Μόνον αυτή ξέρει!
Γραφούμε για το φιάσκο, ή μάλλον, το... Βατερλό της κυβερνήσεως των ανικάνων και των αχρήστων (οι προηγούμενοι είχαν και την ρετσινιά του προδότου -εκκρεμεί πάντα η προδοσία της Μακεδονίας γι' αυτούς, το δικαστήριο περιμένει), της “Αττικής Οδού”, για της οποίας το μπάχαλο ευθύνεται μόνον ο παραχωρησιούχος, και μόνον αυτός!
Εν τούτοις, τα σαΐνια και οι φωστήρες του Μήτσου (σκέτος “μήτσιος” ο άνθρωπος – ιμείς θα ψηφίζουμι μουνάχα στ' Μήτσ'ι), κατόρθωσαν να την μετατρέψουν σε δική τους υπόθεση, και αντί να έχουν ήδη, μπαγλαρώσει όλους αυτούς του “κυρίους” που εισπράττουν το αίμα μας και το ζεστό χρήμα στα διόδια και τα στοπ του ταξιδιού μας, κάνοντάς το και πιο αργό, πιο μακρύ, με αυτογκόλ άνευ προηγουμένων, κάθισαν το εαυτό τους στο... σκαμνί, για να τους φτύνει (δικαίως), και να τους σκυλοβρίζει ο κόσμος!
Τέτοια επιτυχία, θα την ζήλευε μόνον ο καραγκιόζης, αλλά κι αυτός, χωρίς κανένα ελαφρυντικό!
Με την ανατολή των “παραχωρησιούχων”, λέξη που προέκυψε στην κατασκευή των Αυτοκινητοδρόμων της χώρας μας, το ελληνικό δημόσιο μετέφερε σ' αυτούς την εκμετάλλευση των δρόμων αυτών, όχι τόσο για την κατασκευή τους, αυτή μια φορά γίνεται, όσο, τόσο, για την συντήρηση και την ευθύνη, που δεν μπορούσε να κάνει το κράτος, με τις στρατιές των κηφήνων υπαλλήλων του που διαθέτει... Το καλό να λέγεται!
Οι “παραχωρησιούχοι” αυτοί, είναι οι μόνοι υπεύθυνοι για ότι γίνεται πάνω σ' αυτούς τους οδικούς άξονες της πατρίδος μας, το Κράτος έχει την ευθύνη μόνον της αστυνομεύσεως, με τα ειδικά τμήματα Τροχαίας της Αστυνομίας, που είναι εγκατεστημένα σ' αυτούς.
Σήμερα στη χώρα μας, και σε διάρκεια 40 χρόνων, όσο και η καταραμένη “μεταπολίτευση”, έγιναν οι εξής αυτοκινητόδρομοι που παραχωρήθηκαν σε ισάριθμους “παραχωρησιούχους”.
Θα τους καταγράψουμε έναν-έναν, αρχίζοντας από το νούμερο “1”, τον άλλοτε ΠΑΘΕ, ο οποίος έγινε σχεδόν από την αρχή, και, κατανεμημένος σε δύο “παραχωρησιούχους”, το ένα τμήμα του από “Κλειδί έως Καραβόμυλο”, Λαμία σχεδόν, με το όνομα “Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου”, και το άλλο, από Λαμία έως Αθήνα, με το όνομα “Κεντρική Οδός”. Όνομα χαζό βεβαίως, αλλά, εν πάση περιπτώσει, όνομα. Ο αυτοκινητόδρομος αυτός, έχει μήκος 500 και πλέον χιλιόμετρα.
Ο δεύτερος αυτοκινητόδρομος (Νο2), είναι η πολύπαθη “Εγνατία Οδός”, μήκους 670 χιλιομέτρων. Ο μεγαλύτερος οδικός άξονας της χώρας! Η οποία διατρέχει ολόκληρη την Ήπειρο-Μακεδονία-Θράκη, ξεκινάει από την Ηγουμενίτσα, και καταλήγει στους Κήπους, σύνορα με την αηδιαστική και βρωμερή τουρκιά!
