Τέρμα τα τηλεφωνήματα, τέρμα οι αηδίες. Τέρμα στο κηφηναριό των γιατρών, που ξύνουν τα νύχια τους πίσω από δυο-τρία “ραντεβού” ημερησίως, και οι άλλοι... μην το απαντήσατε! Είναι υποχρεωμένοι πλέον, σε όλα τα Κ.Υ. και Νοσηλευτικά Ιδρύματα, να σας δεχθούν και να σας εξετάσουν, όποια ώρα κι αν πάτε.
Σύμφωνα με την εγκύκλιο που κυκλοφόρησε το Υπ. Υγείας, “είναι υποχρεωτική πλέον η παροχή υπηρεσιών υγείας προς όλους τους πολίτες που προσέρχονται στις Μονάδες Υγείας του ΠΕΔΥ και στα Κέντρα Υγείας, ανεξάρτητα αν η προσέλευση πραγματοποιείται μετά από προγραμματισμένο ραντεβού ή εκτάκτως”.
Σε περίπτωση μάλιστα, που διαπιστώνεται αδικαιολόγητη μη εξυπηρέτηση των πολιτών, οι τελευταίοι μπορούν να υποβάλλουν εγγράφως τυχόν παράπονα ή και καταγγελίες, στην ηλεκτρονική διεύθυνση της γραμματείας του Αν. Γενικού Γραμματέα του Υπ. Υγείας ΕΔΩ: depsecgen@moh.gov.gr.
Για περιπτώσεις πολιτών με περιορισμένη εξοικείωση στα ηλεκτρονικά, η διεκπεραίωση της καταγγελίας γίνεται με τη συνδρομή του Διευθυντή της οικείας Μονάδας Υγείας.
Στην εγκύκλιο σημειώνεται πως ο Διευθυντής της εκάστοτε Μονάδας Υγείας υποχρεούται να ενημερώσει το ιατρικό και λοιπό προσωπικό της Μονάδας για το περιεχόμενο της σχετικής εγκυκλίου, και να την αναρτήσει σε εμφανές σημείο στην είσοδο ή στον χώρο αναμονής της Μονάδας.
Για την παρακολούθηση εφαρμογής της εγκυκλίου κλιμάκια της Γενικής Γραμματείας ΠΦΥ, αλλά και των κατά τόπους ΥΠΕ θα πραγματοποιήσουν σειρά επισκέψεων σε ΜΥ και ΚΥ της χώρας.