιώσεις και έξοδα, καταστροφές που έχουν γίνει σ' αυτόν, χρέωση στον ανίκανο παραχωρησιούχο.