Στον δρόμο αυτόν που ξεκίνησε εθνικού κόστους και συμφέροντος, εκκρεμεί ακόμα ο “παραχωρησιούχος”, ένας ή δύο ή και περισσότεροι, γιατί, έχουμε το εξής τραγελαφικό σ' αυτές τις περιπτώσεις. Προκειμένου, οι εκάστοτε κυβερνήσεις, να προσεταιρισθούν τους εκάστοτε δελφίνους στα έργα τους, κόβουν μια μεγάλη ενότητα των έργων αυτών σε μικρότερες, όσο πιο μικρότερα είναι τα κομμάτια, τόσο περισσότερο εξαρτημένη, είναι και η εκάστοτε κυβέρνηση, στους αχρείους αυτούς! Τους “παραχωρησιούχους”!
Ο τρίτος μεγάλος Αυτοκινητόδρομος, είναι η “Ιονία Οδός”. Αρτιότερη και η πιο καινούργια. Ενώνει την “Εγνατία Οδό” στα Ιωάννινα με την Πάτρα, δρόμος μήκους 200 χιλιομέτρων.
Ο τέταρτος αυτοκινητόδρομος, είναι ο “Πατρών - Αθηνών”. “Ολυμπία Οδός” νομίζω το όνομά του. Ο οποίος τελείωσε; Λειτουργεί ολόκληρος; Μήκους 200 χιλιομέτρων, επίσης.
Η “Αττική Οδός” που έχει κατά δικό της μπαϊράκι, και
Ένας έκτος αυτοκινητόδρομος, είναι αυτός της “Κορίνθου – Σπάρτης”, ενώ η “Ολυμπία οδός” “Πάτρα – Ολυμπία” συνεχίζει, και θα τελειώσει, καλώς εχόντων των πραγμάτων, αν δεν την προλάβει κανένας πόλεμος, απ' ότι υπολογίζω σωστά, περίπου, το 2050! Άντε να είναι, το 2049 και μισό!
Από τους καθέτους δρόμους πάνω σ' αυτούς του αυτοκινητοδρόμους, τελειωμένος είναι ο “Προμαχώνας – Λαγκαδάς”, στον οποίο όμως υπάρχουν δυο παρτάλια τμήματα αρκετών χιλιομέτρων, παλιά, τα “Σέρρες – Σιδηρόκαστρο” και “Στροφές Λαχανά”, έως την κατηφόρα, κάποια χιλιόμετρα πριν την γέφυρα του Στρυμόνος. Για τα οποία αδυνατεί κάποιος να μας πει, τι σκατά διόδια πληρώνουμε, και ΓΙΑΤΙ;
Ο Κάθετος δρόμος “Σιάτιστα – Κρυσταλοπηγή”, είναι τελειωμένος μόνον μέχρι την Καστοριά.
Ο κάθετος δρόμος, κομμάτι της παλιάς ΠΑΘΕ, από Ευζώνους μέχρι ζεύξη “Εγνατίας Οδού” στον Αξιό ποταμό, τον οποίο άφησε η 7ετία της δικτατορίας έως το Πολύκαστρο, αυτοκινητόδρομο παγκοσμίων υποδειγματικών προδιαγραφών για την εποχή εκείνη, αλλά οι ανίκανοι κλεπτοκράτες της αηδιαστικής και σιχαμερής “μεταπολιτεύσεως”, πραγματικοί και πιο στυγνοί δικτάτορες από αυτούς που έχουν μόνον το όνομα (θα το λέμε συνέχεια), δεν τελείωσαν ΠΟΤΕ, παρότι το δεύτερο ρεύμα είναι περιφραγμένο με όλα τα τεχνικά καμωμένα! Στάθηκε ανίκανη δηλαδή, όλη αυτή η πολιτική σαπίλα που εναλλάχθηκε την εξουσία, 20 χρόνια Πασόκ του κακούργου Τσοχατζόπουλου (χρημάτισε, με όλη την σημασία της λέξεως, και υπουργός Δημοσίων Έργων αυτό το τέρας της πολιτικής, ένας άνθρωπος “παντρεμένος” με την διαφθορά από την μήτρα της μάνας του), της Φιλελεύθερης “Νουδού” εναλλάξ γύρω στα 10, και της κομμουνιστικής προδοτικής 4ετίας του “Ξύριζα” (ξύρισε, ξερίζωσε κυριολεκτικά τον τόπο, τον όργωσε κατά την αρχαϊκή διάλεκτο), να τελειώσουν ένα έργο προς και από, την πάλαι ποτέ, Νο1 Πύλη της Ελλάδος, προφασιζόμενοι όλα αυτά τα χρόνια, πολλές και διάφορες αηδίες, κοροϊδίες! Μαλακίες!
Σ' αυτόν τον δρόμο, το γελοίον του πράγματος είναι πως έβαλαν διόδια στους Ευζώνους, για να τον αποπερατώσει ο “παραχωρησιούχος”, αν τον αποπερατώσει ποτέ, με δικά μας λεφτά! Τα λεφτά της “7ετίας” της δικτατορίας, την οποία πετροβολούν και συνεχώς, τα σημερινά σκύβαλα των δημοκρατών και της δημοκρατίας!
Όταν έχεις τέτοιες δημοκρατίες, τύφλα νάχουν οι δικτατορίες και οι δικτάτορες!
Και κάποιες άλλες, κάθετες οδοί, αυτοκινητόδρομοι, όπως “Αμφίπολη - Δράμα – Εξοχή”, “Κομοτηνή – Σύνορα” για Βουλγαρία, “Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο”, που θα τελειώσουν προφητικά, ίσως και μέχρι την εκπνοή του τρέχοντος αιώνος!
Από τους άλλους αυτοκινητοδρόμους που λειτουργούν σήμερα στην Ελλάδα, αλλά σε υποδεέστερη κατάσταση κάπως, αυτοκινητόδρομοι με λειψές προδιαγραφές, χωρίς, ευτυχώς, μέχρι στιγμής να υπάρχουν διόδια, είναι αυτός της Χαλκιδικής, από “Περιφερειακή Οδό Θεσσαλονίκης – Μουδανιά - έως και Καλλιθέα Κασσάνδρας”, από “Τρίκαλα έως Λάρισα”, και κάποια κομμάτια του αυτοκινητοδρόμου Ε65, “Λαμία – Καλαμπάκα – Γρεβενά”, ζεύξη του με την “Εγνατία Οδό”.
Ούτε λίγο ούτε πολύ, η Ελλάδα πλέον λειτουργεί αυτοκινητοδρόμους άνω των 2.000 χιλιομέτρων, και σε όσους από αυτούς υπάρχουν “παραχωρησιούχοι”, υπεύθυνοι είναι αυτοί για την λειτουργία τους και την συντήρησή τους, μόνον αυτοί!
Πως; λοιπόν, τα κατάφερε, με τον φετινό χιονιά η σημερινή Κυβέρνηση των βλακεντίων και ανικάνων, μια υπόθεση “ξένη”, με την οποία μας φέσωσε και εκατομμύρια ευρώ διόδια, να την κάνει δική της υπόθεση, μόνον αυτή ξέρει!
Ή, μόνον αυτή, μπορεί να μας εξηγήσει, το ΓΙΑΤΙ;
Και τελευταίο, σ' αυτές τις περιπτώσεις, όταν οι “παραχωρησιούχοι” δεν αντεπεξέρχονται στις υποχρεώσεις τους, η τιμωρία με συνοπτικές διαδικασίες να είναι μία. Ακύρωση της συμβάσεως στη στιγμή, πέταγμα εκτός τον παραχωρησιούχο, με αμέσως ανάθεση σε άλλον, συν, τις προβλεπόμενες αποζημιώσεις και έξοδα, καταστροφές που έχουν γίνει σ' αυτόν, χρέωση στον ανίκανο παραχωρησιούχο.